جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پرفروش ترین آجر سال 1402

پرفروش ترین آجرها در سال ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید

برای بسیاری از مشتریان سوال است که پر فروش ترین آجرها در سال ۱۴۰۲ چه نوع آجرهایی هستند؟ در واقع مردم از کدام آجرها بیشتر در طراحی نما و دکوراسیون داخلی استقبال می کنند و کدام محصولات اصطلاحا روی بورس هستند؟

از این رو آجر آنلاین به عنوان بزرگ ترین و اصلی ترین پلتفرم فروش اینترنتی آجر در سراسر ایران، با توجه به داده های بسیاری که در هر سال با ثبت اطلاعات فروش کسب می کند، آمار جالبی از پر فروش ترین آجرهای سال ۱۴۰۲ بدست آورده است که می توانید این آمارها و اطلاعات را در این مقاله مطالعه کنید.

با توجه به آماری که کارشناسان فروش آجر آنلاین بر اساس داده های مشتریان منتشر کرده اند، می توان به لیستی از پر فروش ترین آجرها در سال ۱۴۰۲ دسترسی پیدا کرد. محصولات پر تقاضا و پر فروش به شما مشتریان گرامی کمک می کند تا با سلیقه اکثر مردم بیشتر آشنا شده و علاوه بر الگو گرفتن، محصول روی بورس و جدیدی را انتخاب کنید.

در ادامه به طور مفصل و جداگانه تمامی انواع آجر پر فروش را معرفی کرده ایم.

۱- آجر قزاقی، پرچمدار محصولات آجر آنلاین در سال ۱۴۰۲

آجر قزاقی که یکی از قدیمی ترین انواع آجر می باشد، همچنان امروزه از پرطرفدارترین و پرفروش ترین آجر سال ۱۴۰۲ می باشد. این آجر در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید می شود و در آجر آنلاین به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

آجر قزاقی، محبوب و پر فروش
انواع آجر قزاقی پر فروش

رنگ های متنوع آجر نما قزاقی به ترتیب پر فروش ترین آن در سال ۱۴۰۲ ذکر شده است:

  • پوست پیازی
  • قرمز
  • زرد
  • ابلق


برای مشاهده بروز ترین لیست قیمت آجر نما قزاقی و نمونه پروژه های آن، کلیک کنید:


یکی از دلایل پرفروش بودن آجر قزاقی، همه کاره بودن آن است؛ یعنی از آجر نما قزاقی می توان در طراحی انواع نماهای داخلی و خارجی مانند نمای سنتی برای سفره خانه، عمارت ها، مسجد و نمای مدرن برای ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و… استفاده کرد. همچنین از این آجر در طرح رستیک آن در نمای داخلی نیز استفاده می شود.

۲- کاربردهای متنوع آجر نسوز، این محصول را جزء پر فروش ترین آجرها کرد

هر چه قدر از تنوع و کاربرد آجر نما نسوز صحبت کنیم کم است. فروش این محصول به دلیل کاربردهای بسیاری که جهت ساخت نما، طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای کف دارد به شکل چشم گیری رو به افزایش است.

آجر نسوز نما، آجری پر فروش
پر فروش ترین آجرهای نسوز

انواع کاربردهای آجر نسوز را در لیست زیر می بینید:

  • دکوراسیون اتاق خواب با دیوار برجسته آجر نما نسوز
  • ساخت شومینه با آجر نمای نسوز
  • ساخت باربیکیو آجری در حیاط یا پشت بام
  • استفاده از آجر نسوز در کف فرش


دسترسی به قیمت آجر نسوز نما در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


همان طور که گفته شد، آجر نسوز نما رنگ های بسیار متنوعی نیز دارد، از جمله:

  • قرمز (نسوز انگلیسی)
  • سفید
  • طوسی (خاکستری)
  • مشکی
  • قهوه ای
  • پرتقالی-خردلی (شاموتی)

شما می توانید برای کاربردهای مختلف آجر نمای نسوز، انواع طرح های این محصول از جمله ساده، کرکره ای، رستیک، تایل و… را در رنگ های مختلف انتخاب کنید. به همین دلیل است که این محصول توانسته رتبه دوم در پر فروش ترین آجرهای سال را کسب کند.

 

۳- آجر دکوراتیو (داخلی – آنتیک)؛ پر فروش ترین آجر دکوراسیون داخلی

آجر دکوراتیو که به نام های آجر داخلی و آنتیک نیز شناخته می شود رتبه چهارم پر فروش ترین آجر نما را در آجر آنلاین کسب کرده است. آجر نما دکوراتیو نوعی آجر مصنوعی است که در ساختار آن از مواد نانو و پلیمری استفاده شده است.


خرید آجر دکوراتیو به قیمت درب کارخانه و مشاهده قیمت آن در تاریخ روز:


آجر دکوراتیو از پر کاربردترین انواع آجر نما در دکوراسیون داخلی است که از آن در فضاهای داخلی زیر بسیار استفاده می شود:

  • پشت تلویزیون
  • اتاق خواب
  • راهرو
  • فضای بین کابینتی

شما هم می توانید این آجر را در متراژ مورد نیاز خود با قیمتی بسیار مناسب از آجر آنلاین خریداری کنید و نمای داخلی خود را با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه زیبا و جذاب کنید.

۴- آجر لفتون (۱۰ سوراخ)، رتبه چهارم پر فروش ترین آجرها

آجر لفتون که با نام های آجر ۱۰ سوراخ و آجر بهمنی نیز شهرت دارد، یکی از پر کاربرد ترین متریال های ساختمان سازی محسوب شده است.

البته آجر ده سوراخ کاربردهای دیگری از جمله ساخت سوله، اجرای سقف، ساخت نمای ساختمان و… نیز دارد.


دسترسی به قیمت آجر لفتون به تاریخ روز و بر اساس درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه:


حجم این محصول به واسطه سوراخ هایی که دارد ۲۵ درصد کاهش یافته است و همان طور که می دانید، سوراخ های موجود روی آن باعث می شوند مقاومت آجر لفتون در برابر فشار بیشتر شده و متریال محبوبی در ساخت و ساز به شمار رود.

مواد سازنده آجر بهمنی خاک رس، نسوز یا شیل می باشد و در رنگ های زرد، قرمز و گلبهی موجود است. آجر لفتون زرد و قرمز در ابعاد ۵٫۵×۱۰×۲۱ پرچمدار پر تقاضاترین و پر فروش ترین آجرهای ده سوراخ بوده و در سال ۱۴۰۲ بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

۵- آجر لعابدار، رتبه پنجم پرفروش ترین آجر

آجر لعابدار یا لعابی از قدیم تا امروز از پر کاربردترین آجرها بوده است که در سال ۱۴۰۲ رتبه پنجم پر فروش ترین آجرها را در آجر آنلاین از آن خود کرده است. این آجر همانطور که از نامش مشخص است،

آجر لعابی دارای ابعاد مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها کاربردهای مختص به خود را دارند و شما نیز با توجه به نیاز خود می توانید مناسب ابعاد آجر لعابی را بخرید. انواع آجر لعابی شامل:

  • آجر پلاک لعابی
  • آجر مشبک لعابی
  • آجر لعابدار مربعی

 

آجر لعابی در طرح و رنگ تنوع زیادی دارد. آجر فیروزه ای لعابدار محبوب ترین رنگ و آجر مشبک فیروزه ای پر فروش طرح از این آجرهاست. در هر جای ایران باشید، آجر آنلاین آجر لعابی را در کمترین زمان ممکن ارسال برای شما می کند. برای خرید کافیست با کارشناسان فروش آجر آنلاین تماس بگیرید.


دسترسی به قیمت آجر لعابی به تاریخ روز و بر اساس درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه:


 

جمع بندی

از ابتدای سال ۱۴۰۲، آجرهای پر فروش در آجر آنلاین به ترتیب: آجر قزاقی، آجر نسوز، آجر هلندی یا دکوراتیو، آجر لفتون و آجر لعابدار بوده است.

آجر آنلاین که از معتبرترین مراجع خرید آجر به صورت آنلاین می باشد، گزارش پر فروش ترین آجرها در سال ۱۴۰۲ را در اختیار شما قرار داده است. امیدواریم این گزارش و داده ها شما را در خریدی بهتر راهنمایی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!