جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دکوراسیون داخلی با آجر قزاقی

۷ ایده منحصر به فرد طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی برای یکی از دیوارها در خانه، اتاق خواب، پذیرایی، محل کار و… می تواند به نقطه کانونی منزل شما تبدیل شود. تفاوتی ندارد که محل مدنظر شما دارای سبکی سنتی، صنعتی، مدرن و… باشد، بازهم استفاده از آجر می تواند به بافت دکوراسیون داخلی آن کمک کرده و روحی تازه و طبیعی در آن بدمد.

با توجه به اثرگذاری و خلق زیبایی توسط آجر سنتی در نمای داخلی، سایت آجر آنلاین (بزرگترین مرکز فروش آجر سنتی در ایران) در این مقاله ۷ مورد از جدید ترین و به روز ترین ایده های دکوراسیون داخلی با آجر سنتی را برای شما شرح داده است.  

 

طراحی داخلی با آجر سنتی و 7 ایده جدید
بررسی جدید ترین و خاص ترین ایده ها در طراحی داخلی با آجر سنتی (آجر نما سنتی داخل منزل)

۷ ایده متفاوت و جدید در دکوراسیون داخلی با آجر سنتی

آجر نما سنتی داخل منزل به صورت دستی تولید می شود اما با این وجود امروزه باز هم در صنعت نماسازی ساختمان ها جایگاه ویژه ای دارد.

آجر نما سنتی از تنوع رنگی و طرح های جذابی برخوردار است که حتی با خلاقیت در نحوه چیدمان این آجرها می توانید نمای منحصر به فرد و متفاوتی را ایجاد کنید.


دسترسی به قیمت آجر نما سنتی در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه


شما با ایده گرفتن از ۷ روش زیر خواهید توانست نمایی فوق العاده و جذاب را با دیوار آجر سنتی به صورت برجسته طراحی کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

دیوار برجسته شومینه در نما داخلی با آجر سنتی

جهت اضافه کردن دیوار آجری برجسته در پذیرایی، شومینه عالی ترین گزینه محسوب می شود. کاور کردن شومینه با دیوار آجری سنتی بسیار خاص و توجه بر انگیز است.

اگر قصد ایجاد نمای سنتی داخل ساختمان را دارید استفاده از شومینه با آجر سنتی را حتما در گوشه ای از چیدمان دکوراسیون خود جای دهید.

همانطور که آجر قزاقی سنتی در نمای داخلی بسیار طرفدارد دارد، از آن در نمای خارجی و… نیز استفاده می کنند. محبوبیت این آجر و ویژگی هایی که دارد باعث شده تا کاربردهای گسترده ای پیدا کنید. در مقاله کاربرد آجر قزاقی می توانید به طور جامع با کاربرد این آجر آشنا شوید. برای مطالعه آن روی لینک کلیک کنید.

 

بیشتر بدانید: دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو

 

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی به همراه حرف اول نام شما

طراحی نام با آجر سنتی روی دیوار

اگر یک دیوار آجری دارید که روی آن گچ کاری شده است، بهترین ایده می تواند این باشد که یک حرف از الفبا را ترجیحا حرفی که نام شما با آن آغاز می شود با نمای آجری روی آن حک کنید.

لازم به ذکر است که چنانچه تمایل به فروش خانه خود دارید، بر روی این کار بیشتر تامل نمایید؛ چون ممکن است همه افراد آن را نپسندند.

با مشاهده تصویر بالا راحت تر می توانید این موضوع را متصور شوید. به صورت کلی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی دست شما را در ایجاد طرح های خاص بر روی دیوار باز می گذارد.

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی و ترکیب آن با وسایل مدرن

 

طراحی داخلی با آجر سنتی و وسایل مدرن

آجر نما سنتی داخل منزل در فضاهای مدرن شاید در نگاه بسیاری از افراد تضاد داشته باشد؛ اما در چند سال اخیر معماران و صاحبان خانه هر زمان که میل به خلق محیطی متفاوت، منحصر به فرد و دارای بافت جدید داشتند، به استفاده از آجر در سبک های مختلف روی آورده اند.

علاوه بر این در نظر بسیاری از افراد متخصص و همچنین مشتریان، طراحی داخلی با آجر سنتی بیانی از گذشته غنی و تاریخی دارد و می تواند حس و حال خوب و تامل برانگیزی باشد.

در واقع ترکیب طراح دیوار آجری سنتی و مدرن حس خسته کننده را از محیط گرفته و فضای داخلی را از خشکی طراحی با المان های شیشه و سنگ نجات می دهد.

به هر جای ساختمان نگاهی بیندازید همواره ردی از آجر دیده می شود. در نمای داخلی، خارجی، دیوار تزئینی، دیوار چینی و… که بی شک یکی از بهترین متریال ها برای نمای ساختمان می باشد. کاربرد آجر به قدری متنوع می باشد که آجر آنلاین مقاله ای بسیار جامع را در این خصوص منتشر کرده است.

 

طراحی دکوراسیون داخلی با آجر سنتی و قرار دادن پنجره روی آن

طراحی دکوراسیون پنجره با آجر نما سنتی داخل منزل

یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما این است که دیواری از خانه خود را که دارای پنجره است با آجر سنتی بپوشانید. آجر هرگز نمای مصنوعی ندارد بلکه همیشه یادآور طبیعت است؛ در نتیجه داشتن یک چشم انداز از طبیعت بر روی آن می تواند طراحی داخلی خانه شما را بسیار دوست داشتنی کند.

 

آجر سنتی در پس زمینه کتابخانه و قفسه
آجر سنتی پس زمینه ای مناسب برای قفسه، تابلو و کتابخانه

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی چه در پذیرایی و چه در اتاق خواب می تواند فضای مناسبی را برای دیوار پشتی تابلوهای نقاشی، قفسه های دکوری و کتابخانه به وجود آورد.

از این رو اگر از آن دسته افرادی هستید که مایل به نصب تابلوهای نقاشی و یا طراحی کتابخانه در اتاق خواب یا منزل خود هستند، هرگز بی خیال نمای آجری نشوید.

 

استفاده از دیوار آجری همراه با دکوراسیون کلاسیک

 

ترکیب نمای آجری با وسایل کلاسیک
دکوراسیون داخلی با آجر سنتی به سبک کلاسیک

همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد، افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند از دکوارسیون داخلی با آجر سنتی استفاده کرده و از کاربرد آجر در نما بی بهره نباشند. ترکیب نمای آجری با مبلمان و فرش کلاسیک نیز می تواند بسیار زیبا و مورد پسند باشد.


مطالعه کاربرد انواع آجر نما در طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان


قابلیت ترکیب آجر سنتی در دکوراسیون داخلی با متریال های متنوع

 

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی و دیگر متریال ها
طراحی آجر نما سنتی داخل منزل

دیوار آجری دست شما را در ترکیب با هر متریالی باز گذاشته است. شما می توانید دکوراسیون داخلی با آجر سنتی را بسیار متنوع انجام داده و به عنوان مثال نمای آجری را در مقابل و یا در کنار نمای شیشه ای، کامپوزیت، چوب و… قرار دهید. برای درک بهتر این موضوع عکس بالا را به دقت مشاهده کنید.

دکوراسیون داخلی با آجر سنتی همراه با چه متریالی زیبایی دارد؟

☀ شما می توانید طراحی داخلی با آجر سنتی را به همراه سایر متریال ها مانند چوب، کامپوزیت، سرامیک، سنگ و… انجام دهید؛ که یکی از جذاب ترین آنها ترکیب آجر سنتی با نمای چوب می باشد.

از چه وسایلی در کنار دیوار با آجر سنتی در خانه استفاده کنیم؟

✨ شما می توانید از تابلوهای متعدد، قفسه کتاب و وسایل تزئینی، گیاهان آپارتمانی و میز ناهار خوری جلو نمای آجری در پذیرایی خود استفاده نمایید. در اتاق خواب نیز بهترین گزینه این است که تخت خواب خود را جلو دیوار برجسته آجری قرار دهید. البته همه چیز سلیقه ای است و می توان طرح های بسیار متنوع دیگری نیز طراحی کرد.

آیا می توان دکوراسیون داخلی با آجر سنتی را در نمایی مدرن طراحی کرد؟

🧱 بله شما می توانید نمایی ترکیبی از سبک طراحی مدرن با دیوار آجر سنتی ایجاد کنید. برای این کار حتما تصاویر متعددی را مشاهده کنید تا الگوهای خوبی بگیرید. ترکیب طراحی مدرن و دیوار آجر سنتی می تواند در محیط ایجاد تنوع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!