جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آجر نسوز در نمای ساختمان

نمای ساختمان با آجر نسوز

آنچه در این مقاله می خوانید

امروزه در گوشه و کنار شهرها بسیاری از ساختمان ها را مشاهده می کنیم که از آجر نسوز برای نما استفاده کرده اند. زیبایی و خاص بودن نما با اجر نسوز باعث شده است تا افراد بسیاری به دنبال استفاده از این محصول جهت طراحی ساختمان خود باشند.

آجر نما نسوز از ویژگی ها و مزایای بسیاری برخوردار می باشد که عاملی برای محبوبیت کاربرد آن در نمای خارجی ساختمان است. بنابراین اگر قصد خرید آجر نما را برای ساختمان خود دارید پیشنهاد می شود برای شناخت کاربردهای آجر نسوز در نمای ساختمان را تا انتها مطالعه کنید.

چند نمونه از نمای ساختمان با آجر نسوز

نمای خارجی ساختمان با آجر نسوز
نمای خارجی ساختمان با آجر نسوز
استفاده از آجر نسوز در نمای منزل
استفاده از آجر نسوز در نمای منزل
آجر نسوز در نمای ساختمان مسکونی
آجر نسوز در نمای ساختمان مسکونی

 

استفاده از اجر نسوز در نمای ساختمان

یکی از دلایلی که باعث می شود طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز را بتوان تضمین کرد، دوام بالا و تنوع رنگی بسیار جذاب آن است. آجر نما نسوز همواره در شکل و قالب های بسیار متنوعی تولید می شود که این موضوع باعث شده نما ساختمان با آجر نسوز بسیار جذاب و ماندگار شود.

وجود ساختمان هایی اصیل و زیبا نمای شهر را چشم نواز و خاص می کند که نه تنها این موضوع را در ساختمان ها بلکه در کافی شاپ ها و رستوران ها نیز می توان مشاهده کرد. آجر نسوز به دلیل تنوع بالا در رنگ و مدل، انعطاف پذیری خوبی در هماهنگی با هر نوع متریال نما و رنگ های دیگر دارد.

طراحی ساختمان مسکونی با نمای آجر نسوز

کاربرد آجر نسوز در طراحی نمای ساختمان آجر نسوز بسیار متنوع می باشد که با توجه به نوع ساختمان (مسکونی، تجاری، اداری و…) چیدمان و طراحی نما نیز متفاوت می شود. نمای ساختمان با آجر نسوز قابلیت اجرا به شیوه مدرن را نیز دارا است.

در ساختمان های مسکونی استفاده از آجر نما به صورت یکدست است؛ به این معنی که از المان های ترکیبی زیادی استفاده نشده و در آن از رنگ های مختلفی استفاده می کنند. نوع چیدمان و ترکیب رنگ، ساختمان مسکونی را از حالت یکنواخت بودن آجر نما در می آورد و نماهای متفاوت و خاصی را ایجاد می کند.

نوع چیدمان آجرها و ترکیب درست رنگ های مختلف نمای ساختمان با آجر نسوز باعث می شود تا نمای شما متفاوت تر و خاص تر از سایرین شود که در ادامه نمونه ای از انواع چیدمان آجر معرفی شده است:

  • چیدمان آجر جناغی و مشبک
  • طرح شبکه سوراخ دار
  • طرح پوسته های موج دار
  • چیدمان طرح سه بعدی

علاوه بر چیدمانی که برای نمای ساختمان خود در نظر می گیرید استفاده از سایر متریال های دیگر مانند سنگ نیز ساختمان شما را متحول می کند. همانطور که معمولا از سنگ برای نمای رومی ساختمان استفاده می شود و از آنجایی که نمای رومی از مدرن ترین نماها می باشد طرفداران زیادی دارد. اما برای اینکه این نمای رومی با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه تری تمام شود می توانید از آجر نسوز و سنگ برای نمای بیرونی ساختمان خود استفاده کنید.

کاربرد آجر نسوز در نما ساختمان اداری

نمای ساختمان با آجر نسوز (ساختمان اداری) می تواند بسیار شیک، رسمی و ساده طراحی شده و کاملا مشخص باشد که نمایی اداری است. در واقع تنوع بسیار بالای نما آجر نسوز، امکان طراحی مکانی رسمی و زیبا را به شکل های بسیار متنوع فراهم می کند.

در نمای ساختمان های غیر مسکونی مانند تجاری و اداری برای ایجاد نمای ساختمان با آجر نسوز متریال های دیگری همچون کامپوزیت، شیشه، سنگ و.. نیز استفاده می شود.

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان اداری
نمای ساختمان با آجر نسوز با کاربری اداری

نمای مدرن آجر نسوز در ساختمان اداری
کاربردهای اجر نسوز در نمای ساختمان اداری و تجاری

نمای ساختمان با آجر نسوز در باغ و ویلا

علاوه بر آنکه نمای ساختمان با آجر نسوز در ساختمان های شهری کاربرد ویژه ای دارد، در باغ و ویلا نیز می توان به شیوه متفاوتی از آن استفاده نمود؛ چرا که استفاده از آجر نسوز نما به دلیل طبیعی و اصیل بودن آن گرمی و آرامش خوبی را به فضا می بخشد.

 

بیشتر بخوانید: کاربرد آجر نسوز در نمای داخلی و بیرونی

 

استفاده از آجر نسوز در نمای ویلا

آجر نسوز به دلیل تنوع گسترده ای که در رنگ و مدل دارد کاربردهای وسیعی نیز در نمای باغ و ویلا پیدا کرده است، که با هر سلیقه و سبکی از طراحی چه مدرن و امروزی و چه سنتی و کلاسیک هم نشینی زیبایی ایجاد می کند. طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز می تواند بهترین گزینه هم از نظر جذابیت و هم از نظر هزینه در باغ و ویلای شما باشد.

استفاده از آجر نسوز در ویلا

از نمای ویلا با آجر نسوز ادر هر نوع آب و هوایی از مناطق گرمسیر تا مناطق سردسیر استفاده میشود. آجر شاموتی نسوز به دلیل طیف رنگی گرمی که دارد بسیار پر متقاضی می باشد.

آجر شاموتی در رنگ های کرم، خردلی، پرتقالی و طلایی موجود می باشد که در آجر آنلاین به عنوان قیمت مناسب ترین نوع آجر نسوز شناخته شده است. نمای ساختمان با آجر نسوز کف، به دلیل مقاومت بالا، جذب آب بسیار کم، مقاوم در برابر حرارت و تغییرات دمایی هوا و همچنین تنوع رنگی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این آجر را میتوان بصورت لوزی در نمای ساختمان هم استفاده می شود و ترکیب آن با سایر المان ها، به شدت نما را چشم گیر می کند به طور مثال:

  • ترکیب آجر نما نسوز با سنگریزه
  • ترکیب آجر نما نسوز با کفپوش سنگی
  • کف فرش آجر نسوز طرح رستیک
  • کف آجر نسوز با گیاهان
انواع آجر نسوز

طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز با توجه به انواع مختلفی که این محصول دارد متفاوت می باشد. بنابراین بسیار مهم می باشد که با توجه به نوع کاربری ساختمان (مسکونی، اداری و…) آجر نسوز مناسب با آن انتخاب شود. به طور مثال آجر نسوز انگلیسی که در طیف رنگی قرمز روشن تا قرمز تیره قرار گرفته است برای طراحی نمای ساختمان ویلا و ساختمان های مسکونی بسیار مناسب و شیک می باشد. استفاده از آجر نسوز مشکی در نمای ساختمان های اداری و تجاری فضای بسیار مدرن و متناسبی را فراهم می کند.

اگر سوال یا نظری درباره نمای ساختمان با آجر نسوز دارید، در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

 

سوالات متداول از نما ساختمان با آجر نسوز

چرا آجر نسوز بهترین انتخاب برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان ها است؟

✅ یکی از دلایلی که باعث می شود طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز جذاب و با کیفیت باشد، دوام بالا و تنوع رنگی بسیار خوب آن است.

آجر نسوز قیمت مناسب و با کیفیت را برای نمای ساختمان مسکونی از کجا بخریم؟

✅ آجر آنلاین به عنوان معتبرترین مرکز فروش آجر نسوز در سراسر کشور می باشد که با کیفیت ترین آجرها را به قیمت روز و درب کارخانه به فروش می رساند، بنابراین برای ثبت خرید خود می توانید به وبسایت آجر آنلاین مراجعه فرمایید.

برای ویلا از چه نوع رنگ آجر نسوز استفاده کنیم بهتر است؟

✅ آجر نسوز انگلیسی که در طیف رنگی قرمز روشن تا قرمز تیره قرار گرفته است برای طراحی نمای ساختمان ویلا و ساختمان های مسکونی بسیار مناسب و شیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!