جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی نمای دیوار حیاط سنتی

نمای دیوار حیاط ارزان با آجر

آنچه در این مقاله می خوانید

نمای دیوار حیاط در زیبا سازی ساختمان، باغ یا ویلا بسیار موثر است، به خصوص اگر این طراحی نمای دیوار حیاط با آجر باشد. در استفاده از آجر نما برای دیوار حیاط باید سعی کنید مناسب ترین آجر و بهترین رنگ را انتخاب نمایید تا نمایی ماندگار داشته باشید.

آجر آنلاین که معتبرترین مرکز خرید آجر نما در سراسر کشور است و تخصصی ترین اطلاعات را در خصوص انواع آجر نما دارد، در ادامه در مورد انواع نمای دیوار حیاط با آجر و سایر متریال ها و نکاتی که در طراحی و اجرای آن باید رعایت کنید، به طور مفصل توضیحاتی ارائه داده است که جذب آن خواهید شد.

انواع نمای دیوار حیاط و کف
نمای دیوار حیاط و کف با آجر

طراحی نمای دیوار حیاط با آجرهای متناسب

از آنجایی که دیوار حیاط مکانی است که بیشتر در معرض تغییرات آب و هوایی، فشار و ضربه قرار دارد، بنابراین آجری که برای نمای دیوار حیاط و کف آن انتخاب می کنید باید در برابر این شرایط مقاوم بوده و از کفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

از بهترین آجرهایی که در برابر تغییرات آب و هوایی و فشار بسیار مقاوم بوده و می توانید برای نمای دیوار حیاط ویلایی خود استفاده کنید موارد زیر می باشند:

  • انواع آجر نسوز
  • آجر قزاقی
  • آجر رستیک
نمای حیاط با آجر
آجر نما برای دیوار حیاط

کاربرد این آجرها تنها در طراحی نمای دیوار حیاط نیست؛ بلکه کاربردهای بسیار دیگری از جمله دیوار چینی، نما سازی نشیمن، اتاق خواب و… نیز دارند. در مقاله کاربرد آجر چیست می توانید در خصوص کاربرد همه آجرها به خصوص آجرهای معرفی شده در لیست بالا بیشتر مطالعه کنید.

آجر نسوز نما برای دیوار و کف حیاط

آجر نسوز یکی از مدرن ترین انواع آجر می باشد که همانطور از نامش پیداست در برابر حرارت بسیار مقاوم است. خاک این آجر از بهترین و با کیفیت ترین خاک ها محسوب می شود.

بدون شک حیاطی با دیوار آجری نسوز هیچوقت شما را پشیمان نمی کند؛ زیرا آجر نسوز علاوه بر کیفیت بالا دارای ویژگی هایی همچون سازگار بودن با محیط زیست، استحکام بالا در برابر فشار و ضربه و از مهم تر قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر مصالح می باشد.

آجر نسوز دارای تنوع رنگی بسیاری در ابعاد مختلف می باشد که می توانید با کلیک روی دکمه زیر آنها را مشاهده کنید. همچنین به روز ترین لیست قیمت آجر نسوز نیز در این صفحه قرار دارد.


دسترسی به انواع و قیمت آجر نسوز در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


نمای دیوار حیاط با آجر نسوز را می توانید با سایر مصالحی همچون سنگ ترکیب کرده و منحصر به فردترین نما را برای خود بسازید.

نمای دیوار حیاط با آجر نسوز
آجر نسوز نما برای دیوار و کف حیاط

اگر طرفدار نمای دیوار حیاط سنتی هستید مطابق تصویر بالا می توانید از آجر نسوز رندوم و آجر لعابی و کاشی های رنگی استفاده کنید.

نمای دیوار حیاط سنتی با آجر قزاقی

یکی دیگر از بهترین آجرهایی که برای نمای دیوار حیاط ویلایی می توانید استفاده کنید، آجر قزاقی می باشد. آجر نما قزاقی با کیفیت نیز دارای ویژگی هایی همچون استحکام بالا در برابر فشار و ضربه، ضد شوره بودن و قیمت بسیار مناسب می باشد.

آجر قزاقی به دلیل بافت و ماهیتی که دارد، برای طراحی نمای دیوار حیاط سنتی و ایرانی بهترین انتخاب می باشد. اگر شما هم قصد خرید آجر قزاقی برای داشتن یک نمای دیوار حیاط ارزان اما شیک را دارید کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


برای مشاهده قیمت آجر قزاقی در تاریخ روز و درب کارخانه کلیک کنید.


برای اینکه بتوانید نمای دیوار حیاط سنتی جذاب تری داشته باشید، استفاده از گل و گیاه در اطراف دیوارهای آجری فراموش نشود. با کمی خلاقیت و استفاده از گل و گیاه های متفاوت، نمای حیاط بسیار با صفایی را تجربه خواهید کرد.

نمای دیوار حیاط ویلایی با آجر قزاقی
آجر نما قزاقی برای دیوار حیاط

کاربرد آجر قزاقی در تصویر با هماهنگی گیاهان باعث شده است تا نمایی دل انگیز و آرامش بخش در حیاط ایجاد کند. همچنین چراغ هایی که برای نمای دیوارهای حیاط استفاده شده است این نما را در تاریکی شب بسیار جذاب می کند.

بهترین رنگ آجر برای نمای دیوار حیاط

تناسب و هماهنگی بین المان های ساختمان ها به خصوص در ترکیب رنگ ها بسیار مهم است. بنابراین اگر می خواهید برای طراحی نمای دیوار حیاط از آجر استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که رنگ آجر با کف حیاط، دیوار ساختمان و سایر المان های موجود هماهنگی داشته باشد.

آجر نما دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد که این امر باعث می شود دست شما برای انتخاب هر رنگی باز باشد. از متداول ترین رنگ هایی که برای انواع نمای دیوار حیاط با آجر استفاده می شود موارد زیر می باشد:

  • قرمز
  • نارنجی
  • کرمی
  • سفید
  • مشکی
  • قهوه ای
  • خاکستری
نمای دیوار حیاط آجری
نمای دیوار حیاط با انواع رنگ های آجر

انواع نمای دیوار حیاط با آجر و سایر متریال ها

در طراحی نمای دیوار حیاط با آجر، برای اینکه بتوان فضای خاص تر و زیباتری را ایجاد کرد استفاده از سایر متریال ها بسیار کمک کننده است. نمای دیوار حیاط مدرن با ترکیبی از این متریال ها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

طراحی دیوار حیاط با سنگ و آجر

استفاده از سنگ در نما همواره زیبایی خاصی را به همراه داشته است. به همین دلیل از پر طرفدارترین متریال ها محسوب می شود. از آنجایی که نمای دیوار حیاط ارزان از معیارهای اصلی برای انتخاب مناسب می باشد، در کنار سنگ، آجر نما از گزینه های روی میز برای گران نشدن نمای دیوار حیاط محسوب می شود.

طراحی دیوار حیاط با آجر و سنگ
طراحی دیوارحیاط با سنگ و آجر نسوز

در نمای دیوار حیاط با آجر و سنگ، بهترین این متریال ها سنگ گرانیت و آجر نسوز می باشد. ترکیب آجر نسوز و سنگ ثابت کرده است که می تواند خالق زیباترین نماها باشد.

کاربرد آجر نسوز نه تنها در ترکیب با سنگ و نمای دیوار حیاط است، بلکه کاربردهای بی شمار زیادی دارد که در مقاله کاربرد آجر نسوز می توانید مفصل و جامع آجر نسوز را بشناسید. بنابراین پیشنهاد می شود که این مقاله را با کلیک روی این لینک از دست ندهید.

نمای دیوار حیاط ارزان با آجر و چوب

نمای چوب همواره با خود صفا و دلپذیری خاصی را به همراه داشته است. حال اگر این متریال در کنار آجر برای نمای حیاط ویلا استفاده شود مسلما غوغا می کند.

نمای دیوار حیاط ارزان
نمای دیوار حیاط ارزان با آجر و چوب

از آنجایی که رنگ چوب قهوه ای است و ممکن است به تنهایی ما را در طراحی انواع نمای حیاط محدود کند، آجر نما که تنوع رنگی زیادی دارد می تواند با رنگ هایی که هارمونی زیبایی را با قهوه ای ایجاد می کنند این محدودیت را از بین ببرد. به طور مثال یکی از بهترین رنگ های آجر در کنار چوب می تواند کرمی، سفید یا ابلق آجر قزاقی باشد.

جمع بندی

شاید تصور بسیاری از ما این باشد که نمای دیوار حیاط از اهمیت چندانی برخوردار نیست پس نمی خواهد برای آن هزینه ای کرد، یا از انواع نمای دیوار حیاط صرفا برای باغ ها استفاده می شود. اما با اهمیت دادن به نمای حیاط هر چند کوچک باعث می شود همیشه از آن حس خوبی دریافت کنیم.

از آنجایی که نمای دیوار حیاط ارزان الویت اکثر ما می باشد، آجر نما برای دیوار حیاط از بهترین گزینه های روی میز است. در میان انواع آجرها، آجر نسوز و آجر قزاقی در هر رنگی به خوبی با انواع نمای حیاط و کف آن سازگاری دارد.

آجر نسوز و آجر قزاقی که از انواع آجر نما محسوب می شوند، به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارند از آن در موقعیت های بسیار دیگری نیز استفاده می کنند. مقاله کاربرد آجر نما از جامع ترین مقالات منتشر شده در آجر آنلاین است که در آن به طور مفصل در خصوص استفاده هایی که از انواع آجر نما مانند نسوز، قزاقی، دکوراتیو و… می توانید داشته باشید، صحبت شده است. برای مطالعه این مقاله کافیست روی لینک مشخص شده، کلیک کنید.

نما دیوار حیاط با آجر نسوز

سوالات متداول

چه آجرهایی برای نما دیوار حیاط مناسب است؟

✅ برای طراحی نمای دیوار حاط می توانید از آجرهای نسوز، قزاقی و سنتی استفاده کنید. از آنجایی که تنوع رنگی بالایی هم دارند دست شما برای طراحی باز است.

برای نمای دیوار حیاط سنتی از چه آجر و متریال هایی استفاده کنیم؟

✅ طراحی دیوار سنتی حیاط با آجر قزاقی یا رستیک بهترین انتخاب شما برای داشتن حیاطی زیبا می باشد.

قیمت آجر نسوز و قزاقی برای طراحی حیاط دیوار چقدر است؟

✅ قیمت انواع آجر نما نسوز و قزاقی برای حیاط را می توانید در آجر آنلاین به قیمت روز و درب کارخانه مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!