جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه

جدیدترین ایده های دیزاین اتاق خواب دخترانه در سال ۲۰۲۴!

آنچه در این مقاله می خوانید

ایده دیزاین اتاق خواب دخترانه از پر تقاضا ترین و جذاب ترین موضوعات در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. با توجه به اینکه دختر شما در چه سن و سالی قرار دارد و اتاق برای آن چه کاربردهایی می تواند داشته باشد، ایده های طراحی اتاق خواب دخترانه مختلف است. به عنوان مثال طراحی اتاقی که تنها برای خواب است با اتاقی که کار، مطالعه، فیلم دیدن، گیم و… هم در آن موضوعیت دارد بسیار متفاوت خواهد بود.

سایت آجر آنلاین با مطالعه به روز ترین مقالات روز در حوزه طراحی اتاق خواب، محتوایی را برای شما آماده کرده است که می تواند جدید ترین و ناب ترین ایده ها را در خصوص دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در اختیار شما قرار دهد، پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ایده های ناب دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
جدید ترین ایده ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و لاکچری

تصاویری از جدید ترین ایده های طرح اتاق خواب دخترانه!

دیزاین اتاق خواب دخترانه رنگی
تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی
طراحی اتاق خواب دخترانه کوچک
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت
دیزاین اتاق دخترانه
دیزاین اتاق خواب دخترانه بزرگسال و ساده
دیزاین اتاق خواب دخترانه با آجر طوسی
دیزاین اتاق دخترانه شیک با آجر طوسی دکوراتیو
اتاق خواب دخترانه لاکچری
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری (عکس اتاق خواب دخترانه شیک خارجی)
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با آجر
ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با آجر سفید

چه فاکتورهایی در دیزاین اتاق خواب دخترانه باید رعایت شود؟

اولین موردی که در طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه باید مدنظر قرار گیرد، کاربرد اتاق و همچنین سلیقه دختر شما در سبک طراحی آن است؛ به عنوان مثال مهم است که به کدام سبک مدرن، اسپرت، فانتزی و… علاقه مند است.

استفاده از اتاق نیز اهمیت دارد. به این معنا نمی توان اتاقی که صرفا جهت خواب و مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد را با دیزاین های شلوغ و پر زرق و برق طراحی کرد.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده
طراحی اتاق خواب دخترانه ساده و به سبک مینیمال

پیشنهاد ما این است چنانچه دختر شما در سنی قرار دارد که می توان از او نظر خواست حتما این کار را انجام دهید؛ چون این کار هم موجب جلب رضایت و هم افزایش اعتماد به نفس او می شود.

لیست زیر فاکتورهایی می باشد که در طراحی اتاق خواب دخترانه جوان باید مورد بررسی قرار گیرد:

  • تعیین سبک طراحی اتاق خواب
  • دیوار اتاق خواب
  • رنگ دیوارها و دیگر وسایل
  • متریال مورد استفاده در کف اتاق
  • چیدمان اتاق خواب دخترانه
  • استفاده از اکسسوری ها

شما همچنین می توانید روی لینک دکوراسیون اتاق خواب کلیک کرده و با فاکتورها و نکاتی که به طور کلی در دیزاین هر اتاق خوابی از جمله اتاق خواب پسرانه، بچه گانه، نوجوان و… باید رعایت شود، بیشتر آشنا شوید.

۱_ انتخاب سبک دکوراسیون، اولین قدم در طراحی اتاق خواب دخترانه!

در سبک طراحی مینیمال، دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و با رنگ های خنثی می باشد. در واقع در این سبک از طراحی وجود وسایل زیاد ضرورت نداشته و کاهش شلوغی فضا حرف اول را میزند. چنانچه اتاق خواب دخترانه کاربری مطالعه نیز داشته باشد این سبک از طراحی بسیار مناسب است.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 2022 ساده
طراحی اتاق خواب دخترانه به سبک مینیمال

طراحی اتاق خواب دخترانه به سبک مدرن جور دیگری می باشد. شما در این سبک می توانید از اکسسوری های رنگارنگ استفاده کنید و اتاقی شلوغ با وسایل فانتزی طراحی کنید. رنگ های سبک فانتزی بسیار شاد هستند و برای اتاق بازی بسیار مناسب می باشند.

البته دختران نوجوانی که به دنبال ایده برای اتاق دخترانه فانتزی هستند، می توانند با توجه به این نکته بهترین دیزاین را برای خود طراحی کنند.

دکوراسیون اتاق دخترانه فانتزی
دیزاین اتاق خواب دخترانه به سبک فانتزی و مدرن

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که با دکوراسیون های سنتی کیفور هستید و حس نوستالژیک آن را بسیار دوست دارید به شما پیشنهاد می کنیم در دیزاین اتاق خواب دخترانه از آجر نما رستیک غافل نشوید.

معمولا این سبک از دکوراسیون اتاق خواب دخترانه برای بزرگسالان مناسب تر است و با روحیه آنان سازگاری بیشتری دارد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال
طراحی اتاق خواب دخترانه بزرگسال به سبک سنتی

نمای آجر رستیک روی یک دیوار برجسته در اتاق به ویژه دیوار پشت تخت خواب می تواند به طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال به سبک سنتی بسیار کمک کند. همچنین استفاده از صنایع دستی و وسایل قدیمی مانند تخت خواب و آباژورهای سنتی در اتاق جلوه تاریخی و نوستالژیک مدنظر شما را دو چندان می کند.


برای مشاهده انواع آجر رستیک در ابعاد و رنگ های متنوع روی دکمه زیر کلیک کنید:


۲_ طراحی دیوار برجسته در دیزاین اتاق خواب دخترانه!

پیشنهاد ما به شما این است که حتما یکی از دیوارهای اتاق خواب را متفاوت از سایر دیوارها طراحی کنید. به عنوان مثال اگر یکی از دیوارهای اتاق خواب برجسته باشد شما می توانید تابلو عکس، قفسه کتاب و… را روی این دیوار از اتاق خواب خود قرار دهید. برجسته کردن دیوار اتاق خواب می تواند با کمک آجر صورت گیرد.

طراحی دیوار برجسته آجری در اتاق خواب دخترانه
طراحی اتاق خواب دخترانه با دیوار برجسته آجری

در واقع اگر یکی از دیوارهای اتاق را نمای آجری کنید و سایر دیوارها ساده این کار به شدت خود را نمایان می کند و دکور اتاق شما را از حالت یکنواختی خارج خواهد کرد. بهترین مکان جهت طراحی دیوار برجسته پشت تخت خواب می باشد.

دیزاین اتاق دخترانه با ترکیب رنگ سفید و صورتی
ترکیب رنگ آجر صورتی و رنگ سفید در دیزاین اتاق دخترانه

۳_ در دیزاین اتاق خواب دخترانه از هارمونی رنگ غافل نشوید!

هارمونی رنگی در تزئین اتاق دخترانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت یا فانتزی با ایجاد هارمونی رنگی

با توجه به سبک طراحی اتاق و همچنین نوع کاربری آن رنگ مورد استفاده و هارمونی رنگی آن نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در طراحی های مینیمال معمولا از رنگ های خنثی و مات به همراه سفید استفاده می کنند؛ اما در طراحی های فانتزی رنگ های پر انرژی و جیغ کاربرد دارد. سعی کنید بین رنگ دیوارها و وسایل اتاق خواب دخترانه حتما یک هارمونی رنگی ایجاد کنید.

هارمونی رنگی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
ترکیب رنگی سفید و زرد در طراحی اتاق خواب دخترانه بزرگسال

تعادل و هم خوانی رنگ ها در دادن ایده دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار مهم و ضروری می باشد و باید با ظرافت و سلیقه انجام شود؛ به عنوان مثال همان طور که در تصاویر بالا می بینید ایجاد هارمونی رنگی با رنگ های طوسی و زرد، سفید و زرد، سفید و آبی و یا سفید و صورتی بسیار چشم نواز و جذاب است.

اگر تمایل به استفاده از رنگ های شبیه به هم اما کم رنگ و پر رنگ دارید مراقب باشید که انتخاب شما به گونه ای نباشد که چشم را اذیت کند.

 

بیشتر بدانید: تصاویر جدید ترین حمام آجری

 

۴_ چیدمان اصولی در دیزاین اتاق خواب دخترانه!

با توجه به اندازه اتاق خواب شما که بزرگ است یا کوچک و همچنین نوع کاربری آن چیدمان و طراحی اتاق دخترانه نیز متفاوت خواهد شد.

چنانچه اتاق خواب کوچکی دارید می توانید کتابخانه یا میز اکسسوری های خود را با استفاده از شلف روی دیوار طراحی نمایید. علاوه بر این استفاده از تخت خواب های تاشو و همچنین رگال لباس به جای کمد می تواند فضای کمتری در اتاق کوچک شما اشغال کند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و کوچک
طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و کوچک

اما اگر اتاق خواب بزرگی در اختیار دارید گزینه های بیشتری برای چیدمان آن در اختیار شما خواهد بود. استفاده از یک آباژور بلند، گلدون های آپارتمانی جلوی پنجره اتاق، ست کامل تخت خواب با میز آرایش و کتابخانه، استفاده از لوسترهای مدرن و شیک، مبل اتاق و… می تواند اتاق خواب شما را کامل و جذاب کند.

چیدمان و دیزاین اتاق خواب دخترانه برای مساحت های بزرگ باعث می شود تا ایده های زیادی برای طراحی اتاق خواب دخترانه داشته باشید.

تزئین اتاق خواب دخترانه بزرگ
دیزاین اتاق خواب دخترانه بزرگ با وسایل متعدد

اگر اتاق خواب دختر شما بزرگ است می توانید در طراحی اتاق خواب دخترانه کارهای متعدد دیگری نیز انجام دهید؛ به عنوان مثال می توانید یک دیوار برجسته آجر دکوراتیو اتاق خواب را به دیوار خاطره اختصاص داده و عکس های دختر خود را از کودکی تا سنی که الان دارد به ترتیب روی آن نصب کنید.


دسترسی به قیمت آجر دکوراتیو در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


گزینه دیگری که برای دکور اتاق دخترانه پیش رو است اینکه به جای بخاری می توانید یک شومینه کوچک از جنس آجر دکوراتیو در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود در نظر بگیرید که علاوه بر ایجاد گرما، باعث زیبایی اتاق نیز شود.

توجه داشته باشید که آجر دکوراتیو دارای رنگ های متنوع از جمله آبی، سبز، سفید، مشکی و… می باشد که در آجر آنلاین می توانید آن را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. برای مشاهده قیمت آن کافیه روی دکمه بالا کلیک کنید.

۵_ استفاده از اکسسوری های جذاب در دیزاین اتاق خواب دخترانه!

طراحی اتاق خواب دخترانه لاکچری
عکس دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری با اکسسوری های مختلف (اتاق دخترانه اسپرت)

اگر علاقه مند به طرح های لاکچری و جذاب در اتاق خواب هستید، بدانید که طراحی دیزاین اتاق خواب دخترانه لاکچری نیاز به خرید اکسسوری های منحصر به فرد و جذاب دارد.

این موضوع بدین معنا نیست که شما باید دکوراسیون اتاق خواب ساده خود را بهم زده و حجم زیادی از وسایل غیر ضروری خریداری کنید. تنها کافی است کمی سلیقه به خرج داده و پس از انتخاب تخت، کمد، پرده و… مناسب تعدادی اکسسوری شیک تهیه کنید. این اکسسوری ها می تواند شامل قاب عکس، آباژور و دکوریجات زیبا روی پا تختی یا طاقچه اتاق باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی چه اتاق خواب چه سایر بخش های خانه، بسیار با اهمیت و جذاب است و مشتریان بسیاری دارد؛ از این رو سایت آجر آنلاین تمام تلاش خود را جهت ارائه مهم ترین نکات چیدمان و دیزاین اتاق خواب دخترانه انجام داد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید ایده و الگوهای مناسبی را جهت طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اسپرت، فانتزی و… به شما داده باشیم.

سوالات متداول از دکور اتاق خواب دخترانه

چگونه می توان بهترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را طراحی کرد؟

✅ طراحی اتاق خواب دخترانه در وهله اول کاملا سلیقه ای بوده اما شما با در نظر گرفتن یکسری اصول و تاکتیک ها می توانید دکوراسیونی جذاب ایجاد کنید. برای آشنایی بیشتر با این تاکتیک ها این مقاله از سایت آجر آنلاین رو به دقت مطالعه کنید.

جدید ترین طراحی دکوراسیون دیوار اتاق خواب دخترانه چه می تواند باشد؟

✅ آجر تزئینی جدید ترین متریال جهت طراحی دیوار اتاق خواب دخترانه است. در این صفحه از سایت ما عکس دکوراسیون اتاق خواب با آجر بسیار استفاده شده است؛ حتما کلیک کرده و تصاویر پروژه های کار شده با دیوار آجری را مشاهده کنین.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان باید چگونه باشد؟

✅ شیک و ساده بودن اتاق به همراه استفاده از وسایلی فانتزی و جوان پسند می تواند بسیار مناسب باشد. اما مراقب باشید که شلوغ کاری نکنید؛ سادگی برای جوانان مهم است و در ادامه که بزرگ تر شوند، دکوراسیون اتاق خواب ساده را بیشتر می پسندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!