جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی نمای آجر قزاقی

۵ ترفند زیباسازی نمای ساختمان با آجر قزاقی در سال ۲۰۲۴!

آنچه در این مقاله می خوانید

آجر به عنوان اولین خشت برای ساخت خانه همواره حسی نوستالژیک و نمایی از طبیعت را برایمان یادآور می شود. نمای ساختمان با آجر قزاقی به عنوان مظهری از سبک سنتی این امکان را به شما می دهد تا خانه ای اصیل و سنتی بسازید که علاوه بر استحکام فراوانی که دارد با محیط زیست نیز بسیار سازگار است.

نمای خارجی با آجر قزاقی، عایق صدا نیز می باشد و آرامشی فراوان را برای شما به وجود خواهد آورد. سایت آجر آنلاین (معتبرترین مرکز خرید انواع آجر نما در سراسر کشور) در این مقاله قصد دارد شما را با زیبایی شناسی، اصول و نکات کاربردی در طراحی نما با آجر قزاقی آشنا کرده تا بتوانید ایده هایی ناب برای طراحی نمای باغ، ویلا، ساختمان، رستوران، کافی شاپ و…. را با آجر نما قزاقی خلق کنید.

 

آجر قزاقی در طراحی نما

انواع نمای ساختمان با آجر قزاقی

نمای ساختمان با آجر قزاقی می تواند کاربردهای گوناگونی داشته باشد. در لیست زیر نمونه هایی از این کاربردها را بیان کرده ایم:

  • طراحی نما با بهترین آجر قزاقی در ساخت خانه و ویلا
  • استفاده از آجر قزاقی در نمای خارجی رستوران و کافی شاپ

 

کاربرد آجر قزاقی در طراحی نما

طراحی نما با آجر قزاقی برای ساخت خانه و ویلا

استفاده از بهترین آجر قزاقی در نمای خارجی خانه یا ویلای می تواند بسیار منحصر به فرد باشد. در صورتی که تمایل به ساخت خانه ای ویلایی دارید و یا می خواهید در باغ خود خانه ای با نمای آجری بسازید، پیشنهاد ما به شما این است که ادامه این مطلب را جهت ساخت نمایی متفاوت و رعایت نکات اصولی در آن از دست ندهید.

 

طراحی نما خانه با آجر قزاقی

۱_ اضافه کردن المان های جزئی به نمای ساختمان با آجر قزاقی

نمای ساختمان با آجر قزاقی می تواند المان های دیگری را نیز به همراه داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید شماره پلاک خانه خود را روی دیوار آجری نما ساختمان تان نصب کنید. اگر تضاد رنگی بین آنها وجود داشته باشد، میتواند نمای خاصی را ایجاد کند.

۲_ نصب درب و پنجره ای رنگی در نمای ساختمان با آجر قزاقی

نمای خانه با آجر قزاقی اگر با درب و پنجره های خاص و زیبا ترکیب شود می تواند نمای خانه شما را بسیار زیبا و ماندگار کند.

برای اینکه جذابیت نمای ساختمان با آجر قزاقی را بیشتر کنید می توانید بر روی نمای آجر قزاقی از شیشه و در یک رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال در مشکی به همراه پنجره هایی که آنها هم به رنگ مشکی هستند می تواند خانه شما را بسیار خاص و جادویی جلوه دهد.


دسترسی به قیمت آجر قزاقی در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


طراحی نما با آجر قزاقی به همراه شیشه و درب رنگی

۳_ طراحی نما با آجر قزاقی به روش مشبک و جناغی

در نمای ساختمان با آجر قزاقی چیدمان آجر می تواند نماهای بسیار متفاوت و خاصی را ایجاد کند. به طور مثال اگر بخشی از آجر چینی به سبک مشبک و جناغی باشد، می تواند ورودی خانه شما را از یکنواختی خارج کند.

در سبک مشبک و جناغی آجرها به شکل ۴۵ درجه نسبت به زمین و ۹۰ درجه نسبت به هم چیده می‌شوند. در واقع در این روش آجر چینی، آجرها پشت سر هم به صورت جناغی قرار می گیرند و بر قطر دیوار عمود می شوند.

 

نمای آجر قزاقی به شکل مشبک و جناغی

۴_ پوشاندن نمای آجری با پیچک و گیاهان سرسبز

در صورتی که در طراحی نمای خارجی خانه یا ویلای خود از آجر قزاقی استفاده کرده اید، می توانید با کاشت شاخ و برگهایی مملو از پیچک و گیاهان فصلی، نمایی سر سبز را به طراحی نمای خود اضافه کرده و فضایی دل انگیز ایجاد نمایید.

ترکیب نمای آجر قزاقی با گیاهان سبز

۵_ نمای ساختمان با آجر قزاقی به همراه المان های چوبی

شما می توانید به اطراف ویلای خود که با آجرنما قزاقی پوشیده شده است، تعدادی گیاه گلدانی و یک حصار چوبی اضافه کنید. با این کار سبک کلاسیک بسیار منحصر به فردی را در باغ یا اطراف ساختمان خود به وجود آوره اید.

 

ترکیب نمای آجر قزاقی با المان های چوبی

نمای خارجی رستوران و کافی شاپ با آجر قزاقی

در ساخت و مدیریت محیط هایی مانند رستوران و کافی شاپ تنها مسئله حائز اهمیت کیفیت غذا، نوشیدنی و دکوراسیون داخلی نیست؛ بلکه نمای خارجی رستوران که قصد جذب مردم به داخل را دارد نیز بسیار مهم است. از این رو بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما ارائه دهیم استفاده از آجر قزاقی در نمای خارجی رستوران و کافه می باشد.

 

نما خارجی رستوران با آجر قزاقی

طراحی نما با آجر قزاقی هم سلیقه سنتی و کلاسیک و هم مدرن و فانتزی را می تواند بر آورده نماید. علاوه بر این به راحتی با دیگر متریال ها نیز ترکیب شده و زیبایی نما را دو چندان می کند. از این رو حتما جهت طراحی نمای خارجی رستوران و کافی شاپ خود از این متریال غافل نشوید.

 

طراحی نما با آجر قزاقی برای رستوران و کافه

لازم به ذکر است که از آجر تنها در نمای ساختمان استفاده نمی شود، بلکه می توان از آن در بنا نیز استفاده کرد. آجرها کاربردهای گسترده ای دارند. در صورتی که تمایل دارید با انواع آجرها و کاربردهای تمامی آنها بیشتر آشنا شوید با کلیک روی کاربرد آجر می توانید تمامی کاربردهای انواع آجرها را به صورت جامع مشاهده و مطالعه نمایید.

نمونه پروژه های اجرایی از طراحی نمای ساختمان با آجر قزاقی!

به علت قیمت مناسب آجر نما قزاقی به نسبت سایر مصالح ساختمانی، استحکام بالا، قابلیت ترکیب با سایر متریال ها و… نمای ساختمان با آجر قزاقی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شما می توانید نمایی نوستالژیک، سنتی، کلاسیک، مینیمال و خاص را با این آجر برای ساختمان خود طراحی کنید. نمونه تصاویر زیر می تواند الگو شما بوده و به شما جهت طراحی نما با آجر قزاقی ایده دهد. البته کاربرد آجر قزاقی تنها به طراحی نما خلاصه نمی شود و کاربردهای فراوان دیگری در خصوص بخش های مختلف طراحی دکوراسیون و… دارد.

نمای ساختمان با آجر قزاقی
ساختمان با نمای آجر قزاقی
طراحی نمای کافه با آجر قزاقی


در انتها لازم است تا یادآور شویم تنها به طراحی نما با آجر قزاقی فکر نکنید، بلکه نمای داخلی با آجر قزاقی یا سنتی نیز می تواند بسیار دلچسب و فریبنده باشد. از این رو شما می توانید با مراجعه به لینک طراحی داخلی با آجر سنتی بیشتر در این خصوص اطلاعات کسب کنید.

سوالات متداول در خصوص طراحی نما با آجر قزاقی

نمای ساختمان با آجر قزاقی برای چه سبک هایی مناسب است؟

✅ شما می توانید طراحی نما با آجر قزاقی را هم در سبک سنتی و کلاسیک و هم در سبک مدرن استفاده کنید. آجر قزاقی متریالی است که به راحتی با دیگر مصالح ساختمانی ترکیب شده و جذابیت فراوانی ایجاد می کند.

چگونه می توان طراحی نما با آجر قزاقی را جذاب تر کرد؟

✅ در طراحی نمای ساختمان با آجر قزاقی ترکیب این آجر با چوب، کاشتن گیاهان سبز کنار آن، نصب درب و پنجره های رنگی روی این نما و… می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. با مطالعه این مقاله اطلاعات کامل تری را در این خصوص دریافت کنید.

آیا نمای خارجی کافی شاپ را هم می توان با آجر قزاقی انجام داد؟

✅ بله چرا که نه. شما می توانید با آجر قزاقی طراحی نما کافی شاپ را نیز به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در این مقاله به طور مفصل در این خصوص صحبت شده است.

نمای ساختمانی با آجر قزاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!