جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
گرانترین و ارزانترین آجر نسوز

گرانترین و ارزانترین قیمت آجر نسوز چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید

گشتن در بازار برای بدست آوردن قیمت ارزانترین آجر نسوز و گرانترین آن، کاری بسیار دشوار و زمانبر است. اما در این بلاگ از آجر آنلاین می توانید حتی در خانه و محل کار خود، فوری از گرانترین و ارزانترین قیمت آجر نسوز اطلاع پیدا کنید.

به طور کلی گرانترین قیمت آجر نسوز متعلق به رنگ مشکی و شاموتی صنعتی آن است و ارزانترین قیمت آجر نسوز، آجر انگلیسی (سمیرم) می باشد. برای اینکه با این سه نوع آجر نسوز بهتر آشنا شده و تفاوت آنها را بهتر بشناسید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

گرانترین و ارزانترین آجر نسوز کدام است؟

 

تفاوت ارزان ترین آجر نسوز با گرانترین قیمت اجر نسوز

گرانترین قیمت آجر نسوز با ارزانترین آن دارای تفاوت هایی از جمله رنگ، نوع کاربری و مواد اولیه آنها است.

آجر نسوز انگلیسی که ارزانترین قیمت آجر نسوز را دارا می باشد دارای طیف رنگی روشن و تیره قرمز است. رنگ قرمز روشن این آجر شامل گلبهی می شود. رنگ های تیره آن نیز شامل زرشکی، جگری و مشکی قرمز است.

از آجر نمای نسوز به عنوان محبوب ترین نوع آجر نما در طراحی نمای خارجی ساختمان و حتی داخلی از آن بسیار استفاده می کنند. اما می توان اظهار داشت که مردم از ارزانترین آجر نسوز یعنی انگلیسی بیشترین استفاده را می کنند.


دسترسی به قیمت آجر نما نسوز در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


گرانترین آجر نسوز که نوعی آجری لاکچری محسوب می شود در نما خارجی و هم نما داخلی کافی شاپ ها، مغازه ها، اتاق خواب و… مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که آجر های نسوز شاموتی صنعتی با نام های (تخت و کونیک) که برای ساخت کوره، باربیکیو و شومینه مورد استفاده قرار میگیرند نیز از گران ترین انواع آجر نسوز محسوب می شوند.

ارزانترین آجر نسوز کدامند؟

ارزانترین قیمت آجر نسوز متعلق به آجر نما انگلیسی است.

آجر نسوز انگلیسی که به آن آجر سمیرم نیز می گویند بسیار پر طرفدار و پر کاربرد است؛ شما می توانید انواع این آجر را که در لیست زیر درج شده است از سایت آجر آنلاین خریداری نمایید:

  • پلاک ۷ انگلیسی
  • پلاک ۵٫۵ انگلیسی
  • پلاک کامل انگلیسی
  • ال ۷ انگلیسی
  • ال ۵٫۵ انگلیسی
  • انگلیسی کف

دسترسی به قیمت آجر سمیرم در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


ارزان ترین قیمت آجر نسوز

همان طور که گفته شد، ارزانترین قیمت آجر نسوز متعلق به آجر انگلیسی نما می باشد. با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که این آجر دارد و قیمت مناسب آن، از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به نمای آجری محسوب می شود. شما می توانید از آجر نما انگلیسی در مواردی که در لیست زیر بیان شده است استفاده کنید:

  • طراحی نما خارجی ساختمان؛
  • نمای ویلا انگلیسی؛
  • ساخت شومینه و باربیکیو؛
  • دکوراسیون داخلی منزل از جمله (آشپزخانه، اتاق خواب، دیوار پشت تلویزیون و…)؛
  • طراحی کفپوش پیاده رو در باغ و ویلا.

کاربردهای گرانترین اجر نسوز

آجر شاموتی انواع مختلفی دارد؛ نوعی از این آجر که به طور میانگین گرانترین قیمت آجر نسوز را به خود اختصاص داده است، آجر شاموتی صنعتی است.


دسترسی به قیمت آجر شاموتی در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


این آجر علاوه بر کاربردی که در ساخت کوره، تنور و شومینه دارد در صنایع مختلف از جمله: آهنگری، فولاد و ذوب آهن، کوره های آجر پزی و… مورد استقبال بوده و با وجود قیمت گران تری که دارد همچنان به فروش می رسد.

 

گرانترین آجر نسوز

 

یکی دیگر از گرانترین قیمت آجر نسوز، رنگ مشکی آن است. دلیل گرانی آجر نسوز مشکی، نوع موادی است که هنگام پخت به آن اضافه می کنند. این مواد رنگ مشکی به آجر نسوز می دهد اما سایر رنگ های آن از خاک و میزان دمای کوره می باشد.

از آنجایی که رنگ مشکی در طراحی و دکوراسیون یکی از لوکس ترین رنگ ها محسوب می شود، استفاده از آن در محیط های کافی شاپ، دکوراسیون اداری، مغازه های لوکس و… نمایی شیک و جذاب در کنار سایر متریال ها و رنگ ها ایجاد می کند.


گرانترین و ارزانترین قیمت آجرهای نما و بنا کدام است؟ کلیک کنید:


عوامل موثر بر گرانی و ارزانی قیمت آجر نما نسوز

قیمت آجرهای نسوز در آجر آنلاین بازه های متفاوتی دارد که عوامل مختلفی در تعیین آن نقش دارد. از مهم ترین عواملی که باعث گرانی و ارزانی قیمت آجر نما نسوز می شود موارد زیر است:

  • نوع خاک
  • دستمزد نیروی کار کوره ها
  • میزان مصرفی گاز و سوخت
  • نحوه بسته بندی

لیست گرانترین و ارزانترین قیمت آجر نسوز در چه بازه ای قرار دارد؟

سایت آجر آنلاین جهت راحتی کاربران خود به طور کامل لیست قیمت آجر نسوز را در صفحه آجرنما نسوز به صورت لحظه ای قرار داده است؛ حتما به این صفحه از سایت ما مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت ها خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که ما تنها قیمت آجر نسوز را برای مشتریان ارائه نمی دهیم؛ بلکه تمامی انوع آجر که در سایت ما به فروش می رسند؛ دارای لیست قیمت هستند که شامل گرانترین و ارزانترین قیمت آجرهای نما و بنا می باشد. از این رو شما به راحتی می توانید در آجر آنلاین گشت بزنید و پس از اطلاع از قیمت انواع آجر خریدی امن را تجربه کنید.

سوالات متداول

ارزانترین قیمت آجر نسوز چه نوع آجری است؟

✅ آجر انگلیسی نسوز از ارزانترین نوع این آجر محسوب می شود که طرفداران بسیاری را جلب کرده است.

قیمت ارزانترین آجر نسوز در چه بازه ای قرار دارد؟

✅ در سایت Ajoronline.com لیست ارزانترین قیمت آجر نسوز در تاریخ روز قرار دارد، کافیست پس از اطلاع از آجر نسوز ارزان در این صفحه، آجر مورد نظر را در سایت جستجو کنید.

چرا آجر مشکی نسوز از گرانترین قیمت این آجر محسوب می شود؟

✅ رنگ مشکی آجر نسوز به طور طبیعی از خاک و یا میزان درجه حرارت کوره بدست نمی آید، بلکه هنگام پخت، موادی خاص به آن اضافه می کنند تا آجر مشکی نسوز تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!