جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دکوراسیون داخلی با آجر نسوز

طراحی داخلی با آجر نسوز + به روزترین ایده ها

آنچه در این مقاله می خوانید

طراحی داخلی با آجر نسوز ترکیبی شگفت انگیز را در خانه شما به وجود می آورد. فرقی ندارد به دکوراسیون مدرن، کلاسیک و یا سنتی علاقه مند باشید، شما با هر نوع سلیقه ای می توانید از آجر نسوز داخل ساختمان منزل و محل کار خود استفاده کنید.

آجر نسوز در دکوراسیون داخلی روز به روز بیشتر مورد استقبال معماران و مشتریان قرار می گیرد. استفاده از طرح آجر نسوز داخل ساختمان، پذیرایی، آشپزخانه و سایر مکان ها در منزل یا محل کار می تواند بسیار منحصر به فرد و جذاب باشد. کاربرد آجر نسوز در نمای داخلی ساختمان بسیار متنوع و گسترده محسوب می شود که تنها کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا دیدی کامل و جامع در خصوص کاربرد آجر نسوز در نما بدست آورید.

 

نمونه تصاویری از نمای آجر نسوز داخل ساختمان

طراحی داخلی با آجر نسوز شاموتی
نمای خانه با آجر نسوز شاموتی
نمای آجری داخل ساختمان
نمای آجری مدرن داخل ساختمان
طراحلی داخلی آجر نسوز
جذابیت نمای خانه با آجر نسوز
آجر نسوز نمای داخلی آشپزخانه
طراحی داخلی آشپزخانه با آجر نسوز
نمای سرویس بهداشتی با آجر نسوز
طراحی نمای سرویس بهداشتی با آجر نسوز
طراحی داخلی با آجر نسوز در نشیمن
استفاده از آجر نسوز برای دکوراسیون داخلی 

طراحی داخلی با آجر نسوز در موقعیت های مختلف

در این بخش از مقاله توجه شما را به ایده ها و سبک های مختلفی که می توان از آجر نمای نسوز در طراحی داخلی خانه استفاده کرد، جلب می کنیم؛ به خاطر داشته باشید که طراحی دیوار با آجر نسوز به شکل برجسته در دکوراسیون هر بخش از منزل شما می تواند بسیار چشم نواز باشد. با آجر نسوز در طراحی داخلی می توان نمای آجری داخل ساختمان را به شکل فوق العاده ای ایجاد کرد.


مشاهده قیمت آجر نسوز در تاریخ روز و خرید به قیمت درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه:


۱_ استفاده از آجر نسوز در دکوراسیون داخلی نشیمن

طراحی دکوراسیون پذیرایی با آجر نسوز
آجر نسوز دکوراسیون داخلی

حال و پذیرایی خانه از مهمترین بخش های منزل محسوب می شود؛ علاوه بر اینکه اعضاء خانواده در محل پذیرایی دور هم جمع می شوند، مهمان ها نیز بیش از هر جای دیگری این قسمت خانه را مشاهده می کنند؛ از این رو طراحی دکوراسیون پذیرایی بسیار اهمیت دارد.

نمای خانه با آجر نسوز فضای گرم و روح بخشی را ایجاد می کند که باعث می شود ساعات خوبی را در کنار خانواده و مهمان هایتان بگذرانید.

طراحی داخلی با آجر نسوز به همراه قاب عکس، ترکیب با وسایل چوبی و عتیقه و همچنین طراحی قفسه بر روی آن بسیار متفاوت و منحصر به فرد است که تصاویر و توضیحات مربوط به آن را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که تنها آجر مورد استفاده در نمای داخلی آجر نسوز نیست. شما می توانید در مقاله کاربرد آجر نما در سایت آجر آنلاین با انواع دیگر آجر های نما و کاربردهای متعدد آنها بیشتر آشنا شوید.

ترکیب نمای خانه با آجر نسوز و وسایل چوبی

استفاده از وسایل چوبی در کنار آجر نسوز
نمای آجری مدرن داخل ساختمان با ساعت چوبی

چنانچه در کنار طراحی داخلی با آجر نسوز در پذیرایی از وسایل چوبی نیز استفاده کنید، فضای منحصر به فردی را خلق خواهید کرد. به عنوان مثال در کنار دیوار با آجر نسوز ساعت چوبی، میز چوبی تزئینی و… قرار دهید. ترکیب چوب و آجر همواره مکمل و زیبایی بخش همدیگه بوده اند.

ساخت قفسه روی دیوار آجر نسوز

چنانچه در دکوراسیون منزل خود از طراحی داخلی با آجر نسوز بهره می برید، حتما یک قفسه روی این دیوار بسازید و دکوریجات و کتاب های خود را روی آن قرار دهید. با این کار نمای دیوار شما بسیار منحصر به فرد می شود و دکوری های شما توجه همه را به خود جلب خواهد کرد.

وسایل آنتیک در کنار طراحی نما با آجر نسوز

نمای آجر نسوز و وسایل آنتیک
طراحی نما با آجر نسوز به همراه استفاده از وسایل آنتیک در کنار آن

طراحی داخلی با آجر نسوز یا سایر آجرها حس نوستالژیکی به همراه دارد، حال تصور کنید آن را با وسایل عتیقه نیز بتوان ترکیب کرد؛ در این صورت خاطرات گذشته نیز زنده می شود. از این رو ترکیب آجر و وسایل عتیقه در محل پذیرایی حال و هوای متفاوتی برای شما و مهمانان منزل تان به وجود خواهد آورد.

در طراحی داخلی با آجر نسوز از قاب عکس غافل نشوید!

نمای داخلی با آجر نسوز و قاب عکس
طراحی داخلی با آجر نسوز به همراه قاب عکس های زیبا بر روی آن

قرار دادن قاب عکس روی دیوار آجری در خانه نمای زیبا و جذابی را به جا می گذارد. شما می توانید چندین قاب عکس با ابعاد مختلف را روی یک دیوار آجری قرار داده و توجه همه را به آن جلب کنید.

۲_ طراحی داخلی با آجر نسوز برای شومینه

طراحی شومینه با آجر نسوز
طراحی نمای آجری مدرن داخل ساختمان با شومینه آجر نسوز

اگر می خواهید آجر نما نسوز، دکوراسیون خانه شما را متفاوت کند حتما شومینه منزل خود را با آن طراحی کنید. کاور کردن شومینه با آجر نسوز نمای متفاوتی را ایجاد می کند؛ علاوه بر آن بهترین گزینه برای داشتن یک شومینه زیبا و مقاوم است؛ زیرا جنس این آجر به گونه ای است که در برابر گرما بسیار مقاوم است و هرگز خراب نمی شود.

۳_ استفاده از آجر نسوز در آشپزخانه

طراحی آشپزخانه و دیوار بین کابینتی با آجر نسوز
طراحی نما با آجر نسوز در آشپزخانه

در صورتی که نمای آشپزخانه شما دارای کابینت چوبی و یا ام دی اف است، می توانید طراحی دیوار آشپزخانه با آجر نسوز را پیاده سازی کنید. طراحی داخلی با آجر نسوز در آشپزخانه می تواند نمای دیوار را از سایر تجهیزات در آن متفاوت کرده و بسیار جلب توجه کند. علاوه بر آن به دلیل مقاومت آجر نسوز بین کابینتی در برابر حرارت می توان از آن برای کاور کردن هود گاز و یا دیوارهای اطراف گاز نیز استفاده کرد.

در انتها باید گفت آجر از بهترین و مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود که هم در نمای ساختمان و هم در بنای آن کاربرد فراوانی دارد. برای مطالعه و آشنایی بیشتر با کاربرد انواع آجرها در ساختمان سازی و نما اینجا کلیک کنید.

۴_ دکوراسیون داخلی اتاق خواب با آجر نسوز

استفاده از آجر نسوز صرفا در نشیمن کاربرد ندارد، بلکه میتوانید از آن برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید. از آنجایی که آجر نما نسوز تنوع رنگی بالایی داره برای نمای اتاق خواب خود می توانید هر سبکی از دکوراسیون را طراحی کنید.

آجر نسوز در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
آجر نسوز نمای داخلی اتاق خواب

مثلا اگر علاقه مند به سبک مدرن، کلاسیک یا مینیمال هستید استفاده از آجر نسوز مشکی و طوسی می تواند نمای جذابی را در اتاق خواب ایجاد کند. اما اگر به رنگ های گرم علاقه دارید آجر نسوز شاموتی بهترین انتخاب شما است.

۵_ استفاده از آجر نسوز نمای پشت تلویزیون

نمای دیوار پشت تلویزیون آجر نسوز
نما با آجر نسوز برای تی وی وال

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، یکی دیگر از محبوب ترین کاربردهای آجر نسوز برای دکوراسیون داخلی، طراحی تی وی وال است. طراحی نما با آجر نسوز برای دیوار پشت تلویزیون می تواند در هر سبکی از طراحی مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه علاقه مند به هر یک از طرح های مینیمال، فانتزی، کلاسیک و سنتی باشید، می توانید از این متریال برای دیزاین تی وی وال خود استفاده نمایید.

۶_ استفاده از آجر نسوز داخل ساختمان برای بالکن و تراس

از آجر نسوز هم می توان برای ساخت و طراحی بالکن یا تراس نیز استفاده کرد. از آنجایی که آجر نسوز رنگ ها و طرح های متنوع زیادی دارد می توان طراحی های متنوع بسیاری کرد و با توجه به نمای داخلی ساختمان نیز آن را ست کرد.

از رایج ترین رنگی که برای طراحی بالکن با آجر نسوز استفاده می شود طیف قرمز است که به آن آجر انگلیسی نیز می گویند. و ابعادی که برای ای این امر استفاده می شود نیز ۲۰×۲۰ یا ۱۰×۱۰ است.

جمع بندی

در این مقاله از سایت آجر آنلاین تلاش کردیم تا برترین ایده های دکوراسیون با آجر نما نسوز را برای شما ارائه دهیم. چنانچه به طراحی نما با آجر نسوز علاقه مند هستید می توانید توصیه ها و پیشنهادات ما را اجرا کنید تا بهترین و جدید ترین دکوراسیون آجری را خلق نمایید.

سوالات متداول کاربران در خصوص طراحی داخلی با آجر نسوز

آیا طراحی نمای داخلی با آجر نسوز را در سرویس بهداشتی هم می توان اجرا کرد؟

✅ بله؛ آجر نسوز به دلیل جذب بسیار کم آب بهترین گزینه برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی با آجر می باشد.

جهت طراحی نمای آجری مدرن داخل ساختمان از کجا آجر بخریم؟

✅ فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین معتبرترین مرکز فروش آجر نسوز در سراسر کشور می باشد که می توانید آجر انتخابی خود را با بالاترین کیفیت از این سایت خریداری نمایید.

آیا از آجر نسوز می توان برای طراحی شومینه استفاده کرد؟

✅ بله؛ آجر نسوز به دلیل ضد حرارت بودن می تواند گزینه خوبی برای ساخت شومینه باشد، علاوه بر آن به دلیل تنوع رنگی متنوعی که دارد نمای جذابی را در نشمین ایجاد می کند.

2 Comments

    1. سلام و عرض ادب دوست عزیز؛
      آجر نسوز به طور کلی رنگ های بسیار متنوعی داره. از جمله: قرمز، زرشکی، مشکی، سفید، طوسی و… . شما به تناسب هارمونی رنگ نمای داخلی تون، می تونین از هر یک از این رنگ ها استفاده کنید. اما معمولاً برای طراحی دکوراسیون داخلی، از آجر نسوز سفید و آجر نسوز طوسی استفاده میشه.
      در تصویر زیر می تونید نمونه رنگ های آجر نسوز رو ببینید:
      https://ajoronline.com/wp-content/uploads/2021/01/خرید-آجر-نسوز.jpg
      در تصویر زیر هم نمونه ای از آجر نسوز سفید و طوسی رو می تونید مشاهده کنید:
      https://ajoronline.com/wp-content/uploads/2021/01/آجرنسوز-سفید.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!