جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی رستوران با آجر

طراحی رستوران سنتی و مدرن با آجر

آنچه در این مقاله می خوانید

طراحی رستوران با آجر بحثی جذاب است که در این مقاله از آجر آنلاین قرار است به طور مفصل به آن پرداخته شود. قبل از ادامه مطلب باید بگوییم که قرار نیست در این مقاله صرفا از نمای سنتی رستوران صحبت کرده و یا نمای رستوران خاصی را در جهان توصیف نماییم؛ بلکه قرار است در مورد ایده ها و ترفندهایی که باعث می شود نمای رستوران آجری شما خاص و منحصر شود، صحبت کنیم. 

نمای رستوران با آجر

آجر یکی از مصالح محبوب و پرکاربرد در ساخت و ساز است که می‌توان از آن برای طراحی نمای رستوران به سبک سنتی و مدرن استفاده کرد. در طراحی رستوران با آجر نما هماهنگی رنگ ها بین آجر نما، صندلی و میز و سایر اکسسوری هایی که برای تزئین به کار می برید، بسیار مهم است. بنابراین در انتخاب آنها باید نهایت دقت را به خرج دهید.

طراحی رستوران با آجر طوسی
طراحی نمای رستوران با آجر نما طوسی رنگ

قدم بعدی که در نمای رستوران آجری مهم است انتخاب سبک محیط و کار شماست. یعنی می خواهید رستورانی سنتی با پذیرایی خاص خودش را داشته باشید یا رستورانی مدرن که فست فودها و غذاهای آماده و خارجی سرو می کند.

انتخاب رنگ آجر مناسب با توجه به سبک چیدمان شما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ مثلا نمای رستوران با آجر طوسی، نشان دهنده یک رستوران کلاسیک و مدرن است و نمی توان با آجر طوسی یک رستوران سنتی طراحی کرد.

اگر علاقه مند به داشتن رستورانی مدرن با آجر طوسی هستید می توانید آجر مورد نظر خود را از آجر آنلاین که به قیمت درب کارخانه آجر را به صورت اینترنتی به فروش می رساند خریداری نمایید.


مشاهده انواع آجر خاکستری و قیمت روز آن، تنها با کلیک روی دکمه زیر:


طراحی داخلی رستوران با آجر

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران با آجر
طراحی دکوراسیون داخلی رستوران با آجر نما

در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران با آجر ایده های زیادی وجود دارد که می توانید با الهام گرفتن از هریک آنها نما رستورانی آجری جذابی را ایجاد کنید. در طراحی دکوراسيون داخلی فست فود و رستوران با آجر نما می توانید از متریال ها و موارد زیر استفاده کنید تا یک نمای آرامش بخش و جذاب را برای رستوران شما ایجاد کند:

  • استفاده از گل و گیاهان طبیعی بر روی دیوار آجری یا اطراف آن
  • استفاده از نئون های رنگی مانند تصاویر زیر یا زدن لوگوی خود با نئون روی دیوار آجری
  • ترکیب آجر و چوب در طراحی داخلی رستوران
  • ترکیب آجر و کامپوزیت
  • طراحی روی دیوار آجری در نمای داخلی رستوران
  • استفاده از آجر آنتیک

آجر آنتیک یا آجر هلندی نوعی آجر مصنوعی است که از تنوع رنگی جذابی نسبت به سایر آجر نما برخوردار است. استفاده از این آجر در طراحی دیوار رستوران بهترین گزینه از نظر جذابیت و هم مقرون به صرفه بودن می باشد.

اگر شما طرفدار نمای رستوران مدرن هستید و می خواهید به این سبک رستوران خود را طراحی کنید، حتما استفاده از آجر هلندی را در گزینه های خود قرار دهید. برای دیدن نمونه آجرهای هلندی و قیمت آنها روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به قیمت آجر نما هلندی در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


ایده هایی از طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران با آجر نما

نمای داخلی رستوران با آجر
دکوراسیون داخلی رستوران با آجر نما
طراحی رستوران با آجر نما کرمی
طراحی نمای داخلی رستوران با آجر

نمای بیرونی رستوران با آجر

یکی از ترفندهایی که در نمای بیرونی رستوران با آجر باعث می شود بسیار جلب توجه کند و مشتریان زیادی را جذب کند وجود یک سر در بزرگ با نام رستوران است که نمونه ای از آن را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

علاوه بر سر در، به طور کلی طراحی ظاهر انواع نمای ساختمانی تاثیر شگرفی بر میزان توجه مشتریان داشته و خود می تواند مشتریان بسیاری را به رستوران شما جلب کند.

برای اینکه نمای بیرونی رستوران با آجر خیلی ساده و خشک نباشد می توانید از ترفندهای چیدمان آجر استفاده کنید. به خصوص چیدمان آجر به صورت مشبک که باعث می شود نور طبیعی از لا به لای آجرها عبور کرده و نمای روح بخشی را ایجاد نماید.

ایده هایی از طراحی رستوران با آجر در نمای بیرونی

نمای بیرونی رستوران با آجر نما
طراحی نمای خارجی رستوران با آجر سنتی
نمای رستوران با آجر
طراحی بیرونی رستوران با آجر
نمای بیرونی رستوران با آجر نما
طراحی بیرونی رستوران با آجر نما

طراحی رستوران سنتی با آجر

همانطور که گفته شد در طراحی رستوران با آجر، سبک طراحی بسیار مهم است. نوع چیدمان، سرو غذا، منو، متریال ها و… در هر سبکی متفاوت است.

چیزی که در نمای رستوران های سنتی ایران قابل توجه است، استفاده از آجرهای سنتی در نمای بیرونی و داخلی رستوران، اکسسوری های قدیمی مانند رادیو، قالیچه های قرمز، گلدان های سفالی و… می باشد. همچنین استفاده از آجر لعابی که سطحی صاف و براق دارد و در رنگ‌های مختلف موجود است که ترکیب آن با آجر سنتی می‌تواند یک نمای کاملا سنتی و اصیل را ایجاد کند.


مشاهده انواع آجر سنتی و خرید به قیمت درب کارخانه تنها با کلیک رو دکمه زیر:


 

نمای سنتی رستوران با آجر
دکوراسیون داخلی رستوران با آجر سنتی

رستوران های سنتی طرفدار بسیار زیادی در ایران دارد؛ زیرا فضایی آرام بخش و یادآور روزهای قدیم و نوستالژیک افراد می باشد. بنابراین طراحی رستوران با آجر در سبک سنتی امروزه کمی چالش برانگیز است.

طراحی رستوران مدرن با آجر

طراحی رستوران با آجر در سبک مدرن امروزه طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. بنابراین طراحی های خلاقانه، مطابق با سلایق جوانان و… خیلی مهم است.

استفاده از آجر مشکی در دکوراسیون داخلی رستوران و طراحی های خلاقانه در آن نمای جذاب و منحصری را ایجاد می کند. شما می توانید با کیفیت ترین آجر مشکی را از آجر آنلاین خریداری کنید. اگر قصد استفاده از آجر سیاه را دارید حتما روی دکمه لینک کلیک کنید.


مشاهده انواع آجر مشکی و خرید به قیمت درب کارخانه تنها با کلیک رو دکمه زیر:


طراحی رستوران مدرن با آجر مشکی
طراحی نمای داخلی مدرن رستوران با آجر
نمای مدرن رستوران با آجر مشکی
طراحی نمای بیرونی رستوران با آجر مشکی

در نمای رستوران های مدرن که امروزه مطابق با سلایق جوانان می باشد توجه به موارد زیر بسیار تاثیر گذار است:

  • استفاده از میز و صندلی های چوبی راحتی
  • تابلوهای هنری جدید
  • دیوار آجری
  • گل و گیاهان طبیعی
  • فضای باز
  • ترکیب متریال های متفاوت مانند آجر و چوب

البته در کنار تمام این موارد داشتن یک منوی خوب و غذای با کیفیت و شلوغ نبودن محوطه باعث محبوبیت رستوران های مدرن می شود.

جمع بندی

در طراحی رستوران با آجر می توان از متریال های متفاوت دیگری مانند کاغذ دیواری، چوب، کامپوزیت و… نیز در کنار آجر استفاده کرد؛ بنابراین هیچ گاه نمای رستوران خود را محدود به آجر نکنید. البته توجه داشته باشید که هر چقدر نمای داخلی رستوران شما جذاب باشد اما منوهای غذا از کیفیت پایینی برخوردار باشند و محیطی آرام و راحت نداشته باشید به طور یقین مشتری خود را از دست خواهید داد.

در طراحی نمای رستوران به این موضوع توجه داشته باشید که برخی از مشتریان می خواهند زمان بیشتری را بگذرانند و هیچ عجله ای برای ترک رستوران ندارند، از این رو بهترین پیشنهاد این است که از تخت در نمای رستوران آجری خود استفاده کنید.

شما می توانید آجر مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین که متنوع ترین انواع آجر نما را دارا می باشد به صورت آنلاین و به قیمت درب کارخانه انواع آجر را به فروش می رساند.

سوالات متداول

چه آجری برای طراحی دیوار رستوران مدرن مناسب است؟

✅ مناسب ترین آجر برای طراحی نمای رستوران مدرن، آجر هلندی نما در رنگ های مختلف آن است. این آجر به دلیل بافت و رنگ هایی که دارد در نمای مدرن بسیار پرطرفدار است.

برای طراحی نمای رستوران سنتی از چه آجری استفاده کنیم؟

✅ برای طراحی نمای بیرونی رستوران سنتی و حتی نمای داخلی می توانید از انواع آجر نما سنتی که در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی است استفاده کنید.

قیمت آجر برای طراحی نمای رستوران چقدر است؟

✅ قیمت آجر نما امروزه به دلیل عواملی مختلف متغیر است. اما شما می توانید در فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین قیمت آجر نمای مورد نیاز خود را به تاریخ روز و درب کارخانه مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!