جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دیوار آجری دکوراتیو در فضای نشیمن

جدیدترین دیوار آجری مدرن + تصاویر

آنچه در این مقاله می خوانید

دیوار آجری نشیمن در طراحی دکوراسیون داخلی نقش اصلی را ایفا می کنند که افراد با توجه به سلایق گوناگون از آن برای تکمیل نوع چیدمان منزل کمک می گیرند.

یکی از مقرون به صرفه ترین و جذاب ترین ایده هایی که برای داشتن دکوراسیونی منحصر می توان از آن بهره برد، دیوار آجری در نشیمن می باشد.

 

جهت اطلاع از قیمت آجر نما داخلی، دکمه زیر را لمس کنید:

تصاویری از دیوار آجری نشمین

دیوار آجری دکوراتیو برای نمای داخلی
دیوار آجرنما داخل خانه با آجر دکوراتیو
اجرای دیوار آجری دکوراتیو در تی وی وال مدرن
نمای اجری داخل منزل با آجر دکوراتیو
دیوارهای آجری دکوراتیو سفید
تضاد رنگی دیوار آجری سفید در نشیمن
دیوار آجری دکوراتیو نشیمن
دکوراسیون با آجر دکوراتیو در نشیمن
اجرای دیوار آجری دکوراتیو مدرن
دیوار آجری دکوراتیو مشکی در نشیمن
آجر دکوراتیو سفید برای نشیمن
دیوار آجر نما داخل نشیمن
دیوار دکوراتیو مدرن
نمای دیوار داخل خانه با آجر طوسی دکوراتیو
دیوار نما آجری
نمای دیوار داخل خانه با آجر دکوراتیو 
دیوار آجری پشت تلویزیون
طراحی دیوار پذیرایی به عنوان تی وی وال
دیوار آجری داخل خانه
استفاده از آجر برای دیوار پذیرایی
دیوار آجری داخل خانه
طراحی دیوار داخل منزل با آجر دکوراتیو
دیوار شومینه آجری در نشیمن
دیوار شومینه نما آجری در نشیمن

نمای دیوار خانه با آجر دکوراتیو در تمامی سبک های مدرن، سنتی، مینیمال و… امکان پذیر است و طیف گسترده ای از سلایق افراد را در بر می گیرد. اگر به دنبال ایده برای دیوار آجری مدرن هستید تا انتهای این مطلب شگفت زده خواهید شد.

طراحی دیوار آجری با آجر دکوراتیو

طرح های آجر دکوراتیو در اتاق نشیمن
آجر دکوراتیو بهترین مدل آجر نما داخل منزل می باشد

آجر آنتیک از جدیدترین و زیباترین مدل های آجر نما است که در سال های اخیر بسیاری از افراد برای داشتن نمای دیوار آجری مدرن و تبدیل دکوراسیون داخلی خانه به فضایی لاکچری و زیبا به آن روی آورده اند.

این آجر از خاک مصنوعی تولید می شود و در ساختار آن مواد نانو و پلیمری به کار رفته است. دیوار آجری تزئینی در نشیمن فضای به شدت جذاب و مدرنی را ایجاد می کند.


مشاهده قیمت آجر دکوراتیو درب کارخانه و تنوع رنگ آن تنها با کلیک روی دکمه:


رنگ های متنوع دیوار آجری مدرن در نشیمن

دیوار دکوراتیو مدرن با رنگ های متنوع از آجر دکوراتیو
استفاده از رنگ های مختلف برای دیوار آجر نما داخل خانه

آجرهای دکوراتیو یا آنتیک به عنوان یکی از متنوع ترین آجرها در رنگ های مختلف و جذاب می باشند، بنابراین می توانند بهترین گزینه برای مدل آجر نما داخل منزل باشند.

از پر تقاضاترین رنگ آجر نما برای دکوراسیون سالن پذیرایی که به خوبی با همه نوع سبک دکوراسیون نشیمن ست می شود، رنگ سفید و طوسی است.

انواع آجر نما کاربردهای متفاوتی دارد که در یک مقاله جامع “کاربرد انواع آجر نما” به طور مفصل در مورد کاربردهایی که هر نوع آجر نمایی دارد صحبت شده است. در این مقاله می توانید در یک نگاه با کاربردهای آجر نماها آشنا شده و متناسب با نیاز خود بهترین آن را انتخاب و خریداری کنید.

۳ ایده منحصر بفرد از دیوار آجری مدرن 

جدیدترین مدل دیوار آجری دکوراتیو مدرنآجر نمای دکوراتیو سفید در دکوراسیون اتاق نشیمن

شاید تا به الان تصور قشنگی از طراحی دیوار آجری داخل خانه نداشته باشید و فکر کنید استفاده از دیوار نما آجری چندان جالب به نظر نرسد. اما برای اینکه دکوراسیون نشمین با دیوار آجر نما شیک تر باشد نباید از کل دیوارهای نشیمن برای تزئیین استفاده کرد.

۱- دیوار آجری پشت تلویزیون در اتاق نشیمن

آجرنما به علت تنوع رنگ، طرح و بافتی که به دیوارپوش آجری در طراحی داخلی می‌دهد، می‌تواند متریال و مصالحی عالی برای طراحی تی وی وال با آجر باشد.

آجرهای تزئینی مانند آجر دکوراتیو، آجر نما طرح رستیک و… که تمامی سلیقه ها در سبک های مدرن یا سنتی را در بر می گیرد، بهترین گزینه برای دیوار آجری پشت تلویزیون می باشد.

دکوراسیون داخلی با نمای آجری پشت تلویزیون

آجر سفید پشت تلویزیون امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است که کاربرد آن نه تنها در رنگ سفید بلکه در رنگ های متنوع جذابی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دیوار آجری سفید یا دیوار آجری طوسی به عنوان دیوار پشت تلویزیون از رایج ترین رنگ ها می باشد که به راحتی با میزهای شیشه ای، چوبی و… هم ست می شود.

۲- ستون آجری در نشیمن

ستون آجری دکوراتیو

از آنجایی که اکثر ستون ها طرح های ساده ای دارند نمای نشیمن را خسته کننده و بی روح می کند. کاربرد آجر در نشیمن نه تنها برای دیوارها می باشد بلکه از آن در ستون ها نیز استفاده می شود. بنابراین اگر فضای نشیمن شما دارای ستون می باشد، ستون آجری دکوراتیو نمای فوق العاده ای را ایجاد می کند.

استفاده از گلدان های کوچک که بتوان آن را از دیوار ستون آویزان کرد نما را به شدت هیجان انگیز و انرژی بخش می کند.

۳- دیوار آجر نما داخل خانه با شومینه آجری

دیوار شومینه آجری در نشیمن

شومینه یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند به عنوان دیوار آجری در نشیمن نقش ایفا کند. از آنجایی که آجر دکوراتیو از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است می توانید به راحتی آن را با چیدمان نشیمن ست کرد.

دیوار دکوراتیو مدرن در نشیمن های لاکچری به همراه سبک های مینیمال، مدرن و… می تواند زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی را دو چندان کند. اگر به دنبال مدل های جدید دیوار آجری در نشیمن می باشید امیدواریم نمونه تصاویر بالا الهام بخش برای ایده های خلاقانه شما باشد.

۴- دیوار راهرو ها

آجر دکوراتیو می‌تواند راهی عالی برای افزودن رنگ به دیوارهای راهرو  باشد. می‌توانید از آجر برای پوشاندن کل راهرو یا فقط یک دیوار برجسته استفاده کنید. آجرهای سفید انتخابی محبوب برای راهروها هستند زیرا می‌توانند فضا را بزرگ‌تر نشان دهند.

نکات طراحی راهرو ورودی

۵- دیوار آشپزخانه

می‌توانید از آجر برای پوشاندن دیوار پشت اجاق گاز، اُپن، بین کابینت ها  و حتی کل دیوار آشپزخانه استفاده کنید. آجر دکوراتیو انتخابی محبوب برای آشپزخانه‌ها است زیرا می‌تواند طرحی کلاسیک و مدرن به فضای آشپزهانه ببخشد.

دکور نمای آشپزخانه آجری

چنانچه برای طراحی دکوراسیون داخلی خود با آجر به ایده های بیشتری نیاز دارید و می خواهید از آجر دکوراتیو در سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… استفاده کنید و یا با کاربرد آجر دکوراتیو در نمای داخلی بیشتر آشنا شوید حتما به مقاله دکوراسیون داخلی با آجر مراجعه کنید. برای این امر تنها کافیست روی لینک کلیک کنید.

چند اصل مهم برای اجرای دیوار آجری در نشیمن

نکات مهم دیوار آجری دکوراتیو

داشتن نمای دیوار آجری مدرن، زیبا و در عین حال آرام بخش در فضای اتاق نشیمن نگاه هر فردی را به خود جذب می کند. بنابراین جهت طراحی دیوار آجری در نشیمن با آجر دکوراتیو، رعایت برخی از اصول مهم فنی و زیبایی ضروری می باشد:

  • تناسب: رعایت تناسب و هماهنگی بین آجر نما و سایر المانهای اتاق نشیمن در تعیین زیبا بودن محیط بسیار مهم است. به طور مثال استفاده از رنگ های مکمل برای آجر نما دیوار نسبت به مبل، فرش، اکسسوری ها و… می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند.
  • ایجاد نقطه کانونی: ایجاد نقطه کانونی برای آجر نما در اتاق نشیمن می تواند به آن هویت بخشد. به این صورت که با انتخاب یک دیوار و اجرای دیوار آجری سفید، طوسی و… مانند تی وی وال می توان باعث شیک شدن فضای نشیمن خانه شد.
  • ترکیب بندی: استفاده از آجر نما در دکوراسیون اتاق نشیمن زمانی جذابیت ایجاد می کند که ترکیب آن با سایر المان های خانه رعایت شود. به طور مثال ترکیب رنگ مناسب مبل با آجر، ایجاد نور مخفی، استفاده از لامپ های رشته ای، ترکیب آجر با چوب و… فضای بسیار شیکی را به وجود می آورد.

سوالات متداول از دیوار آجر نما داخل خانه

از چه آجری برای دیوار آجری نشیمن استفاده کنیم بهتر است؟

✅ آجر دکوراتیو به دلیل مقرون به صرفه بودن و تنوع رنگی بالا بهترین گزینه برای داشتن یک دیوار آجری نشیمن می باشد.

آجر دکوراتیو برای نمای دیوار آجری را از کجا بخریم؟

✅ آجر دکوراتیو را می توانید از آجر آنلاین که معتبرترین مرکز فروش آجر دکوراتیو در سراسر ایران در انواع رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.

برای اینکه دیوار آجری مدرن داشته باشیم از چه رنگ آجری استفاده کنیم؟

✅ از هر رنگ آجر دکوراتیو می توان برای اجرای دیوار آجری دکوراتیو استفاده کرد. پر طرفدارترین آنها رنگ سفید و طوسی می باشد که به راحتی با هر سبکی ست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!