جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمای ترکیبی آجر و چوب

ترکیب نمای چوب و آجر

آنچه در این مقاله می خوانید

نمای چوب و آجر از بهترین روش ها برای مخلوط کردن بافت و سطوح مختلف و ایجاد کنتراست رنگی است. در واقع نمای ترکیبی چوب و آجر دست طراحان را در ایجاد طرحی مدرن، خاص و جذاب باز می گذارد و باعث ایجاد طرح هایی خلاقانه می شود.

در این مقاله، سایت آجر آنلاین به صورت موشکافانه نمای آجر و چوب را مورد بررسی قرار داده است و شما علاقه مندان به حوزه طراحی و دکوراسیون می توانید از این مطلب بیشترین بهره را ببرید.

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت آجر نما، دکمه زیر را لمس کنید:

 

ایده هایی جدید از نمای آجر و چوب

نمای ترکیبی آجر و چوب
طراحی نمای ساختمان با چوب و آجر
نمای ترکیبی چوب و آجر
آجر و چوب نما داخلی
نمای آجر و چوب در ویلا
نمای ساختمان با چوب و آجر
نما چوب و آجر شیک در آشپزخانه
نمای چوبی داخل خانه و آجر
نمای ترکبی آجر و چوب
نمای ساختمان با چوب و آجر
دکوراسیون با ترکیب چوب و آجر
نمای چوبی داخل خانه با آجر

چرا ترکیب نمای چوب و آجر طرفداران زیادی دارد؟

نمای ترکیب چوب و آجر مزایای بسیاری از جمله ایجاد محیطی گرم و دلنشین، خلق الگوهای جدید در طراحی، ایجاد کنتراست، شکستن نماهای یکدست و تبدیل آنها به طرح های خلاقانه و برجسته سازی دارد. از این رو نمای ترکیبی با توجه به مزیت های فراوانی که دارد، امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

در ادامه، محتوا و عکس هایی را از جدید ترین ایده ها در خصوص نمای آجر و چوب که طرحی منحصر به فرد را چه در نمای خارجی و چه در دکوراسیون داخلی به وجود آورده است برای شما شرح داده ایم تا با مشاهده آنها نهایت لذت را ببرید و الهام بخش شما برای خلق نماهای فوق العاده و خاص باشد.

بیشتر بدانید: نمای چوبی یا آجری؟

نمای بیرونی ساختمان با ترکیب آجر و چوب

چوب و آجر دو متریال جذاب که تداعی کننده طبیعت می باشند، نمای بیرونی ساختمان را بسیار چشمگیر می کند. البته برای استفاده از این دو متریال باید به موقعیت مکانی ساختمان خود توجه داشته باشید. به طور مثال استفاده از این دو متریال برای مناطق رطوبتی و سرد مناسب نیست. همچنین در محله هایی که باف سنتی و قدیمی دارد استفاده از این متریال نیز در آن موقعیت مناسب نمی باشد.

به طور کلی از بهترین آجرها که می توانید از آن در نمای خارجی ساختمان استفاده کنید و ترکیب چشم نوازی را به همراه چوب ایجاد می کند، آجر نما انگلیسی است. در واقع ترکیب رنگ آجر انگلیسی با رنگ چوب می تواند بسیار جذاب باشد و نمای خاصی را ایجاد نماید.


دسترسی به قیمت آجر انگلیسی در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


ترکیب نمای آجر و چوب، جذب کننده مشتری در محل کار شما

آجر شاموتی در نما
استفاده از آجر شاموتی در نمای ساختمان

شما می توانید در محل ورودی کسب و کار خود مانند مغازه، رستوران، کافی شاپ و… از ترکیب چوب و آجر استفاده نمایید. چنانچه طراحی درست و با سلیقه ای در این کار صورت گیرد، توجه تمام عابران پیاده را به سمت محل کسب شما جلب می نماید.

می توان نمای ساختمان محل کار را با آجر پوشاند و جلو آن یک نما باز با چوب ساخت. از آن جایی که ترکیب چوب و آجر بسیار گرم و دلنشین است شاید افراد تمایل پیدا کنند با آن عکس بگیرند و این کار قطعا به مطرح شدن برند شما کمک خواهد کرد.

از جمله نمونه آجری که با چوب به خوبی ست می شود و می توان چنین توجهی را ایجاد کند استفاده از آجر شاموتی در نمای خارجی ساختمان محل کار است، که ترکیب آن با چوب واقعا خاص و جذاب است.


مشاهده لیست قیمت آجر شاموتی نما در ابعاد و مدل های متنوع


در آجر آنلاین قیمت آجر شاموتی به درب کارخانه است که می توانید فوری آن را در محل پروژه خود تحویل بگیرید. برای مشاهده جزئیات بیشتر از آجر نما شاموتی روی دکمه کلیک کنید.

ایجاد منحصر به فرد ترین نمای چوب و آجر با کامپوزیت

ترکیب چوب و آجر و کامپوزیت
ترکیب چوب و آجر و کامپوزیت در نمای خارجی ساختمان

با مشاهده عکس بالا کاملا متوجه خواهید شد که نمای خارجی با بنای ترکیبی چوب و آجر و همچنین سایر متریال ها مانند کامپوزیت چقدر می تواند نمای شیک و مدرنی را به وجود آورده و دست طراح را به جهت خلاقیت کاملا باز گذارد. اما باید مراقب باشیم که خیلی شلوغ کاری نکنیم.

استفاده زیاد از متریال های مختلف در یک محیط می تواند زیبایی هر کدام از آن ها را کمتر نشان دهد؛ از این رو چنانچه می خواهید نمای ترکیبی آجر و چوب با سایر متریال ها را استفاده کنید دقت و مشاوره کافی در این خصوص دریافت نمایید.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم روی لینک انواع نمای آجری کلیک کنید تا با اطلاعات جامع تری در خصوص انواع آجرها و نما آجری بدست آورید.

ایجاد حس آرامش با نمای چوب و آجر در باغ و ویلا

نمای ویلا با ترکیب چوب و آجر
نمای چوب و آجر در طراحی باغ و ویلا

بسیاری از افراد میل فراوانی به داشتن باغ و ویلا در اطراف شهر دارند. هر کدام از این باغ ها نیاز به یک ساختمان دارد؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای طراحی ویلا در باغ خود از نمای ترکیب چوب و آجر استفاده کنید.

از آن جایی که باغ یک محیط دنج طبیعی محسوب می شود، استفاده از متریال های طبیعی و گرم می تواند به جذابیت بیشتر آن بسیار کمک کند؛ از این رو نمای ترکیبی چوب و آجر برای ساخت ویلا مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی منزل با ترکیب نما چوب و آجر

ترکیب چوب و آجر در منزل
آجر و نمای چوبی داخل ساختمان، بهترین دکوراسیون را به وجود می آورد

شما داخل خانه خود می توانید با آجر و چوب یک ترکیب بی نظیر ایجاد نمایید. در واقع ترکیب چوب و آجر در پذیرایی می تواند به صورتی باشد که دیوار آجری برجسته بسیار به چشم آید و یا بر عکس نمای آجری بیشتر به کار برده شود و نمای چوبی به صورت برجسته مشخص شود.

این ترکیب در نمای داخلی منزل زمانی که هر دو متریال چوب و آجر به صورت برجسته به کار برده شود و مثلا عمده متریال استفاده شده بتن باشد نیز می تواند جذاب باشد. می توانید تصاویر متعددی در خصوص ترکیب چوب و آجر جستجو کنید تا با ایده های خاص تری رو به رو شوید.

به صورت کلی نمای آجر و چوب می تواند در محیط های زیر در منزل استفاده شود:

  • پذیرایی
  • آشپزخانه
  • اتاق خواب
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
ترکیب آجر و چوب در طراحی خانه
نمای ساختمان با چوب و آجر

برای استفاده از نمای ترکیبی چوب و آجر در هر کدام از این مکان ها نگران نباشید؛ شما می توانید ترکیب بی نظیر چوب و آجر در رنگ های مختلف را در هر کجای خانه استفاده کنید. تنها کافی است سلیقه به خرج داده و نمونه تصاویر بسیاری مشاهده نمایید.

ترکیب نمای چوب و آجر در اتاق

آجر و نمای چوب داخل منزل در اتاق خواب

در ایجاد نمای ترکیبی برای نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی باید خلاقیت زیادی به خرج داد و ایده های بسیاری را مشاهده کنید. نمای ترکیبی با سیمان و آجر، شیشه و… نیز از جذاب ترین نماهای ترکیبی است که با کلیک روی لینک می توانید تنوع نماهای ترکیبی ساختمان را ببینید و ایده بگیرید.

نمای ترکیبی چوب و آجر مناسب برای علاقه مندان به سبک کلاسیک

ترکیب آجر مشکی و چوب
ترکیب چوب و آجر مشکی در طراحی سرویس بهداشتی

بسیاری از افراد هستند که از حضور در محیط هایی با رنگ بندی تیره بسیار لذت برده و حتی رنگ مورد علاقه آنها رنگ مشکی است. به افراد علاقه مند به رنگ تیره و سبک کلاسیک پیشنهاد می کنیم که از ترکیب چوب و آجر تیره رنگ مانند آجر نسوز مشکی استفاده کنند.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این سرویس بهداشتی به همین صورت طراحی شده است که البته اتاق خواب و سایر محیط های خانه را نیز می توان به این شکل طراحی نمود.

آجر نسوز مشکی در این محیط می تواند از بهترین انتخاب شما باشد؛ زیرا همانطور که نامش مشخص است در برابر حرارت مقاوم است و در محیط های مرطوب شوره نمی زند.


مشاهده لیست قیمت آجر نسوز به درب کارخانه در رنگ ها و ابعاد متنوع


آجر نسوز تنوع رنگی بسیار بالایی دارد که با کلیک روی دکمه بالا می توانید قیمت هر کدام از آنها را در ابعاد مختلف مشاهده کنید. لیست قیمتی که در صفحه آجر نما نسوز قرار دارد به تاریخ روز می باشد.

جمع بندی

از اینکه تا انتهای مقاله نمای ترکیب چوب و آجر با ما همراه بودید سپاس گزاریم. سایت آجر آنلاین از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران محسوب می شود که تمام انواع آجر نما و آجر دیوار چینی را به صورت اینترنتی و با پشتیبانی کامل به فروش می رساند؛ تیم ما تمام تلاش خود را می کند تا جدید ترین و بهترین مقالات روز دنیا را در خصوص استفاده از آجر در نما و دکوراسیون مورد مطالعه قرار داده و دانش شما کاربران در این خصوص را به روز نگهدارد.

خوشحال می شویم نظرات، سوالات و پیشنهادات شما عزیزان را در خصوص نمای چوب و آجر در کامنت ها مشاهده کنیم.

سوالات متداول کاربران در خصوص ترکیب نمای چوب و آجر

🧱 ترکیب چوب و آجر برای نمای خارجی ساختمان مناسب تر است یا دکوراسیون داخلی؟

✔ شما می توانید نمای چوب و آجر را هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای خارجی ساختمان استفاده کنید. هر دو این سبک طراحی هم امکان پذیر و هم جذاب است.

چگونه می توان آجر و چوب نما داخلی را در دکوراسیون منزل استفاده کرد؟

✔ شما می توانید دیوار های چوبی با تنها یک دیوار برجسته آجری طراحی کرده و یا دیوارهای آجری با ستون یا سقف چوبی طراحی کنید. همه چیز به سلیقه شما باز می گردد. برای مشاهده نمونه تصاویر بیشتر در این خصوص روی این صفحه کلیک کنید.

🎇 آیا نمای چوب و آجر را می توان با دیگر متریال ها ترکیب کرد؟

✔ بله شما می توانید نمای آجر و چوب را با متریال های دیگر مثل کامپوزیت ترکیب کرده و طراحی جدیدی ارائه دهید. اما مراقب باشید در این کار زیاده روی نکرده و نما و دکوراسیون شما شلوغ نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!