جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معرفی انواع تی وی وال

طراحی تی وی وال با آجر

آنچه در این مقاله می خوانید

یکی از پرطرفدارترین پروژه هایی که مشتریان ما انجام می دهند، طراحی دیوار پشت تلویزیون یا همان تی وی وال با آجر است. طراحی دیوار تلویزیون با آجر جلوه ای حرفه ای به اتاق نشیمن می بخشد و آن را به مکانی عالی برای جمع شدن خانواده و دوستان تبدیل می کند.

افراد همیشه به دنبال ایده های جدید و مدرن برای دیوار پشت تلویزیون هستند. طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر می تواند نمایی مدرن و سنتی برای فضا ایجاد کند. آجرهایی که برای اینکار استفاده می شوند شامل آجر نسوز، آجر قزاقی و آجر دکوراتیو هستند که در ادامه به توضیح هر کدام پرداخته ایم.

 جهت مشاوره رایگان و سفارش آجر تی وی وال تماس بگیرید:

۳ ایده جذاب تی وی وال مدرن را در این ویدیو ببینید: 👇🏼

انواع دیوار تی وی مدرن ام دی اف، چوبی، آجری و کناف از جمله مدرن ترین طرح ها برای اجرا و پیاده سازی در دکوراسیون های کلاسیک و خاص می باشند که در این صفحه جدیدترین طرح تی وی وال ها بررسی شده است.

امروزه استفاده از تی وی وال مدرن بخصوص تی وی وال با آجر، طرفداران بسیاری پیدا کرده است که همواره طرح های جدیدی برای آن خلق می شود. در این ویدیو شما می توانید ۳ مورد از جذاب ترین ایده های طرح تی وی وال را مشاهده کرده و ایده بگیرید.

دیوار تی وی به دیواری از پذیرایی گفته می شود که به عنوان نقطه کانونی شناسایی می شود  تا تلویزیون روی آن نصب شود، بدون آن که نیاز به میز تلویزیون باشد و مبلمان خانه به شکلی درست در اطراف آن چیده می شود. طراحی این دیوار با آجر می تواتد نمایی سنتی و مدرن را به فضای داخلی خانه ببخشد. در ادامه مطلب به انواع آجرهایی که قابل استفاده هستند اشاره میکنیم .

تصاویر تی وی وال با آجر جهت ایده گرفتن

طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر نما
طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر نما
نمای اجری پشت تلویزیون
نمای اجری پشت تلویزیون
طرح تی وی وال با آجر
تی وی وال ساده و شیک با آجر سفید
تی وی وال با آجر
مدل تی وی وال آجر طوسی
تی وی وال ساده
تی وی وال ساده با آجر دکوراتیو

تی وی وال با آجر دکوراتیو 

آجر دکوراتیو یکی از انواع آجر نما در دکوراسیون داخلی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آجر نما دکوراتیو به علت تنوع رنگی بالا و طرح و بافتی که دارد از بهترین متریال ها برای یک مدل تی وی وال جدید می باشد.


دسترسی به قیمت آجر دکوراتیو در تاریخ روز و مشاهده نمونه تصاویر آن:


تنوع رنگی بالای آجر دکوراتیو و بافتی که دارد از بهترین مزایای این آجر است که می توان دکوراسیونی مدرن، کلاسیک یا حتی سنتی با آن داشت. بنابراین اگر قصد استفاده از این آجر را برای تی وی وال خود دارید حتما روی دکمه کلیک کنید تا نمونه و پروژه های بیشتری از این آجر را مشاهده کنید.

اجرای دیوار آجری دکوراتیو در تی وی وال مدرن

تی وی وال آجر نما

تی وی وال با آجر نسوز 

استفاده از آجر نسوز در طراحی دیوار پشت تلویزیون می‌تواند به دکوراسیون اتاق نشیمن زیبایی خاصی ببخشد. آجر نسوز دارای تنوع رنگی زیادی است و یکی از پرکاربردترین آجرها در نمای داخلی است. انتخاب نوع آجر نسوز کاملا سلیقه ای است و ترکیب آن با متریال های دیگر مثل چوب، سبک مدرن را ایجاد می کند.

در میان انواع آجر نسوز معمولا از آجر نما سفید، آجر نسوز سمیرم و شاموتی برای تی وی وال استفاده می شود. آجر نسوز سفید در میان تنوع رنگی آجر نما از محبوب ترین رنگ ها می باشد که امروزه آن را در دکوراسیون داخلی به خصوص برای اجرای دیوار تی وی جدید مشاهده می کنیم.

آجر نما سفید که رنگی خنثی می باشد به راحتی با هر رنگ و متریالی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود، و از آنجایی که قیمت بسیار مناسبی هم دارد انتخاب بسیاری از افراد برای طراحی تی وی وال ساده و شیک می باشد.


مشاهده نمونه پروژه های بیشتر از آجر نسوز برای پشت تلویزیون تنها با کلیک روی دکمه


نمای دیوار پشت تلویزیون آجر نسوز

طراحی پشت تلویزیون با آجر قزاقی

 

تی وی وال با آجر قزاقی

اگر به دنبال فضایی سنتی و کلاسیک هستید، طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر قزاقی به شدت توصیه می شود.


مشاهده نمونه پروژه های بیشتر از آجر قزاقی برای پشت تلویزیون تنها با کلیک روی دکمه

تی وی وال آجری

کاربرد آجر رستیک نمای داخلی

نکاتی درباره دیوار آجری تی وی وال

پس از انتخاب متریال مورد نیاز و اجرای تی وی وال، بهتر است برای طراحی هرچه بهتر و شکیل تر دکوراسیون وال تی وی و فضای اطراف آن، به نکات زیر توجه نمایید:

  1. نور پردازی و روشنایی مناسب
  2. استفاده از گیاهان آپارتمانی
  3. استفاده از وسایلی چون تابلو و قاب عکس
  4. تناسب وال تی وی با کفپوش
  5. انتخاب رنگ مناسب مبلمان

همراهان گرامی آجر آنلاین چنانچه به خرید انواع آجر تزئینی، دکوراتیو، نسوز و… برای تی وی وال خانه خود علاقه مند هستید؛ فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین متنوع ترین آجر نماها را به قیمت درب کارخانه به فروش رسانده و به تمامی نقاط ایران نیز ارسال دارد.

 

سوالات متداول

چه نوع آجری برای اجرای تی وی وال مناسب می باشد؟

استفاده از آجر دکوراتیو نما برای طراحی تی وی وال می تواند بهترین گزینه باشد، که امروزه طرفداران بسیاری برای اجرای این طرح پیدا کرد است.

جدیدترین مدل تی وی وال چه طرحی است؟

نمای آجر دکوراتیو در دیوار پشت تلویزیون از جدیدترین طرح های وال تی وی جدید می باشد که از منعطف ترین مصالح موجود می باشد و در عین حال که به فضای منزل روح می بخشد، آن را از حالت سادگی و یکنواختی خارج می کند.

کدام یک از سبک های TV wall را برای طراحی دکوراسیون انتخاب کنیم؟

انواع دیوار تی وی مدرن ام دی اف، چوبی، آجری و کناف از جمله مدرن ترین طرح ها برای اجرا و پیاده سازی در دکوراسیون های کلاسیک و خاص می باشند که در این صفحه جدیدترین طرح تی وی وال ها بررسی شده است.

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!