جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دیزاین و طراحی داخلی | دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو + ۹ ایده جذاب

آنچه در این مقاله می خوانید

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی و اهمیت دادن به آن به نسبت گذشته بسیار متداول شده است. از این رو معماران داخلی و مشتریان عادی به دنبال ایده هایی ناب جهت خلق دکوراسیونی منحصر به فرد، خاص و خلاقانه هستند. دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو نما از جمله گزینه هایی است که می تواند دست دکوراتورها و معماران را برای خلق محیطی فریبنده و دلربا که افراد در آن احساس راحتی کنند، باز گذارد.

 

جهت اطلاع از قیمت انواع آجر دکوراتیو، دکمه زیر را لمس کنید:

 

سایت آجر آنلاین به عنوان معتبر ترین مرکز فروش اینترنتی آجر در سراسر ایران سعی کرده است در این مقاله به روز ترین و خاص ترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو یا هلندی را به صورت مفصل برای شما شرح داده تا در صورت تمایل به خرید آجر بتونید با مطالعه و دانستن اطلاعاتی جامع در این خصوص اقدام نمایید.

آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
دیوار آجر نما داخل خانه با آجر دکوراتیو نمایی منحصر به فرد برای شما ایجاد خواهد کرد

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو بهترین گزینه برای طراحی داخلی!

چرا به طراحی زیبا و جدید دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو تاکید داریم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران که در اینترنت مقاله های مربوط به طراحی داخلی، دیوار آجری در دکوراسیون داخلی و همچنین کاربرد آجر در نما را جستجو می کنند، به وجود آمده باشد. در ادامه متن توضیح کامل و جامعی را در این خصوص داداه ایم و خوش حال می شویم که آن را به دقت مطالعه کنید.

استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
نمای دیوار آجری در دکوراسیون داخلی

۶ مزیت دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو نما

تفاوتی ندارد که شما به طراح های کلاسیک علاقه مند هستید و یا طرفدار دکوراسیون مدرن می باشید؛ دیوار آجری و طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو می تواند از اصلی ترین پایه های دکوراسیون در منزل شما باشد. با کلیک بر روی عکس زیر می توانید به صفحه آجر دکوراتیو تزئینی مراجعه کرده و در خصوص قیمت این آجر و تنوع انواع آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید:

مزایای دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو
دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو برای نما دیوار داخلی مزیت های بسیاری دارد

هماهنگی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو و سبک های مختلف طراحی

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو
استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی (طرح آجرنما روی دیوار)

همان طور که در پاراگراف بالا نیز اشاره شد، آجر می تواند هم در دکوراسیون مدرن و هم در طراحی کلاسیک بسیار زیبا جلوه کند و هماهنگی آن با سبک های مختلف طراحی بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر شما سلیقه تان عوض شود و بعد از چند سال بخواهید سبک دکور خانه خود را تغییر دهید، آجر نما در دکوراسیون داخلی مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

تنوع بسیار بالای آجر دکوراتیو در نمای آجری داخل خانه

تنوع بالای آجر دکوراتیو برای طراحی دکوراسیون داخلی
استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی می تواند بیشترین تنوع را برای شما به ارمغان آورد

از جمله آجرهایی که در نمای داخلی ساختمان بسیار از آن استفاده می کنند آجر تزئینی یا آجر دکوراتیو نما است. این آجر در ابعاد، رنگ ها و طراح های مختلفی ساخته می شود و دست متخصصین را برای طرح های گوناگون باز گذاشته است. شما می توانید نمای آجری داخل خانه را با طرح ساده و یا متخلخل با استفاده از آجر رستیک طراحی نمایید، برای آشنایی با کاربرد آجر رستیک به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

جهت خرید اینترنتی آجر دکوراتیو یا هر نوع آجر نما دیگر به صفحه اصلی سایت آجر آنلاین و صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

ایجاد فریبندگی در دکوراسیون با آجر دکوراتیو

طراحی دیوار داخل منزل از نوع دیوار آجری می تواند یک نقطه کانونی و بسیار مورد توجه در دکوراسیون منزل شما محسوب شود. افرادی که به ایجاد دکورهایی منحصر به فرد و خاص علاقه دارند قطعا طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو پاسخ گوی آنها است.

ایجاد فضایی دنج با بافت آجر هلندی در نشیمن

آجر مملو از بافت است و بافتی که در دیوار آجری از نوع دکوراتیو یا هلندی وجود دارد با اضافه وزنی که به همراه دارد، خواهد توانست جذابیت لمسی و حس گرم و دلنشینی را به وجود آورد.

آجر نما هلندی یکی از معروف ترین متریال های آجری جهت اجرا در دکوراسیون داخلی می باشد که با آن می توانید فضایی دنج و دلگرم در منزل خود ایجاد نمایید.


مشاهده نمونه تصاویر بیشتر از پروژه های اجرایی با آجر نمای هلندی در دکوراسیون داخلی


طراحی المان هایی مانند شومینه و باربیکیو با آجر نما دکوراتیو

آجر دکوراتیو در نمای شومینه
آجر نما برای دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو، زیبایی و جذابیت را چندین برابر می کند

شومینه علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط منزل یا محل کار می شود، گرمای به خصوصی را نیز می تواند به وجود آورد؛ از این رو اگر تمایل به داشتن شومینه و یا حتی باربیکیو دارید اصلا از طراحی دکوراسیون با آجر دکوراتیو در نمای آن قافل نشوید.

پرداخت کمترین هزینه به وسیله طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو

قیمت آجر در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی بسیار مناسب است و این موضوع باعث شده بسیاری از معماران و یا مشتریان به سمت استفاه از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خود حرکت کنند.

۹ ایده جدید برای استفاده از آجر دکوراتیو در نمای داخلی!

با مطالعه ادامه متن می توانید با جدید ترین و به روز ترین طراحی های دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نما آشنا شده و از آن ها برای طراحی داخلی منزل خود ایده بگیرید.

ایجاد تضاد رنگی با دیوار آجری در آشپزخانه

تضاد رنگی با آجر دکوراتیو در آشپزخانه
دیوار آجری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نمایی منحصر به فرد و جذاب ایجاد می کند

از بهترین راه ها برای اینکه اجازه ندهید دکور آشپزخانه شما یکنواخت شود، طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در آن است. انتخاب دیوار آجری می تواند هوشمندانه ترین گزینه برای آشپزخانه شما باشد. در واقع شما می توانید رنگ دلخواه خود را با تک رنگ سفید آشپزخانه ترکیب کرده و نمایی شاد و دلنشین خلق کنید. حتما به این پیشنهاد فکر کنید زیرا شاد بودن دیوار و دکور آشپزخانه می تواند انرژی شما را برای آشپزی دو چندان کند. روی انواع دکوراسیون آجری آشپزخانه کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع دکوراسیون آجری در آشپزخانه بدست آوردید.

آجر پشت تلویزیون، بهترین گزینه برای طراحی دیوار نشیمن

تی وی وال آجر نما
طراحی آجر روی دیوار پشت تلویزیون

اگر می خواهید تنها یک دیوار را در پذیرایی خانه خود به آجر اختصاص دهید، پیشنهاد ما به شما طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر است به ویژه زمانی که بخواهید تلویزیون خود را به دیوار بزنید، این بهترین دیزاینی است که می توانید برای دیوار پشت آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که مشتریان از طرح آجرنما روی دیوار در پشت تلویزیون، استقبال بسیار بسیار زیادی کرده اند.

دیوار آجری در اتاق کودکان

دکوراسیون اتاق کودکان با دیوار آجری

دیوار آجری سفید در دکوراسیون داخلی اتاق کودکان به همراه نقاشی روی آن

با توجه به اینکه بچه ها رشد می کنند و در سنین مختلفی قرار می گیرند؛ همچنین انسان ها در سن و سال های متفاوت، نیازها و سلایق به خصوصی نیز دارند، طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نمای اتاق خواب آنها باعث می شود در هر سن و سالی که باشند و بخواهند دکور اتاق خود را تغییر دهند دست شان باز باشد و اگر خواستند حتی دیوار آجری اتاق خود را رنگ کنند. آجر با متریال های مختلفی می تواند ترکیب شده و در هر نوع سبکی جای گیرد؛ از این رو سلیقه کودکان شما چه دختر و چه پسر را در هر سنی می تواند پوشش دهد.

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو برای نشان دادن وسایل تزئینی منزل

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو برای وسایل تزئینی
دکور آجری می تواند بهترین انتخاب شما برای نمایش وسایل تزئینی در منزل باشد

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در خانه شما، می تواند وسایل تزئینی منزل را بیش از پیش به نمایش گذارد. شما می توانید با طراحی یک دکور آجری در پذیرایی و ساختن طاقچه روی آن، پس زمینه زیبایی را برای وسایل دکوری خود به وجود آورده و توجه همه را به سمت وسایل گران و تزئینی خانه جلب کنید.

نمای آجری گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به رنگ مشکی

استفاده از آجر دکوراتیو برای نمای مشکی
دکوراسیون داخلی منزل با آجر نما دکوراتیو مشکی

شما نیز اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه فراوانی به رنگ مشکی دارند، می توانید از دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نمای اتاق خواب خود استفاده کرده و آن را با رنگ مشکی بپوشانید. دیوار با آجر مشکی همچنین می تواند در کنار وسایل سفید اتاق خواب دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب ایجاد کند.

طراحی داخلی با دیوار آجری رنگارنگ

دیوار آجری رنگی در طراحی دکوراسیون
رنگ کردن نمای آجری داخل منزل (دکوراسیون داخلی منزل با آجر نما به رنگ سفید بسیار پر طرفدار است)

شما می توانید از دیوارهای آجری رنگی در اتاق خواب، حمام، دستشویی و سایر مکان ها در خانه خود استفاده کنید. با طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نما می توان به راحتی آن را رنگ آمیزی نمود؛ با این کار فضایی متفاوت و فوق العاده آرامش بخش و خاص به وجود می آید. شما حتی می توانید برای ایجاد طرحی خاص روی دیوار آجری سفید از شابلون استفاده کرده و تعداد زیادی از آن طرح را روی دیوار آجری تکرار کنید.

دستشویی و حمام با دیوار آجر دکوراتیو

آجر دکوراتیو رنگی در حمام
دیوار آجری در دکوراسیون داخلی حمام

از دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید یا سایر رنگ ها می توان برای طراحی دستشویی و حمام با دیوار آجری استفاده کرد. مطمئن باشید با این کار اگر مهمان شما وارد سرویس بهداشتی یا حمام خانه شما شود مدت ها داخل آن خواهد ماند و شما زمان بیشتری برای چیدمان میز غذای خود دارید.

اتاق خواب دخترانه با دیوار آجری صورتی

طراحی اتاق دخترانه با آجر دکوراتیو صورتی
آجر در دکوراسیون داخلی اتاق دخترانه صورتی

صورتی همیشه رنگ محبوب دخترها بوده است و اگر شما دیوار آجری سفید و صورتی در اتاق آن ها طراحی کنید، مطمئنا می توانید بیش از پیش آنها را خوش حال نمایید. با کلیک روی گزینه طراحی اتاق خواب با دیوار آجری می توانید اطلاعات جامعی در خصوص دکوراسیون اتاق خواب با آجر بدست آورید.

دیوار آجر دکوراتیو، جولانگاه خوبی برای هنرمندان

طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو در نما، دست شما را در طراحی های هنری باز گذاشته است. هنرمندان می توانند نقاشی های هنری خود را روی دیوار آجری طراحی کرده و به رنگ های دلخواه آن را رنگ آمیزی کنند. در واقع با این کار می توانید شخصیت هنری و علاقه خود به هنر را به رخ بکشید.

دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو برای راهرو ورودی خانه

طراحی راهرو ورودی خانه با آجر دکوراتیو
آجر در دکوراسیون داخلی راهرو ورودی منزل

چه بهتر آنکه ورودی منزل شما با دیوار آجری باشد. استفاده از دیوار آجری در راهرو ورودی می تواند این فضا را جذاب کرده و این تصور که راهرو ورودی فضایی پرت و به درد نخوری می باشد را از ذهن افراد دور کند چرا که با این کار شما نمایی متفاوت در خانه خود به وجود می آورید و این مکان از بهترین بخش های منزل شما خواهد شد.

پنجره با پوشش کرکره ای روی آجر دکوراتیو در نما

گرچه استفاده از پنجره با پوشش کرکره ای بیشتر در دکوراسیون کشورهای خارجی متداول است اما اگر شما نیز در بخشی از اتاق خواب یا خانه خود قصد ساخت پنجره کوچکی را داشته و می خواهید آن را با کرکره بپوشانید، حتما دیوار آن را با آجر نما دکوارتیو طراحی کنید؛ مطمئن باشید این بخش از خانه شما بسیار دنج و طبیعی خواهد شد.

همان طور که در پاراگراف های بالا ذکر شد، معروف ترین و مورد استقبال ترین آجر در طراحی داخلی و نما خارجی ساختمان، آجر نما دکوراتیو است و شما می توانید با کلیک روی دکمه زیر نمونه تصاویر بیشتری از آن را مشاهده کرده و تنها با یک تماس آجر مدنظر خود را خرید نمایید.


مشاهده نمونه تصاویر بیشتر از پروژه های اجرایی و لیست قیمت روز آجر نمای دکوراتیو


همان طور که با مطالعه این مقاله متوجه شدید، طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو نما می تواند فضای داخلی خانه شما را به طور کامل متحول کند. علاوه بر این با توجه به قیمت بسیار مناسب آجر نما دکوراتیو نسبت به سایر متریال های دکوراسیون، می توان با صرف هزینه بسیار کم تغییرات چشم گیری در دکوراسیون خانه به وجود آورد.

امیدواریم ایده های ما در این مقاله برای شما مفید باشد. چنانچه می خواهید دکوراسیون خانه خود را متحول کنید لحظه ای درنگ نکرده و پس از آشنایی کامل با کاربرد آجر در دکوراسیون، نما و ساختمان سازی، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین به نشانی https://ajoronline.com/ و مشاهده متنوع ترین و با کیفیت ترین آجرها، محصول مدنظر خود را تنها با یک تماس سفارش دهید.

مدیران فروش آجر آنلاین تمامی مراحل کار شما را با دقت هرچه تمام تر رصد کرده و تجربه ماندگاری از خرید اینترنتی آجر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

سوالات متداول استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی

استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی چه مزایایی دارد؟

✅ آجر نما دکوراتیو تنوع بالایی دارد، به راحتی با سایر مصالح ساختمانی ترکیب می شود و از همه مهمتر هزینه آن بسیار پایین تر از سایر مصالح ساختمانی می باشد. از این رو گزینه مناسبی جهت استفاده در دکوراسیون داخلی است.

❓ طراحی داخلی با آجر دکوراتیو در کدام بخش های داخلی خانه کاربرد دارد؟

✅ طراحی آجر پشت تلویزیون، دیوار آشپزخانه، دیوار اتاق خواب دخترانه، سرویس بهداشتی، حمام و در نهایت دیوار راهرو گزینه مناسبی جهت طراحی با آجر نمای دکوراتیو هستند.

آیا می توان روی دیوار آجری در دکوراسیون داخلی نقاشی کرد؟

✅ بله. شما پس از طراحی آجر روی دیوار می توانید آن را رنگ کرده و یا روی آن نقاشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!