جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی کافی شاپ با آجر

طراحی کافی شاپ با آجر + نمونه تصاویر کافه

آنچه در این مقاله می خوانید

طراحی کافی شاپ با آجر برای معماران و طراحان، دنیایی بزرگ و سرشار از خلاقیت می باشد که به کمک آن قادر به خلق فضایی دنج و آرام می باشند.

آجر نما یکی از متریال هایی است که می تواند تاثیر شگفت انگیزی در حس و حال و گرما و صمیمیت فضای کافه آجری شما داشته باشد. برای آشنایی با جزئیات بیشتر استفاده از آجر در دکوراسیون کافی شاپ، با ما همراه باشید.

طراحی کافی شاپ با آجر
آجر نما، متریالی مناسب در طراحی نما کافه و کافی شاپ

طراحی کافی شاپ با آجر

  • استفاده از آجر در دیوارها: می‌توانید از آجر برای پوشاندن تمام یا قسمتی از دیوارهای خود استفاده کنید. دیوار آجری می‌تواند به عنوان نقطه کانونی در فضای کافی شاپ شما عمل کند. می‌توانید از آجر برای ساخت قوس و طاق در فضای کافی شاپ خود استفاده کنید. قوس و طاق آجری می‌تواند به زیبایی فضای شما بیفزاید.
  • استفاده از آجر در کفپوش: می‌توانید از آجر برای کفپوش فضای کافی شاپ خود استفاده کنید. کفپوش آجری می‌تواند به فضای شما حس گرمی و صمیمیت ببخشد.
  • استفاده از آجر در تزئینات: از آجر می توان برای تزئینات مختلف در فضای کافی شاپ خود استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از آجر برای ساخت شومینه، قاب آینه، گلدان و … استفاده کنید.

نکاتی که باید در طراحی دیوار کافه رعایت کنید

آجر آنلاین (فروشگاه اینترنتی فروش آجر) در ادامه، اصولی را به شما آموزش می دهد که با بکارگیری آن ها در معماری کافی شاپ خود، فضایی را رقم بزنید که اولین انتخاب مشتریان شما برای گذران اوقات فراغت باشد.

۱٫ انتخاب سبک معماری در کافی شاپ

اولین نکته برای صاحبان کافی شاپ، انتخاب و مشخص کردن سبک طراحی می باشد. برای انتخاب سبک طراحی خود باید به موقعیت مکانی کافی شاپ و علایق و سلایق عامه مشتریان خود توجه نمایید. انتخاب سبک معماری مناسب برای کافی شاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا سبک معماری می‌تواند بر تجربه مشتریان تاثیر زیادی بگذارد. 

توجه به سبک معماری در طراحی کافی شاپ آجری
اجرای انواع سبک معماری در طراحی دکوراسیون داخلی و نما کافه

۲٫ انتخاب نوع آجر متناسب با سبک طراحی کافه

به طورکلی برای اینکه بتوانید در طراحی دیوار کافه آجری، موفق تر عمل کنید، باید به جزئیات اصول طراحی دقت و توجه کافی داشته باشید. یکی از این جزئیات، انتخاب نوع آجر متناسب با سبک طراحی انتخابی شما می باشد.

آجرهای مناسب برای سبک های مدرن و صنعتی، غالباً آجرهای نسوز و دکوراتیو هستند و آجرهای مناسب برای طراحی کافی شاپ کلاسیک و نوستالژیک، آجرهای قزاقی، سنتی و رستیک می باشند.

آجر آنلاین، مرکز فروش انواع آجر نما از جمله انواع آجر نسوز، دکوراتیو، سنتی، قزاقی و… برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی نما می باشد. شما همراهان گرامی می توانید از طریق این وب سایت آجر دلخواه خود را بدون واسطه، از درب کارخانه خریداری نمایید.


دسترسی به لیست قیمت آجر نسوز نما و مشاهده به روز ترین تصاویر پروژه از آن


۳٫ نورپردازی دیوار کافه

یکی از قدم های اصلی در جذب مشتری و ترفندهای کافی شاپ، به خصوص در شب، نورپردازی می باشد. استفاده از آجر در طراحی دیوار کافه و کافی شاپ، اگر با نورپردازی همراه شود، به بهتر نمایان شدن بافت آجرها و یا عناصر نصب شده بر روی آن ها مثل تابلو، گلدان و… کمک می کند. علاوه بر این با این کار، تلفیق زیبای نور و رنگ برای فضای کافه آجری خود رقم زده اید.

توجه به نورپردازی در طراحی دکور کافی شاپ با آجر
استفاده از آجر در طراحی دیوار کافی شاپ و طراحی دیوار کافه با رعایت نورپردازی

۴٫ رعایت تناسب رنگ در طراحی کافی شاپ

یکی از ترفندهای کافه آجری در داشتن فضایی جذاب و زیبا، تناسب رنگ در طراحی دکوراسیون می باشد. رنگ دیوار کافه آجری باید با رنگ سایر اجزای محیط مثل: مبلمان یا میز و صندلی، گل ها و گلدان ها، سقف و… هارمونی و تناسب منطقی داشته باشد.

به عنوان نمونه، به تناسب رنگ ها در دکوراسیون کافی شاپ های زیر دقت نمایید.

طراحی کافی شاپ با آجر نما سفید
تناسب رنگ سفید آجرها در دکوراسیون داخلی کافی شاپ
استفاده از آجر در دیوارهای کافی شاپ
ایجاد هارمونی رنگ در طراحی کافی شاپ مدرن، سنتی و فانتزی بسیار مهم است

اگر قصد طراحی کافی شاپ با آجر را دارید، ۴ اصول مهم ذکر شده در این مطلب را در پیاده سازی آن، حتماً به یاد داشته باشید.

ایده های جدید طراحی کافی شاپ آجری

ترفندهای کافه آجری جذاب
نکات مهم در طراحی کافی شاپ
طراحی کافه آجری
طراحی نمای کافه آجری
طراحی دکوراسیون کافه آجری
طراحی دکوراسیون کافی شاپ آجری
دیوار نما آجری در کافه
طراحی دیوار کافه آجری
نمای داخلی کافه آجری
طراحی دیزاین دیوار کافه آجری

معرفی تم های متنوع در طراحی کافی شاپ آجری

امروزه در شهرهای مختلف و در خیابان های متفاوت همه ما شاهد کافی شاپ های متعددی هستیم. رقابت بین کافی شاپ ها در طراحی و تم های متفاوت و خلاقیت به خرج دادن قابل مشاهده است. از مهم ترین عواملی که باعث جذب مشتری می شود همین سبک و طراحی متفاوت است.

در ادامه برای اینکه کافی شاپی متفاوت تر از سایر رقبا داشته باشید ما انواع سبک های مختلف را معرفی کرده ایم که شامل لیست زیر می شود؛ و هر کدام از آن را جداگانه مورد بررسی قرار دادیم:

  • طراحی کافه به سبک رستیک
  • طراحی کافی شاپ سنتی
  • نمای کافه به سبک صنعتی
  • طرح کافی شاپ به سبک هیگ (Hygge)
  • طراحی کافی شاپ به سبک مینیمال

۵ مزیت طراحی کافه با آجر

با  طراحی کافه با آجر، شما می توانید هر گونه سبک طراحی دلخواه خود را در فضا پیاده سازی کنید؛ چرا که آجر نما متریالی انعطاف پذیر بوده و با انواع معماری های سبک مدرن، پست مدرن، کلاسیک، رستیک و… سازگار می باشد. علاوه بر این در طراحی دکوراسیون کافه آجری مزایای زیر نیز وجود دارند:

  • کاربرد در نمای داخلی و نمای خارجی
  • هم نشینی فوق العاده جذاب آجر در کنار سایر مصالح از جمله: چوب، فلز، سنگ
  • تنوع رنگ و طرح در آجر نما
  • امکان نصب تابلو و آثار هنری به وسیله طراحی دیوار کافه با آجر
  • مقرون به صرفه بودن آجر و صرفه جویی در هزینه های طراحی دکوراسیون کافی شاپ
استفاده از آجر نما برای کافی شاپ
زیبایی آجر نما در نمای داخلی کافی شاپ

به طور کلی استفاده از آجر در نمای ساختمان، کافی شاپ، رستوران و… مزایای بسیاری دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به نمای آجری علاقه دارید می توانید با کلیک در اینجا نمونه های زیادی از انواع نمای آجری، نمای ترکیب آجر با سایر متریال ها و… را ببینید و مطالعه کنید.

نمای بیرونی کافه با آجر
استفاده از آجر در نمای خارجی کافی شاپ

هزینه دکوراسیون داخلی کافی شاپ با آجر

همانطور که گفته شد آجر امروزه به عنوان یکی از جذاب ترین متریال های طراحی دیوار کافه می باشد. بنابراین اگر می خواهید یک کافه آجری راه اندازی کنید برای کمتر شدن هزینه ها می توانید از آجر در نمای کافی شاپ استفاده کنید. اما برای دیزاین دیوار کافه نباید تنها به این مورد بسنده کنید؛ بلکه باید موارد دیگری را نیز در نظر داشته باشید که در ادامه می توانید به صورت مختصر این موارد را مشاهده نمایید:

  • طراحی دکوراسیون توسط یک طراح یا معمار
  • دکوریجات ها
  • طرح دیوار کافه
  • مصالح به کار رفته
هزینه طراحی کافه آجری
راه اندازی نما کافه با آجر و کافه شاپ آجری مقرون به صرفه است

طراحی نمای خارجی کافی شاپ با آجر شاموتی

شما همچنین می توانید جهت طراحی نمای خارجی کافی شاپ خود از آجر شاموتی استفاده کنید. آجر نما شاموتی نوعی آجر نسوز محسوب می شود که بیشتر در طراحی نمای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این رو حتما به صفحه آجر نمای شاموتی سر بزنید و از طرح های موجود در آن الگو بگیرید.


مشاهده لیست قیمت آجر شاموتی درب کارخانه در تاریخ روز تنها با کلیک روی این دکمه


در پایان، در نظر داشته باشید که عموم مردم، علاوه بر کیفیت نوشیدنی ها و غذاهایی که سرو می شوند، برای فضای اطراف خود نیز اهمیت قائل هستند، پس شک نداشته باشید که با انتخاب آجر برای دکوراسیون کافی شاپ خود، تجربه ای لذت بخش و به یادماندنی را در ذهن مشتریان خود به جا خواهید گذاشت.

سوالات متداول در خصوص نما کافه و طراحی کافی شاپ با آجر

برای طراحی کافی شاپ مدرن و کلاسیک بهتر است از چه آجری استفاده کنیم؟

✅ برای طراحی کافی شاپ کلاسیک و نوستالژیک، آجرهای قزاقی، سنتی و رستیک می باشند و جهت طراحی کافی شاپ مدرن آجر نسوز بهترین گزینه است.

طراحی کافی شاپ با آجر چه مزیت هایی دارد؟

✅ استفاده از آجر در نمای کافی شاپ مزایایی همچون: کاربرد در نمای داخلی و نمای خارجی، هم نشینی فوق العاده جذاب آجر در کنار سایر مصالحی مثل چوب و… ، تنوع رنگ و طرح در آجر نما، امکان نصب تابلو و آثار هنری روی دیوار آجری کافی شاپ، مقرون به صرفه بودن آجر می باشد.

برای کمتر شدن هزینه دکوراسیون داخلی کافی شاپ بهتر است از چه متریالی استفاده کنیم؟

✅ طرح دیوار کافه و یا سایر نماهای داخلی آن با آجر می تواند نسبت به سایر متریال ها هزینه کمتری را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!