جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید آجر در کرج

خرید آجر نما در کرج

آنچه در این مقاله می خوانید

آجر نما در کرج مانند دیگر شهرهای ایران، به عنوان یکی از مصالح ساختمانی برای تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. آجرهای نما معمولا  در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند که با توجه به سبک معماری و نوع ساختمان انتخاب می شوند. آجر نما به دلیل مقاومت و ظرافتی که دارد باعث استحکام و زیبایی ساختمان می شود که در ادامه انواع آجر نما که در شهر کرج  را معرفی می کنیم.

مجموعه آجر آنلاین به عنوان معتبرترین مرجع خرید انواع آجر، شما را در معرفی انواع آجر نما و کارایی آن کمک خواهد کرد، جهت مشاوره و  اطلاع از قیمت آجر نما در کرج می توانید با کارشناسان  این مجموعه تماس بگیرید : ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱

انواع آجر نما در شهر کرج

شهر کرج به عنوان یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت استان البرز شناخته می‌شود. با آب و هوای نسبتا معتدل کوهستانی. تنوع انواع آجر نما در کرج از لحاظ مدل، طرح، رنگ و ابعاد بسیار زیاد است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، در ادامه به معرفی برخی از آجر نماها می پردازیم:

آجر نما قزاقی

آجر نما قزاقی دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد است و می‌تواند به نمای ساختمان جلوه‌ای خاص و سنتی ببخشد. آجر قزاقی امروزه با وجود تنوع در رنگ ها و مدل های مختلف در بسیاری از نماهای خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود که می‌تواند با سلیقه‌های مختلف سازگار باشد، از جمله رنگ های آن قرمز، ابلق، زرد و گلبهی است.

این آجر در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، اما رایج‌ترین نوع آن به ابعاد ۵٫۵ در ۲۰ سانتی‌متر و ضخامت ۳ سانتی‌متر است. آجر قزاقی از مقاومت فشاری و خمشی بالایی برخوردار است و در برابر وزن زیاد و شرایط آب و هوایی نامناسب می تواند مقاوم باشد همچنین عایق حرارتی و صوتی مناسبی محسوب می شود و می‌تواند به حفظ دمای داخل ساختمان و کاهش صداهای مزاحم کمک کند.

برای مشاهده انواع آجر نما قزاقی و قیمت آن کلیک نمایید.

نمای آجر قزاقی
استفاده از آجر قزاقی برای نما ساختمان

آجر نما نسوز

آجر نما نسوز به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد بیشترین کاربرد را در نمای خارجی ساختمان ها پیدا کرده است. اما از آن در نمای داخلی نیز استفاده می شود. آجر نسوز طیف رنگی گسترده و جذابی دارد که می‌تواند با سلیقه‌های مختلف سازگار باشد. از جمله؛ پرتقالی، خردلی، گلبهی، زرشکی، قرمز، و قهوه ای.

آجر نسوز از مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه برخوردار است و می‌تواند در برابر تردد زیاد و شرایط سخت محیطی، بدون فرسایش و شکستگی، عمر طولانی داشته باشد و مهمترین ویژگی آن، مقاومت حرارتی بالای آن است.

آجر نما نسوز به دلیل ساختار متراکم و فشرده، عایق حرارتی مناسبی است و می‌تواند به حفظ دمای محیط و جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما کمک کند. این آجر در نما مدرن و کلاسیک کاربرد دارد و دو نوع پرفروش آن آجر سمیرم و شاموتی است.

برای مشاهده انواع آجر نما نسوز و قیمت آن کلیک نمایید.

نمای ساختمان با آجر نسوز
طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز

آجر نما رستیک

در واقع آجر رستیک نوعی طرح می باشد که از آن در انواع آجرها استفاده می شود. آجر رستیک به دلیل پستی و بلندی هایی که دارد باعث شده است تا شکلی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد. این آجر علاوه بر زیبایی خاصی که دارد به دلیل مقاومت و استحکام بالا دارای کاربردهای مختلفی می باشد که می توان از آن در موارد زیر استفاده کرد:

  • نمای داخلی؛ دیوار پشت تلویزیون، راه پله، ورودی و دیوار تزئینی
  • آشپزخانه؛ بین کابینت ها و اپن
  • اتاق خواب
  • سرویس بهداشتی
  • نمای خارجی

برای مشاهده انواع آجر نما رستیک و قیمت آن کلیک نمایید.

 

کاربرد آجر رستیک نما در اتاق خواب
استفاده از آجر رستیک در نمای اتاق خواب

قیمت آجر نما در کرج

بدون شک قیمت آجر نما نسبت به سایر مصالح ساختمانی همچون سنگ، چوب و… برای نمای ساختمان ارزانتر می باشد.

اگر برای نمای ساختمان خود به دنبال آجر ارزان قیمت هستید و نوع آن برایتان مهم نیست، پیشنهاد ما به شما خرید آجر نما سنتی می باشد. آجر نما سنتی هم در نمای سنتی و کلاسیک و هم در نمای مدرن می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما اگر به دنبال آجر نمای با کیفیت با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما خرید آجر نسوز است.

برای نمای داخلی بهترین نوع آجر با قیمت مناسب آجر دکوراتیو یا همان آجر آنتیک می باشد. آجر دکوراتیو دارای رنگ های متنوع و جذابی است که با کمی خلاقیت و چیدمان نمای بسیار زیبایی را در داخل منزل ایجاد می کند.

همانطور که گفته شد آجرنماها مانند مصالح ساختمانی دیگر، انواع مختلفی دارند که مجموعه آجر آنلاین سعی می کند بهترین کیفیت آجرنما را با بهترین قیمت و ارسال فوری به مشتریان در کرج و سراسر ایران عرضه دارد. خرید آجر نما در کرج از طریق آجر آنلاین مزایایی برای مشتریان دارد، از جمله:

  • مناسبترین قیمت آجر: انواع آجر نما به قیمت درب کارخانه برای مشتریان عزیز محاسبه می شود.
  • کیفیت بالای: بهترین کیفیت آجر نما از لحاظ ظاهری، رنگ و استحکام به شما ارائه خواهد می شود.
  • ارسال فوری: یکی از ویژگی های بارز آجر آنلاین ارسال سریع آجر و تحویل به موقع آن به مشتریان است.
  • ارسال قالب رایگان آجر:  قبل از سفارش می توانید نمونه قالب محصول را از نزدیک ببیند تا در انتخاب آن مطمئن شوید، می توانید از طریق این لینک درخواست خود را ثبت کنید : درخواست ارسال قالب آجر

توجه داشت که قیمت آجر نما در کرج با توجه به نوع، ابعاد و متراژ و… متفاوت می باشد، که جهت مشاوره می توانید از روزهای شنبه تا پنجشنبه (از ساعت ۸ الی ۱۹)  با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نمای ساختمان با آجر قزاقی
نما آجر قزاقی مدرن

عوامل موثر در انتخاب آجر نما 

برای انتخاب آجر نما، جهت استفاده در ساخت و ساز در نمای داخلی و خارجی، چندین عامل موثر وجود دارد. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

  • نوع آجر نما : نوع آجر نما باید بر اساس نیاز و استفاده مورد نظر، انتخاب شود. ویژگی آجر نما نسوز و آجر نما قزاقی کاملا متفاوت است.
  • ابعاد آجر نما: ابعاد و شکل ظاهری آجر نیز در انتخاب آن مهم است. بررسی ابعاد آجر و تطبیق آن با نیازهای ساختمان یا طرح موردنظر بسیار مهم است.
  • رنگ آجر نما: با توجه به دکوراسیون داخلی و خارجی، طرح و سبک معماری ساختمان، رنگ آجر را می توان انتخاب کرد.
  • کیفیت و مقاومت آجر : باید مطمئن شوید که آجر نما انتخابی مقاوم در برابر عوامل بیرونی مثل: نور خورشید، رطوبت و سرما و غیره است.
  • سازگاری با سایر مصالح ساختمانی: در صورت استفاده از آجر نما به عنوان جزئی از ساختمان، باید مطمئن شوید که آجر انتخابی با سایر مصالح ساختمانی مانند بتن، سیمان و عایق‌ها سازگاری دارد.

این موراد تنها چند عامل موثر در انتخاب آجر نما هستند و در هر پروژه‌ای ممکن است عوامل دیگری موثر باشد و یا اولویت‌های دیگری نیز مطرح شوند. برای انتخاب بهترین آجر نما برای نیازهای خاص خود، مهم است که همه این عوامل را به دقت بررسی و تحلیل کنید تا تصمیمی منطقی و مطابق با نیازهای پروژه خود بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!