جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آجر دکوراتیو (هلندی) چیست؟

آجر دکوراتیو چیست؟ مزایا، کاربردها و ایده های اجرایی

آنچه در این مقاله می خوانید

آجر دکوراتیو چیست که تا این اندازه استفاده از آن در نما و دکوراسیون مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد؟ آجر نما دکوراتیو که به آن آجر هلندی، پازلی و یا آجر نمای داخلی نیز می گویند، از مدرن ترین متریال های ساختمانی محسوب می شود که از مواد پلیمری ساخته شده است.

در ادامه با آجر آنلاین همراه باشید تا دقیقا با آجر هلندی چیست، انواع رنگ های آجر دکوراتیو داخلی، مزیت های آن و جدید ترین سبک های طراحی با این متریال بیشتر آشنا شده و با اطلاعاتی جامع خریدی مناسب انجام دهید.

آجر هلندی چیست؟
آجر هلندی چیست و چه کاربردی دارد؟

پیشنهاد: ۴ تفاوت آجر دکوراتیو با آجر سنتی

مزایای استفاده از آجر دکوراتیو چیست؟

آجرنمای هلندی یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع آجرها می باشد که امروزه طرفدار بسیاری در دکوراسیون داخلی منزل، کافی شاپ، فروشگاه و… پیدا کرده است. آجر دکوراتیو چون با خاک ساخته نشده است نوعی آجر مصنوعی می باشد که در ترکیبات آن از مواد نانو پلیمری استفاده شده است.

مزایای آجر هلندی
آجر دکوراتیو چیست و چه مزیت هایی دارد؟

دسترسی به لیست قیمت آجر دکوراتیو، مشاهده سایر مشخصات و نمونه تصاویر پروژه های اجرایی با آن


اما خواص آجر دکوراتیو چیست که باعث شده کاربردهای فراوانی پیدا کرده و از جمله پر فروش ترین محصولات سایت آجر آنلاین باشد؟ در پاسخ می توان به موارد متعددی اشاره کرده که در لیست زیر برخی از آنها را توضیح داده ایم:

  • آجر نمای هلندی خاصیت ضد حریق دارد و این موضوع امنیت ساختمان را می تواند به حداکثر رساند؛
  • آجر نما دکوراتیو با دارا بودن مواد نانو پلیمری با مشکلاتی از قبیل شوره زدن و رطوبت فراوان که منجر به رشد باکتری و قارچ می شود مقابله کرده و حفظ بهداشت خانه را تضمین می کند؛
  • مقاومت بالای نمای هلندی باعث شده است تا در برابر شرایط آب و هوایی متعدد دوام آورده و در نمای ساختمان نیز به کار رود؛
  • علاوه بر اینکه آجر تزئینی داخل ساختمان تنوع رنگی فراوانی دارد، استفاده از ملات بندکشی بین آجرها نیز می تواند بر تنوع کار اضافه کرده و دنیای متفاوتی از طرح های خلاقانه را به وجود آورد؛
  • نحوه چسباندن و چیدمان درست آجر دکوراتیو در زیبایی نمای دیواری آن نقش بسیار مهمی دارد. اما خوشبختانه می توان اظهار داشت نصب این متریال با چسب کاشی و ترکیب سیمان بسیار آسان است و نهایتا چند ساعت زمان برده و این موضوع هزینه کار را کم می کند؛
  • وزن آجر دکوراتیو نسبت به بسیاری از متریال ها و سایر آجرها سبک تر است و این باعث می شود دیوار یا نمای شما وزن سنگینی پیدا نکند؛
  • آجر تزئینی داخلی یا همان دکوراتیو در طول مدت زمان طولانی دچار تغییر رنگ نمی شود؛
  • ایجاد زیبایی فراوان و توانایی بالای آجر دکوراتیو در ترکیب با سایر متریال ها را می توان از جمله مهمترین مزیت این آجر برشمرد.

رنگ های آجر دکوراتیو چیست؟ آجر دکوراتیو داخلی را در رنگهای سفید، خاکستری (طوسی)، کرم و قهوه ای، آبی، یشمی و… می توان از سایت آجر آنلاین خریداری کرد.

کاربرد آجر دکوراتیو چیست و بهترین مکان برای استفاده از آن کجاست؟

کاربرد آجر هلندی چیست؟
کاربرد آجر آنتیک داخلی یا آجر دکوراتیو چیست؟

پاسخ به سوال کاربرد آجر دکوراتیو چیست بسیار مفصل و طولانی است. در واقع این آجر خریداران بسیاری داشته و افراد فراوانی جهت طراحی دکوراسیون و نمایی منحصر به فرد و متنوع از این متریال استفاده می کنند.

در ادامه با محتوایی کامل به سوال کاربرد آجر هلندی چیست پاسخ داده می دهیم. امیدواریم پیشنهادات ما برای استفاده از آجر هلندی سفید یا سایر رنگهای این آجر الهام بخش شما برای خلق جدید ترین نماهای آجری باشد.


مشاهده قیمت آجر هلندی به تاریخ روز و خرید آن تنها با کلیک روی دکمه زیر:


آجر هلندی، اصلی ترین متریال در طراحی سبک مینیمال

سبک مینیمال با آجر هلندی سفید
طراحی سبک مینیمال با نمای هلندی

خانه هایی با طراحی مینیمال، چیدمان و دکوراسیون ساده ای دارند که در آنها رنگ های سرد و خنثی کاربرد فراوانی دارد. اگر شما نیز از طرفداران سبک مینیمال هستید پیشنهاد ویژه ما به شما این است که از آجر هلندی سفید در پذیرایی خود استفاده نمایید. در واقع آجر سفید پشت تلویزیون از نوع هلندی به همراه مبلمان و پرده هایی به رنگ سفید و طوسی می تواند شما را به آنچه مدنظر دارید بسیار نزدیک کند.

استفاده از آجر هلندی سفید در تی وی وال
استفاده از آجر سفید پشت تلویزیون در نمای داخلی

توصیه ما به شما این است که حتما تصاویر متعددی از سبک مینیمال را مشاهده کرده و در ذهن خود دیوارهای مختلفی را که در عکس ها مشاهده می کنید با آجر هلندی سفید تجسم نمایید؛ مطمئنا پیاده سازی همچین طرحی باعث می شود دکوراسیون خانه شما حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد.

ترکیب وسایل تزئینی با آجر دکوراتیو (آجر آنتیک داخلی)

وسایل تزئینی متعددی همچون ساعت، رادیو، گنجه، سماور دکوری و… می توانند در کنار دیوار برجسته آجری شما قرار گیرند و نمای دلنشین و فریبنده ای را ایجاد نمایند. به خصوص اگر از نمای آجر هلندی در فضای ورودی منزل خود استفاه کرده و جالباسی دیواری خود را بر روی آن قرار دهید. این کار می تواند ورودی منزل شما را از حالت پرت خارج کرده و حس و حال گرمی را در آن ایجاد نماید.


روی دکمه زیر کلیک کرده و از جدیدترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی الهام بگیرید


دکوراسیون اداری با آجر دکوراتیو، نمایی منحصر به فرد و جذاب

اگر تمایل به طراحی دفتری شیک و مدرن داشته و زیبایی محیط آن برای شما اهمیت دارد، حتما روی یکی از دیوارهای اتاق مدیر و یا اتاق جلسات خود از نمای آجر هلندی استفاده کنید. علاوه بر زیبایی نمای آجر هلندی ظاهری رسمی و مجلل نیز می تواند در محل کار ایجاد نماید.

مهم ترین ویژگی آجر هلندی چیست؟

نمای ساختمان با آجر دکوراتیو
طراحی ساختمان با آجر دکوراتیو (آجر آنتیک داخلی)

مهم ترین ویژگی آجر دکوراتیو چیست که باعث شده است علاوه بر دکوراسیون در نمای ساختمان نیز حرفی برای گفتن داشته باشد؟ در پاسخ می توان اظهار داشت که برقراری ارتباط و توازن با سایر متریال های ساختمانی ویژگی منحصر به فردی می باشد که آجر هلندی از آن برخوردار است. ترکیب آجر دکوراتیو نما با سایر متریال ها مانند سنگ، بتن، کامپوزیت، چوب و… می تواند نمای خاصی و منحصری را در خیابان شما به وجود آورد.

آجر تزئینی داخل ساختمان
آجر آنتیک داخلی در دکوراسیون منزل

قیمت آجر دکوراتیو چقدر است؟

به طور کلی قیمت آجر نما دکوراتیو نوسانات زیادی دارد و ممکن است به دلایل مختلف قیمت آن هر لحظه تغییر کند. در همین راستا نمی توان قیمت ثابتی را برای بازه طولانی تعیین کرد. از مهم ترین عواملی که بر قیمت آجر نما دکوراتیو موثر است موارد زیر می باشد:

  • نوسانات ارز
  • هزینه مواد اولیه
  • قیمت گاز
  • دستمزد کارگران

مغازه به مغازه راه رفتن برای پیدا کردن آجر دکوراتیوی به قیمت مناسب بسیار دشوار است. در همین راستا و برای خدمات رسانی بهتر، فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین خرید آجر دکوراتیو را برای شما عزیزان بسیار راحت کرده است. شما می توانید در محیط کار یا منزل خود تنها با یک گوشی قیمت انواع آجر دکوراتیو را تاریخ روز و به قیمت درب کارخانه از Ajoronline مشاهده کنید و خرید خود راثبت کنید. خوب است بدانید که با ثبت خرید خود در آجر آنلاین می توانید هر لحظه از وضعیت محصول خود آگاه باشید و نگران از کلاهبرداری های اینترنتی نباشید.

جمع بندی

تیم تولید محتوای سایت آجر آنلاین تمام تلاش خود را در جهت پاسخ به سوال آجر دکوراتیو چیست، مزایا و کاربردهای آن کرده است و امیدواریم توانسته باشیم دید شما را در جهت استفاده از آجر نمای هلندی باز کرده باشیم. هر چه آگاهی مشتریان نسبت به یک محصول بیشتر باشد می توانند خرید بهتری را تجربه کنند و سایت ما در تلاش است تا آگاهی کاملی در خصوص استفاده از متریال آجری و مزایای آن در اختیار شما قرار دهد.

سوالات متداول آجر دکوراتیو چیست

✨ آجر هلندی در کوره های آجر پزی ساخته می شود یا کارخانه ها؟

🔻 آجر هلندی یا دکوراتیو آجری مدرن است که در کارخانه های آجر پزی ساخته می شود.

بیشترین کاربرد آجر دکوراتیو چیست؟

🔻 بیشترین تقاضا جهت استفاده از آجر نما دکوراتیو برای طراحی TV Wall است؛ در واقع آجر سفید دکوراتیو بیشترین محبوبیت در را در دکوراسیون داخلی و برای ساخت دیوار پشت تلویزیون دارد.

آیا می توان از آجر هلندی در نمای خارجی ساختمان نیز استفاده کرد؟

🔻 بله. شما می توانید بهترین طراحی نمای خارجی را با آجر هلندی انجام داده و حتی این آجر را با سایر متریال ها برای نما ساختمان ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!