جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی راهرو ورودی منزل

طراحی راهرو ورودی آپارتمان + تصاویر

آنچه در این مقاله می خوانید

شاید تصور شمایی که این مطلب را می خوانید همانند سایر افراد این باشد که طراحی راهرو ورودی آپارتمان شایستگی تزئینات، دکوراسیون و چیدمان را ندارد. بهتر است که همینجا این تفکر را دور بریزید؛ زیرا طراحی ورودی راهرو یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی دکوراسیون است که اولین مکان در نگاه بیننده، مهمانان و افراد می باشد.

اهمیت به طراحی دکوراسیون راهرو ورودی خانه ایرانی نشان دهنده سلیقه و طرز فکر صاحب خانه است و می تواند باعث ماندگاری در دیدگاه مهمانان نیز شود. بنابراین اگر مصمم شدید تا دست و رویی به دکوراسیون و طراحی راهرو ورودی آپارتمان بکشید ایده های ناب آجر آنلاین را در ادامه از دست ندهید.

تصاویری از ایده هایی ناب برای طراحی راهروی ورودی ساختمان

ورودی راهرو با آجر
طراحی ورودی آپارتمان و نمای راهرو داخل ساختمان با آجر مشکی (راهرو شیک و مدرن)
طراحی داخلی راهرو ورودی
دکوراسیون و طرح ورودی راهرو خانه چطور باشد؟
ورودی راهرو منزل
طراحی راهروی ورودی ساختمان
طراحی راهرو باریک
طراحی راهرو ورودی منزل و ایده برای راهروی ورودی خانه
نکات طراحی راهرو ورودی
نکات طراحی ورودی راهرو منزل و نمای راهرو داخل ساختمان

جدیدترین طراحی راهرو وروردی آپارتمان

تاثیر از محیط یکی از مهم ترین عوامل در احساسات افراد است که هرچه این محیط فضایی گرم و دلنشین داشته باشد آرامش بسیاری به افراد تزریق می شود، بنابراین تزئین ورودی راهر و توجه به دکوراسیون آن می تواند اولین نقطه قوت برای شما پس از یک روزکاری طولانی و خسته کننده باشد.

به طور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی نباید طرح هایی را به کار برد که تا دو روز دیگر باعث دلزدگی می شود. در خصوص نکات و ترفندهایی که باعث زیباتر شدن و ماندگار شدن نمای داخلی می شود مقاله ای در آجر آنلاین منتشر شده است، که می توانید با کلیک روی لینک دکوراسیون داخلی با نواع طرح های دکوراسیون، ترفندها و نمونه پروژه های جذاب و جدید را مشاهده کنید.

طراحی راهرو ورودی مدرن
جدیدترین مدل ورودی منزل و دکوراسیون راهرو ورودی خانه ایرانی

از جدیدترین و ماندگارترین سبک های طراحی راهرو ورودی منزل، اتاق خواب و… که بسیار کاربردی هم می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی راهرو اتاق خواب و خانه با چوب
  • طراحی ورودی راهرو با آجر
  • طراحی راهرو با سنگ
  • طراحی راهرو باریک با تابلو

طراحی ورودی راهرو با آجر دکوراتیو

امروزه استفاده از آجر در نما به خصوص دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آجر، فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کند و می تواند بهترین گزینه برای طراحی راهرو ورودی آپارتمان و اتاق خواب باشد.

طراحی راهرو ورودی راهرو با آجر
جدیدترین مدل ورودی منزل را می توان از طریق طراحی راهرو ورودی با آجر دکوراتیو پیاده سازی کرد

دسترسی به لیست قیمت آجر دکوراتیو به قیمت درب کارخانه و مشاهده نمونه پروژه های اجرایی


آجر دکوراتیو که یکی از جذابترین آجرهای نما می باشد، بهترین گزینه برای دیوار راهرو ورودی منزل است. آجر دکوراتیو از تنوع رنگی بسیاری برخوردار است که هر نوع سبک و سلیقه ای را پوشش می دهد. آجر نمای دکوراتیو با متریال های چوبی، فرش های سنتی برای ورودی و… به راحتی ست می شود و نمایی زیبا از خود برجای می گذارد.

طراحی راهرو داخل خانه
طراحی راهرو خانه و طراحی ورودی آپارتمان با آجر

طراحی راهرو با چوب

طراحی راهرو ورودی با چوب یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شماست؛ زیرا به راحتی با سایر متریال های نما ست می شود و محدودیتی در اجرای آن با هر نوع سبکی وجود ندارد. طراحی ورودی آپارتمان با چوب همچنین دیزاین خانه را بسیار شیک می کند.

طراحی ورودی راهرو با چوب
طراحی راهرو خانه با چوب

اگر راهروی کوچکی دارید به کمک چوب و خطوط عمودی می توانید آن را بزرگتر نشان داده و اگر راهروی بزرگی دارید با خطوط افقی در کنار پنل چوبی که دارید می توانید راهرو را کوچک تر نشان دهید. پنل چوبی شما در طراحی راهرو ورودی می تواند دیوار، کمد و جالباسی، جا کفشی، میز و سایر المان های چوبی باشد.

طراحی راهرو با سنگ آنتیک و آجر رستیک

طراحی راهرو با سنگ یکی از مدرن ترین و متفاوت ترین سبک ها برای ورودی راهرو می باشد. نمای سنگ در دکوراسیون راهرو ورودی، خانه ایرانی را بسیار شیک می کند. نورپردازی نمای سنگ در راهرو، آن را بسیار نمایان کرده طوریکه هر فردی دلش می خواهد در آن قسمت عکس های هنری و زیبایی بگیرد.

طراحی راهرو ورودی با سنگ
طراحی راهرو داخل خانه با سنگ

از آنجایی که سنگ نمادی از طبیعت است قرار دادن گل و گیاه در کنار آن حس آرامش بخشی را برایمان زنده می کند. اما اگر نمی خواهید از سنگ برای طراحی راهرو ورودی استفاده کنید ولی حس آرامش طبیعت را همچنان داشته باشید، آجر رستیک گزینه دوم برای این کار است.

آجر رستیک به دلیل خلل و فرج هایی که دارد در دیوار راهرو ورودی آن را به نمایی زنده از طبیعت تبدیل می کند و تنها تفاوت آن با سنگ این است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.


برای مشاهده قیمت و نمونه پروژه های اجرایی متنوع با آجر نما رستیک روی دکمه زیر کلیک کنید:


طراحی راهرو باریک با تابلو

به جرئت می توان گفت یکی از مدل هایی که ممکن در بدو ورود هر فردی را میخکوب کند و ساعت ها افراد را در راهرو ورودی خانه شما نگه دارد استفاده از تابلو به عنوان گالری در طراحی ورودی راهرو منزل است. قاب عکس هایی در ابعاد بزرگ و کوچک از لحظات ناب خانوادگی، هنرهای دستی و تابلوهای دکوری گذر از راهرو را بسیار ماندگار و شیرین می کند.

طراحی راهرو باریک با قاب عکس
جدیدترین مدل ورودی منزل با تابلو

تصور کنید ورودی راهرو منزلتان با قاب عکس هایی از لحظات مختلف و خوش زندگی مزین شده است و همواره شما رو به آن خاطرات پرت می کند، این حس چقدر می تواند شیرین باشد و لبخند بر لبانتان آورد؟! حتی تصور همچین فضایی هم حال آدمو خوب می کند.

طراحی ورودی راهرو اتاق خواب

نمای راهرو ورودی با توجه به موقعیت و کاربری آنها متفاوت می باشد. به طور مثال راهرو اتاق خواب که بیشتر فضای شخصی است و به طور معمول از دیدگان سایر افراد نیز پنهان است می تواند طرح های متنوع و بسیار زیادی داشته باشد.

طراحی راهرو اتاق خواب
طراحی ورودی راهرو اتاق خواب (راهرو شیک و مدرن)

به طور کلی طراحی ورودی راهرو اتاق خواب مانند نمای راهرو ورودی آپارتمان بسیار حائز اهمیت است. از جمله کارهایی که می توان برای طراحی راهرو اتاق خواب انجام داد قرار دادن قفسه هایی کوچک جهت کتابخانه که این امر می تواند محیطی آرام و متمرکز را برای مطالعه کتاب فراهم کند یا عادتی هوشمندانه برای مطالعه کتاب قبل از خواب.

طراحی راهرو ورودی اتاق
طراحی ورودی اتاق خواب با آجر

علاوه بر آن اگر دوست دارید نمایی ساده و شیک برای راهرو ورودی اتاق خواب خود داشته باشید وجود کف فرش به خصوص با آجر نمایی ساده اما مدرن را فراهم می کند.

نکات و رازهایی در خصوص طراحی راهرو ورودی آپارتمان

اگر ورودی راهرو خانه شما کوچک است و نمی دانید چه کنید، نگران نباشید! برای اینکه بتوانید در طراحی راهرو ورودی بسیار هوشمندانه عمل کرده و نمای زیبایی را ایجاد کنید کافیست به موارد زیر دقت نمایید:

  • رعایت نظم و ترتیب وسایل در ورودی خانه؛
  • استفاده از گل و گیاه؛
  • مکانی مشخص در راهرو ورودی برای گذاشتن وسایل مهمانان؛
  • اگر راهرو شما دارای کنج می باشد استفاده از قفسه بهترین گزینه است؛
  • اگر سبک منزلتان کلاسیک است از وسایل گرد همچون آینه استفاده کنید؛
  • اگر سبک منزلتان مدرن است به خطوط ایجاد شده توجه داشته باشید؛
  • با نصب آجر یا کاشی به صورت مورب در کف، راهرو را بزرگتر نشان دهید؛
  • برجسته کردن دیوار راهرو ورودی با استفاده از آجر دکوراتیو.

آجر دکوراتیو به عنوان مدرن ترین نوع آجرها نه تنها نمای برجسته ای را در طراحی راهرو ورودی آپارتمان ایجاد می کند بلکه در فضای نشیمن، اتاق خواب و… بسیار کاربرد دارد و نمای متفاوتی را ایجاد می کند. دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو یکی از جدیدترین طراحی های دکوراسیون است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین اگر می خواهید نمای متفاوتی در طراحی ورودی راهرو منزلتان داشته باشید آجر دکوراتیو را فراموش نکنید.

سوالات متداول در خصوص طراحی راهرو شیک و مدرن

جدیدترین سبک طراحی راهرو ورودی خانه با چه المان هایی است؟

✅ از جدیدترین و ماندگارترین سبک های طراحی راهرو ورودی منزل، اتاق خواب و… که بسیار کاربردی هم می باشند شامل: طراحی راهرو اتاق خواب و خانه با چوب، طراحی ورودی راهرو با آجر، طراحی راهرو با سنگ و طراحی راهرو باریک با تابلو است.

از چه نوع آجری برای نمای راهرو داخل ساختمان استفاده کنیم بهتر است؟

✅ آجر دکوراتیو و آجر رستیک از بهترین متریال ها برای دکوراسیون راهرو ورودی خانه ایرانی می باشد که از تنوع رنگی بالایی برخودار هستند.

ایده برای راهروی ورودی خانه چگونه باشد تا بزرگتر دیده شود؟

✅ برای راهروهای کوچک به کمک چوب و طراحی خطوط عمودی می توانید آن را بزرگتر نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!