جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آجرنما برای آشپزخانه

ایده های طراحی آشپزخانه آجری مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای خانه که خانم ها زمان بسیاری را در آن می گذرانند، اهمیت بسیار دارد؛ از این رو طراحی این مکان باید به گونه ای باشد که آرامش بخش و لذت بخش باشد. طراحی آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به نما می دهد باعث می شود تا افراد با لذت بیشتری در آن آشپزی کنند.

آجر دکوراتیو به دلیل تنوع بالایی که در رنگ دارد زیبایی نما آشپزخانه آجری را دو چندان می کند. اما اگر نمی دانید چگونه با آجر نما، آشپزخانه ای جذاب داشته باشید در ادامه، آجر آنلاین به خوبی این ابهام در سوال شما را برطرف کرده است.

طراحی آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو

در زمان قدیم بیشتر دیوارهای منازل با آجرهای سنتی و لفتون ساخته می شدند که اکثر ما با این آجرها خاطرات بسیاری داشتیم؛ از لمس و بوی آجر گرفته تا چیدمانش، اما ایده های خلاقانه طراحان برای آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو باعث شده است تا این حس نوستالژیک و گرم را دوباره بتوانیم در نمای داخلی هم احساس کنیم.

آجر را متناسب با طراحی و دکوراسیون مدنظر خود می توانید در بخش های مختلفی از آشپزخانه استفاده کرده و فضایی زیبا، گرم و با حس و حالی خوب را برای انجام کارهای روزانه خود ایجاد کنید. در ادامه می توانید جذاب ترین و به روز ترین ایده ها را در خصوص طراحی آشپزخانه با آجر نما دکوراتیو مشاهده و مطالعه نمایید.


دسترسی به قیمت آجر نما دکوراتیو در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


سقف آشپزخانه با نمای آجری

اگر می خواهید از آجر دکوراتیو در آشپزخانه خود استفاده کنید، یکی از بخش هایی که می تواند نمای بسیار زیبایی را ایجاد کند سقف می باشد.

 

سقف آجری آشپزخانه
ایجاد فضایی زیبا و گرم در آشپزخانه با سقف آجری دکوراتیو

آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو در سقف قابلیت اجرایی بالایی دارد و برای انواع سقف ها قابل استفاده است که می توانید با انتخاب مناسب رنگ آجر آشپزخانه هارمونی دل انگیزی را ایجاد نمایید.

به طور مثال اگر از میز و صندلی های چوبی و ست آشپزخانه چوبی در چیدمان آن استفاده کرده اید طراحی آشپزخانه با آجر دکوراتیو سفید یا آجر دکوراتیو کرم قهوه ای فضای بسیار دلنشینی را ایجاد می کند. کافیست تنها این فضا را تصور کنید!

طرح اپن آشپزخانه با آجر تزئینی

یکی از موثر ترین موارد در دکوراسیون داخلی، اپن آشپزخانه است. طراحی اپن آشپزخانه با آجر یکی دیگر از گزینه هایی می باشد که می توان از آن برای داشتن آشپزخانه ای شیک و جذاب استفاده نمود. با استفاده از آجرهایی همچون آنتیک، رستیک و دکوراتیو می توانید انواع مدل اپن آشپزخانه آجری را به سبک های مختلف مینیمال، کلاسیک و مدرن مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

 

طرح اپن آشپزخانه با آجر
طراحی اپن آجر دکوراتیو در آشپزخانه

به طور مثال اگر مدل اپن آشپزخانه شما جزیره می باشد، طرح اپن آشپزخانه با آجر دکوراتیو در رنگ های سفید، طوسی، سبز یشمی و… بسیار دیدنی است.

کاربرد آجر دکوراتیو در دیوار آجری آشپزخانه

دکور دیوار آشپزخانه آجری یکی از بهترین مکان هایی است که به خوبی می توان در آن برای تزئینات، اکسسوری، چیدن وسایل آشپزخانه همچون ملاقه و… یا حتی به عنوان دکور آجری جولان داد؛ از این رو طراحی دیوار آشپزخانه بسیار اهمیت دارد.

آشپزخانه با دیوار آجری حسی خوشایند و دوست داشتنی را ایجاد می کند و برای اینکه بتوانید آشپزخانه با نمای آجر تزئینی را دلنشین و مناسب تر کنید می توانید از میز و صندلی های چوبی نیز استفاده نمایید.

 

دیوار آجری آشپزخانه
با آجر نما دکوراتیو در دیوار آشپزخانه فضایی دلنشین داشته باشید

برخی افراد شاید فکر کنند که آشپزخانه با نمای آجر، فضا را کلاسیک می کند، اما باید گفت با آجر نیز می توان فضایی مدرن و زیبا خلق کرد. آجر دکوراتیو رنگ ها و ابعاد مختلفی دارد که به راحتی تمامی سلایق افراد را پوشش می دهد. بنابراین استفاده از ابزارهای مدرن به همراه آجر نما در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضایی باب میل شما ایجاد نماید. کاربرد آجر به دلیل تنوع بالایی که دارد بسیار گسترده می باشد که مقاله ای جامع در مورد کاربرد انواع آجر توسط تیم آجر آنلاین منتشر شده است. برای مطالعه آن کافیست اینجا کلیک کنید.

طراحی آجر بین کابینتی

شاید تصور کم ارزشی از طراحی آجر بین کابینتی داشته باشید، اما طراحی نمای بین کابینتی طرح آجر دکوراتیو، می تواند متنوع ترین نما را در آشپزخانه شما ایجاد کند. پیشنهاد ما به افرادی که فضای آشپزخانه کوچکی دارند و یا نمی خواهند برای دکوراسیون آشپزخانه خود خرج بسیار کنند، طراحی بین کابینتی آجر نما است.

طرح بین کابینتی آجرنما
طرح آجر بین کابینتی برای آشپزخانه کوچک

طراحی بین کابینتی آجر سفید از پیشنهادات ویژه ما محسوب می شود. شاید تصور داشته باشید که استفاده از آجر سفید برای فضای بین کابینتی، منجر به زود کثیف شدن آن شده و تمیز کردن را دشوار می کند؛ اما در پارگراف مزایای آشپزخانه آجری دکوراتیو متوجه خواهید شد که چه تصمیم درستی برای اجرای بین کابینتی آجر نما گرفته اید.

آشپزخانه آجری به سبک کلاسیک

طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک همواره یکی از پرطرفدار ترین مدل ها بوده است که فضایی به شدت شیک و خارق العاده ای در منزل شما ایجاد می کند. پیاده کردن سبک کلاسیک در آشپزخانه با آجر برای طرفداران این طرح بسیار خبر خوشحال کننده ای است.

 

آشپزخانه آجری کلاسیک
دکوراسیون کلاسیک آشپزخانه با نمای آجری دکوراتیو

با استفاده از آجر نما در آشپزخانه می توانید فضایی کلاسیک و دوست داشتنی را ایجاد نمایید. ترکیب آجر دکوراتیو با وسایل چوبی فضای شما را زیباتر کرده و برای کسانی که طرفدار طرح های کلاسیک می باشند، بهترین گزینه، طراحی دکوراسیون آشپزخانه با نمای آجری محسوب می شود.

دکور جلوی آشپزخانه با آجر

نمای ورودی آشپزخانه ای که به سالن نشیمن متصل است بسیار مهم است؛ زیرا باید طوری طراحی شود که هم با نمای نشیمن و هم با نمای آشپزخانه مطابقت داشته باشد. آجر دکوراتیو از بهترین متریال هایی است که هماهنگی و نمای زیبایی را در دکور جلوی آشپزخانه ایجاد می کند. به شرطی که در قسمتی از نشیمن هم از آجر دکوراتیو همان رنگ استفاده شده باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه آجری
دکور جلوی آشپزخانه با آجر دکوراتیو

استفاده از گلدان های دیواری و یا اکسسوری های کوچک دیواری، ورودی آشپزخانه را بسیار زیبا می کند. برای اینکه نمای یکدستی در نمای نشیمن و ورودی آشپزخانه با آجر ایجاد شود می توانید آجر دکوراتیو خود را در رنگ دلخواه از آجر آنلاین خریداری نمایید. سایت آجر آنلاین انواع آجر دکوراتیو را به قیمت درب کارخانه در متراژهای مختلف به فروش می رساند.

نمونه تصاویری جدید از طراحی نمای آشپزخانه آجری

 

نما آشپزخانه با آجر
نمای آشپزخانه آجری
دکور نمای آشپزخانه آجری
دکور آشپزخانه آجری نما
دیوار آجری در آشپزخانه
نمای دیوار آشپزخانه آجری
کف آشپزخانه آجری
آجر نمای آشپزخانه کف
طرح بین کابینتی آجر نما دکوراتیو
آجر نمای بین کابینتی آشپزخانه
اپن آشپزخانه آجری
نمای اپن آشپزخانه آجری دکوراتیو
بین کابینتی آجری
بین کابینتی طرح آجر
آشپزخانه با نمای آجر طوسی
آشپزخانه با نما آجر خاکستری
دکور آجری در آشپزخانه
دکور دیوار آشپزخانه آجری
دیوار آجری آشپزخانه
آشپزخانه آجری کوچک

تصاویر بالا جدیدترین ایده های طراحی آشپزخانه با آجر نما دکوراتیو است که امیدواریم کمک کننده و الهام بخش شما عزیزان برای داشتن آشپزخانه آجری فوق العاده و شیک باشد.

۶ رنگ جذاب آجر دکوراتیو در آشپزخانه آجری

آجر دکوراتیو در طیف رنگ های گسترده، در بازار موجود می باشد که استفاده از آنها در نما آشپزخانه آجری فضای چشمگیری را ایجاد می کند. طراحی آشپزخانه با نمای آجری با هریک از رنگ های زیر که مختص به آجر دکوراتیو است هیچوقت نظر شما را در اجرای طرحی دیگر بر نخواهد گرداند:

  • آجر سفید دکوراتیو
  • آجر یشمی
  • آجر آبی دکوراتیو
  • آجر کرم قهوه ای آنتیک
  • آجر مشکی
  • آجر طوسی

دکور آشپزخانه با نمای آجر سفید دکوراتیو

 

آشپزخانه با نمای آجر سفید
آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو سفید

دیوارهای آجری سفید در آشپزخانه که رنگی خنثی محسوب می شوند، میتوانند به راحتی با هر نوع سبک و رنگ دکوراسیون ست شوند. آشپزخانه آجری سفید همراه با وسایل استیل و یا رنگ های خنثی دیگر مانند مشکی یا طوسی فضایی آرامش بخش و دلپذیر برای آشپزی و انجام کارها در آن ایجاد می کند.

دکوراسیون سنتی آشپزخانه با نما آجری کرم قهوه ای

یکی دیگر از رنگ هایی که در آشپزخانه آجری دکوراتیو بسیار کاربردی می باشد آجر کرم قهوه ای دکوراتیو است.

 

آجر دکوراتیو در آشپزخانه
آجر دکوراتیو در طراحی آشپزخانه نمایی سنتی و جذاب ایجاد می کند.

 

برای دوستداران سبک های سنتی در طراحی دکوراسیون، استفاده از این رنگ بسیا خوشایند است؛ به خصوص اگر نمای آجر دکوراتیو در آشپزخانه با سایر وسایل و اکسسوری های سنتی و قدیمی ست شود، خانم های خانه را بسیار خوشحال می کند و دیگر میلی به بیرون آمدن از آشپزخانه را نخواهند داشت.

۳ نکته مهم استفاده از آجر نمای آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه یکی از بخش های مهم در خانه محسوب شده و زمان بسیاری هم در آن سپری می شود، پس باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر زیبایی، حسی آرامبخشی را هم به افراد القا کند.

 

استفاده از آجر در دکوراسیون آشپزخانه
نحوه هماهنگی، رنگ و چیدمان آجر دکوراتیو در نمای آشپزخانه

آشپزخانه آجری می تواند تمامی این حس ها را یکجا در خود داشته باشد. اما استفاده از آجر در دکوراسیون آشپزخانه نیاز به رعایت نکات مهمی دارد که در لیست زیر آنها را برای شما ذکر کرده ایم:

  • هماهنگی: آجر نما برای آشپزخانه باید با کابینت ها، کفپوش و سایر وسایل هماهنگی و تناسب داشته باشد؛
  • رنگ: رنگ از مهم ترین معیارهایی می باشد که در نما آشپزخانه آجری باید در نظر داشت. به این صورت می تواند مکمل رنگهای محیط نیز باشد؛
  • چیدمان: نحوه چیدمان دیوار آجری در آشپزخانه که به صورت عمودی باشد یا افقی، خطوط گچ بری ها، ابعاد دیوار و حتی نوع کابینت ها تاثیر بسیاری در هندسی کردن و زیبا کردن محیط آشپزخانه دارد.

مزایای استفاده از آجر دکوراتیو در آشپزخانه

از مزایای آشپزخانه با نمای آجری دکوراتیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به صرفه بودن آجرنماها نسبت به سایر مصالح
  • تنوع رنگ و بافت بسیار در دکوراسیون آشپزخانه با دیوارهای آجری
  • مقاوم بودن در برابر عواملی همچون گرما، آتش، نور خورشید
  • نگهداری و تمیزی آسان
  • جذب آب بسیار کم

 

آشپزخانه با نمای آجر دکوراتیو

در این ویدیو به خوبی با کاربرد آجر نما آشپزخانه آشنا می شوید و بهتر می دانید که چگونه یک طراحی جذاب با آجر در آشپزخانه داشته باشید. بنابراین دیدن این ویدئو را از دست ندهید.

جمع بندی

آجر دکوراتیو نمونه ای از آجر نما می باشد که با کاربرد آن در آشپزخانه آشنا شدیم. در مقاله جامع کاربرد آجر نما می توانید با سایر آجر نماها و کاربردهای مختف آنها آشنا شوید. شناخت کاربرد آجر نما باعث می شود تا با شناخت بیشتری از آجرها، آجر مورد نیاز خود را انتخاب و خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

با توجه به تمام مواردی که در این صفحه بیان شد، کاربران عزیز با هر نوع سلیقه ای می توانند دکوراسیون آشپزخانه آجری خود را در هر سبک و مدلی طراحی کنند.

این سبک طراحی بسیار جدید و منحصر به فرد است و می تواند سلیقه های گوناگونی را پوشش دهد. تصاویر آشپزخانه آجری در این صفحه را به دقت مشاهده نمایید و در صورت تمایل آجر دکوراتیو مدنظر خود را از سایت آجر آنلاین سفارش دهید.

سوالات متداول کاربران درباره دکوراسیون آشپزخانه با نمای آجری دکوراتیو

آجر نما آشپزخانه در طراحی کدام بخش های آن مورد استفاده قرار می گیرد؟

✔ شما می توانید آشپزخانه با نمای آجر را در بخش های مختلفی مانند سقف ها، دیوار بین کابینتی، اپن آشپزخانه و… استفاده نمایید.

از چه نوع آجرهایی در طراحی دیوار آشپزخانه استفاده می کنند؟

✔ شما می توانید از انوع آجرهای سفید، رستیک، دکوراتیو و نسوز در آشپزخانه آجری و طراحی دیوار آشپزخانه خود استفاده نمایید.

❓ آشپزخانه آجری چه مزیت هایی دارد؟

✔ آشپزخانه با نمای آجری می تواند به راحتی با سایر متریال ها ترکیب شود، علاوه بر این آجر مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و قیمت آن به نسبت بسیاری از مصالح ساختمانی مناسب تر است.

آجر نما آشپزخانه در طراحی کدام بخش های آن مورد استفاده قرار می گیرد؟

✔ شما می توانید آشپزخانه با نمای آجر را در بخش های مختلفی مانند سقف ها، دیوار بین کابینتی، اپن آشپزخانه و… استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!