جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ارزانترین نمای ساختمان

ارزانترین نمای ساختمان، ارزانترین دیوار کشی

آنچه در این مقاله می خوانید

از آنجایی که قیمت آجر نمای ساختمان به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد و با توجه به بازار ایران مدام قیمت آجر نمای ساختمان تغییر می کند، تشخیص ارزانترین نمای ساختمان مشکل می باشد و زمان بسیار زیادی را در بر می گیرد. بنابراین اگر قیمت ارزانترین آجر برایتان مهم است و بودجه محدودی برای نما و ساختمان سازی دارید در ادامه سایت آجر آنلاین (بزرگ ترین مرجع فروش آجر در سراسر ایران) به بررسی ارزانترین آجر نما صورت کامل پرداخته شده است.

ارزانترین آجرها را بهتر بشناسید!

قبل از اینکه به معرفی ارزانترین آجر بپردازیم باید در ابتدا بررسی شود که چه عواملی باعث بروز این اختلاف در بازه قیمتی آجرها شده است؟

ارزانترین آجر برای نمای ساختمان
ارزانترین آجر برای نما کدامند؟ (ارزانترین نمای ساختمان)

به طور کلی عواملی که در تعیین قیمت آجر نما ارزان نقش های پر رنگی دارند در لیست زیر بیان شده است:

  • نوع خاک
  • کیفیت و نحوه ساخت آجر
  • نحوه بسته بندی
  • رنگ آجر
  • مواد اولیه

هر یک از این عوامل حتی به تنهایی می تواند گرانترین آجر را از ارزانترین آجر متفاوت کند. بنابراین در هنگام خرید و مشاهده قیمت ها به این عوامل در تعیین ارزانترین نمای ساختمان توجه داشته باشید.

لازم به ذکر است که شما می توانید با کلیک روی لینک مقایسه انواع آجر، آجرها را علاوه بر قیمت از نظر ظاهر و کاربرد نیز مقایسه کنید.

ارزانترین آجر برای نما (ارزانترین نمای ساختمان)

ارزانترین آجر لزوما به معنی بی کیفیت بودن آن آجر نیست؛ بلکه همانطور که در لیست بالا ذکر شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال خاک رس که رایج ترین نوع خاک برای تولید آجر است نسبت به خاک های دیگر ارزانتر می باشد که این امر باعث می شود قیمت نهایی آجر نیز ارزانتر شود.

ارزانترین قیمت آجر نما
آجر سفال نما ارزانترین قیمت آجر نما را دارد

با توجه به گرانی های اخیر بسیاری از افراد برای نمای ساختمان خود به دنبال ارزانترین آجر نما می گردند که در عین مقرون به صرفه بودن از کیفیت خوبی برخوردار است و نمای زیبایی را ایجاد می کند. در ادامه آجر مناسب، برای نمای ساختمان ارزان به طور کامل معرفی شده است.

پلاک رسی

ارزانترین آجر برای نما، به پلاک رسی اختصاص دارد. پلاک رسی (سفال نما) یکی از قدیمی ترین و رایج ترین آجرهای نما است که به آجر سه سانتی نیز معروف می باشد. این آجر دارای تنوع بالایی در ابعاد، رنگ و طرح های مختلف مانند ال و آجر کف است.

ارزانترین آجر نما
ارزانترین آجر نما (آجر نما قیمت مناسب)

این آجر از خاک رس تولید می شود و از آنجایی که خاک رس قیمت مناسب تری نسبت به سایر خاک ها دارد باعث شده تا این آجر ارزانترین آجر محسوب شود. البته باید توجه داشت که تنها خاک آن باعث ارزان بودن آجر پلاک نمی شود بلکه عوامل دیگری نیز دخیل است.

پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال ارزانترین آجر برای نما می گردند، آجر پلاک رسی است و ارزانترین آجر پلاک نما (رنگ زرد) می باشد.

برای خرید آجر نما ارزان کافیست وارد صفحه آجر رسی شوید.

 

ارزانترین آجر دیوار کشی (ارزانترین دیوار کشی)

ارزانترین نمای ساختمان
ارزانترین اسکلت ساختمان با آجر لفتون

یکی از مهم ترین مواردی که در ساختمان سازی توجه ویژه ای به آن می شود این است که با کمترین قیمت و محصولاتی با کیفیت اسکلت ساختمان را بالا برد. در همین راستا اگر به دنبال ارزانترین آجر بنا برای دیوارچینی، و… می گردید پاراگراف زیر را بخوانید.

آجر لفتون درجه ۲

آجر لفتون که به آجر ده سوراخ نیز معروف است یکی از محبوب ترین آجرهای دیوار چینی محسوب می شود. خاک تولیدی این آجر از خاک رس است که در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود.

ارزانترین آجر بنا
ارزانترین قیمت آجر بنا، اجر لفتون در جه ۲ است (ارزانترین دیوار کشی با آجر لفتون)

آجر لفتون دارای درجه بندی های مختلفی می باشد که این امر کیفیت و نوع کاربری آن ها را تعیین می کند. به طور مثال از آنجایی که ارزانترین آجر لفتون نوع درجه ۲ است از آن برای پشت کار  استفاده می کنند. آجرهای درجه ۲ از لحاظ ظاهری کیفیت کمتری نسبت به درجه ۱ دارند و اگر از این آجر در نما هم استفاده شود امکان شوره زدگی به وجود خواهد آمد.

بنابراین اگر به دنبال ارزانترین آجر برای پشت کار  هستید آجر لفتون درجه ۲ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برای مشاهده قیمت آجر لفتون درجه ۲ و نمونه تصاویر کلیک کنید.

مشاهده ارزانترین قیمت آجر در آجر آنلاین

برای ساخت ساختمان یا بازسازی آن معمولا همه ما به دنبال ارزانترین مصالح که کیفیت خوبی هم داشته باشد می گردیم. ارزانترین قیمت آجر نما هم بدون استثنا در این لیست ما قرار می گیرد.

آجر آنلاین که یکی از معتبرین فروشگاه اینترنتی آجر در سراسر کشور است، لیست قیمت ارزانترین آجرها را در صفحات خود قرار داده است. برای مشاهده آن کافیست روی هریک از لینک ها بالا کلیک کنید. اگر به دنبال آجری هستید که در این صفحه قرار ندارد می توانید با کمی جستجو آن را در سایت ما پیدا کنید.

جمع بندی

ارزانترین آجر نما یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید آجر است که بهتر است با توجه به نیاز خود و بودجه مشخص شده خرید کنید. در این مطلب سعی شده تا به صورت جامع به بررسی ارزانترین آجر پرداخته شود.

سوالات متداول درباره “ارزانترین نما برای ساختمان”

چه آجر نمایی ارزانترین قیمت را دارد؟

✅ پلاک رسی در میان انواع آجرنماها مناسبترین قیمت را دارد. 

2 Comments

    1. سلام جناب آریا عزیز
      ممنون از نظری که ثبت کردید 🙏 این موارد را حتما در آینده به مطلب اضافه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!