جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین آجر برای ساخت سوله

معرفی بهترین آجر برای سوله سازی

آنچه در این مقاله می خوانید

ساخت سوله با آجر از متداول ترین ساخت و سازهایی است که در بین مهندسان محبوبیت فراوان دارد. سوله یک پروژه مناسب و سودمند عمرانی است که برای انواع فعالیت های صنعتی، کشاورزی و همچنین استفاده به عنوان انبار یا آشیانه مورد توجه قرار گرفته است.

سایت آجر آنلاین به عنوان بزرگترین مرجع اینترنتی فروش آجر در سراسر ایران، در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین آجر برای سوله سازی آشنا کرده و اطلاعات کامل و مفیدی را در  این خصوص در اختیار شما قرار دهد، از این رو پیشنهاد ما به شما این است که مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین آجر در سوله سازی
ساخت سوله با آجر ده سوراخ را حتما امتحان کنید

بهترین آجر برای ساخت سوله کدام است؟

تاریخچه طراحی و ساخت انواع سوله در ایران قدمتی ۸۰ ساله دارد. سوله سازی در کشور ما در ابتدا خیلی موفق نبود؛ اما به مرور توانست رشد بهتری داشته باشد. مهندسان، صنعتگران، کارخانه دارها و… بارها شده است که نیاز به ساخت سوله پیدا کرده اند.

باید اعتراف کرد که یکی از بهترین مصالح جهت ساخت سوله ای مستحکم، قیمت مناسب و کاربردی آجر لفتون یا همان آجر ده سوراخ است. جذب پایین آب این آجر، استحکام بالا و همچنین سبک بودن آن باعث شده است تا محبوبیت آجر لفتون برای ساخت سوله بیشتر شود. این آجر کاربردهای فراوانی دارند و علاوه بر سوله سازی در ساختمان سازی، نما و دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

آجر لفتون در سوله سازی بهترین آجر است

از بهترین مصالح برای سوله سازی آجر لفتون می باشد

برای شناخت بیشتر در خصوص کاربرد انواع آجر اینجا کلیک کنید

ساخت سوله با آجر لفتون این امکان را به شما می دهد که از تنوع رنگی این آجر نیز بتوانید استفاده نمایید. شما می توانید سوله سازی با آجر ده سوراخ را در رنگهای قرمز، نارنجی، گلبهی و قهوه ای انجام دهید.

آجر لفتون به دلیل کاربرد دو جانبه ای که دارد یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید. این آجر از خاک رس یا شیل درست می شود و روی آن سوراخ هایی وجود دارد، به همین دلیل نام دیگر آن آجر سوراخ دار می باشد. این آجر در قالب های بزرگ و کوچک و در رنگ های کاربردی همچون قرمز، زرد و گلبهی تهیه می شود.

آجر لفتون تنوع بسیاری دارد که شامل: سه گل، نیمه و… است. رایج ترین آن همان آجر ده سوراخ کامل می باشد. اصلی ترین کاربرد آجر لفتون در دیوار چینی است بخصوص برای دیوارهایی که می بایست فشار زیادی را تحمل کنند استفاده می شود. به این صورت که این آجرها را به صورت پازلی روی هم چیده می شوند تا در برابر فشار و وزن دیوار تحمل بالایی داشته باشند.

برای سوله سازی بسیار مهم می باشد آجرهای استفاده شده در آن از استحکام بالایی برخوردار باشد. دیوار چینی سوله با آجر لفتون به دلیل مقاومت بالا، سبک بودن و جذب آب بسیار پایین اش از محبوبیت بالایی برخوردار است.
از آنجایی که سوله بنایی بسیار بزرگ می باشد و مقدار زیادی مصالح برای ساخت آن استفاده می شود، وزن مصالح نیز مهم می باشد. کاربرد آجر لفتون در سوله سازی با توجه به سبک بودن وزن آن بسیار مورد توجه مهندسین قرار گفته است.
به این صورت که پس از دیوار چینی به دلیل صاف بودن آنها دیگر نیازی به آجر نما نمی باشد و با استفاده از بندکشی به ساختمان نما می دهند.

چرا آجر لفتون بهترین آجر برای سوله سازی است؟

در پاراگراف بالا به صورت مختصر تعدادی از ویژگی های مثبت آجر ده سوراخ یا آجر لفتون را بر شمردیم؛ وجود این ویژگی ها در آجر لفتون باعث شده است به آن آجر سوله نیز بگویند. آجر سوراخ دار به واسطه این ویژگی ها نه تنها در سوله سازی کاربرد دارد بلکه از آن در سایر نقاط ساختمان نیز استفاده می شود. کاربرد آجر لفتون فراوان است و تنها به حوزه سوله سازی ختم نمی شود و شما با کلیک روی لینک مشخص شده می توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید.

در ادامه سایر مزایای آجر نما سوله را ذکر کرده ایم تا شما مطمئن شوید ساخت سوله با آجر لفتون بهترین گزینه برای سوله سازی می باشد:

  • ایجاد عایق مقاومتی بسیار عالی که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می شود؛
  • مقاومت در برابر فشار هوا و تغییرات آب و هوایی در دماهای بالا و پایین و بادهای شدید، زیرا سوله ها خارج از شهر هستند و باد آنجا زیاد است؛
  • ساخت سوله با آجر معماری اصیل ایرانی را به نمایش می گذارد؛
  • خرید آجر لفتون و سوله سازی با آجر بسیار کم هزینه و راحت می باشد؛
  • استحکام بالای این آجر در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی.

 

آجر ده سوراخ بهترین آجر برای ساخت سوله
سوله سازی با آجر ده سوراخ مزایای بسیاری دارد

قیمت آجر سوله چقدر است؟

برای سازنده های سوله هزینه ساخت سوله با آجر و یا به طور کلی قیمت سوله سازی با هر متریالی اهمیت فراوان دارد. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سوله می توان به نوع اتصالات سازه، نوع رنگ سوله، مکان احدات سوله و مساحت آن، نوع مصالح و متریال های مورد استفاده برای ساخت آن و… اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق آجر لفتون و سفارش آن می توانید با کارشناسان آجر آنلاین تماس بگیرید: ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱

ببینید: لیست قیمت آجر لفتون (آجر سوراخ دار)

قیمت آجر سوله
هزینه ساخت سوله به عوامل متعددی بستگی دارد که قیمت آجر سوله از نوع لفتون هزینه های ساخت و ساز را کاهش می دهد.

جمع بندی

ساخت سوله با آجر مزایای بسیاری دارد که تمام آنها را در این مقاله برای شما ذکر کردیم. در صورت سکونت در تهران، حتما به صفحه آجر تهران در سایت آجر آنلاین سر بزنید و آجر نما سوله مدنظر خود را از این شهر به راحتی خریداری کنید. با توجه به اینکه خرید آجر لفتون یا ده سوراخ از یک منبع معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد؛ اعتبار آجر آنلاین می تواند خیال شما را از خریدی ایمن جمع کند.

سولات متداول کاربران از بهترین آجر برای ساخت سوله 

بهترین متریال جهت ساخت سوله کدام است؟

✔ آجر از بهترین متریال ها جهت ساخت سوله محسوب می شود. زیرا هم مقاومت بالایی دارد و هم می تواند از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت سوله سازی چقدر است؟

✔ هزینه تمام شده ساخت سوله به عوامل متعددی از جمله نوع اتصالات سازه، نوع رنگ سوله، مکان احداث و مساحت سوله، نوع مصالح و متریال های مورد استفاده برای ساخت آن و… بستگی دارد. قیمت آجر سوله از نوع لفتون مناسب ترین هزینه را در بر دارد.

🧱 کدام نوع آجر نما سوله برای سوله سازی مناسب است؟

✔ ساخت سوله با آجر لفتون بهترین گزینه برای سوله سازی می باشد، جهت آشنایی با مزایای سوله سازی با این آجر مطالعه مقاله آجر آنلاین را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!