جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دیوار آجری در سرویس بهداشتی با نورپردازی

تصاویر جدید ترین حمام آجری + ۸ ایده منحصر به فرد!

آنچه در این مقاله می خوانید

۸ ایده نمای حمام آجری و سرویس بهداشتی

در ادامه می توانید ایده های جدید طراحی دکوراسیون داخلی دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام را به همراه جدیدترین عکس های آن مشاهده و بررسی نمایید.

۱_ کابین شیشه ای و دیوار آجر دکوراتیو، تلفیقی از طرح مدرن و کلاسیک

دیوار آجری و کابین شیشه ای در حمام
طراحی دیوار آجری در حمام به همراه کابین شیشه ای

استفاده همزمان از دیوار با آجر آنتیک و یک کابین دوش شیشه ای می تواند ترکیبی از نمای مدرن و طبیعی را در حمام آجری شما به وجود آورد. به خصوص زمانی که از آجر نما دکوراتیو و یا آجر نمای داخلی با رنگ روشن در طراحی حمام خود استفاده کنید.

آجر دکوراتیو دارای رنگ های متنوع بسیاری است که به دلخواه و سلیقه ی خود می توانید برای نمای حمام آجری از آن استفاده کنید. از آنجایی که این آجر نوعی آجر مصنوعی است در مکان های مرطوب مثل سرویس بهداشتی شوره نمیزند. برای مشاهده رنگ ها و قیمت آجر دکوراتیو نما در تاریخ روز و درب کارخانه در آجر آنلاین کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به لیست قیمت آجر دکوراتیو در تاریخ روز و نمونه پروژه ها تنها با کلیک روی دکمه


۲_ حمام آجری با نورپردازی های متعدد

دیوار آجری در سرویس بهداشتی با نورپردازی
تصویر دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام با نور پردازی

یکی از موارد مهم در اصول طراحی دکوراسیون، نورپردازی محیط است. شما می توانید در کنار دیوارهای آجری بسیار زیبایی که در حمام و دستشویی خود استفاده می کنید از لامپ های مختلف نیز بهره مند شوید.

نورپردازی شما می تواند به سبک کلاسیک و به صورت دیوار کوب باشد و یا آویز داشته و آن را در محیط های مدرن استفاده کنید.

دیوار آجری و لامپ های آویز در سرویس بهداشتی
نما سرویس بهداشتی با نور پردازی در دکوراسیون داخلی آن بسیار جذاب است

آجر نما نه تنها در سرویس بهداشتی بلکه در سایر قسمت های ساختمان نیز کاربرد زیادی دارد. برای اینکه بهتر بدانید استفاده از آجر نما در کجای ساختمان نمای بهتری دارد کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و با انواع کاربرد آجرنما آشنا شوید.


جامع ترین کاربرد انواع آجر نما در نمای داخلی و خارجی ساختمان تنها با کلیک روی دکمه


۳_ ترکیب آجر قرمز با وسایل سفید در حمام

سرویس بهداشتی با دیوار آجری قرمز
نمای داخل حمام کوچک ایرانی با دیوار آجری قرمز و وان سفید

در صورتی که تمایل به خلق فضایی به شدت خاص و متناقض دارید، می توانید وان حمام، توالت فرنگی و سایر وسایل مورد نیاز را به رنگ سفید خریداری کرده و از آجر قرمز در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید؛ حمام آجری با رنگ قرمز می تواند ذهن میهمان شما را هنگام استفاده از آن ها به طور کامل درگیر کند.

۴_ نمای حمام آجری به سبک کلاسیک

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و رنگ مشکی
دیوار آجری در حمام با رنگ مشکی + ساخت وان با اجر

شما می توانید سرویس بهداشتی و حمامی خاص و با سلیقه خود را داشته باشید. بسیاری از افراد عاشق رنگ مشکی هستند، از این رو می توانند حمام خود را با دیوار آجری، وان و متریال مشکی طراحی کنند.

گرچه این طرح مردانه و خشک به نظر می رسد اما تمام سلیقه ها زیبا هستند و زیبا تر از همه این ها خلاقیت ما انسان ها است. هنگام ساخت حمام آجری مشکی حتما سعی کنید هارمونی رنگی را مدنظر قرار دهید.

انواع تکسچر آجر دکوراتیو برای دیوار آجری
انواع رنگ های آجر دکواتیو برای دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

۵_ طراحی حمام با دیوار آجری سفید در اتاق خواب

دیوار آجری و وان حمام در اتاق خواب
نمای داخلی حمام با دیوار آجری در اتاق خواب بسیار جذاب است

بسیاری از شما در خانه های خود اتاق مستری دارید که حمام و دستشویی دارد. اما چنانچه اتاق شما بزرگ است می توانید وان حمام را رو به روی تخت خوابتان قرار دهید. البته حواس خود را جمع کنید که برای جذاب تر شدن و مشخص شدن بخش حمام از سایر قسمت های اتاق، از دیوار آجری سفید در اطراف وان و کابین استفاده کنید.

دیوار آجری سفید در اطراف وان برای داشتن نمایی همچون عکس جذابیت خاصی را به اتاق می بخشد و از آنجایی که رنگ سفید به راحتی با همه رنگ ها ست می شود، محدودیتی در دکوراسیون اتاق خواب خود نیز ندارید.

آجر سفید انواع گوناگونی دارد که در آجر آنلاین می توانید با کیفیت ترین آن ها را به قیمت درب کارخانه و تاریخ روز خریداری نمایید. برای مشاهده انواع آجر نما سفید روی لینک کلیک کنید.

۶_ تجهیزات سنتی و نمای داخلی حمام با آجر

دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی
طراحی دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی و سبک سنتی

چنانچه به دکورها و نماهای سنتی علاقه مند هستید، می توانید وسایل حمام و سایر تجهیزات مانند شیرآلات را به سبک سنتی تهیه کرده و نمای حمام آجری خود را با آجر نمای دکوراتیو پوشش دهید. سرویس بهداشتی و حمام با دیوار آجری در نمای سنتی، دکوراسیونی منحصر به فرد در خانه شما ایجاد خواهند کرد.

۷_ حمام آجری با شومینه

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و شومینه
دکوراسیون حمام و دستشویی با دیوار آجری و شومینه جذاب تر می شود

در صورتی که دستشویی و حمام بزرگی دارید، می توانید از دیوار آجری در حمام به همراه شومینه در آن استفاده کنید. این طرح هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم فضای گرم و دلنشینی در خانه شما به وجود می آورد.

کاربرد انواع آجر به قدری گسترده می باشد که می توانید از آن در هر نقطه ای از ساختمان چه نمای داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. برای اینکه بهتر این مطلب را درک کنید کافیست روی لینک کلیک کنید.

۸_ معماری حمامهای سنتی، الگویی مناسب در طراحی دکوراسیون حمام آجری

از مهم ترین مهارت های حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی خلاقیت در کنار توانایی الگو گرفتن است. متریال آجر از دیر باز و گذشته های دور در طراحی حمام های عمومی و حمامهای قدیمی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو معماران می توانند از آن الگوهای بسیاری در طراحی های خود بگیرند.

آجر در حمامهای سنتی
الگو گرفتن از حمامهای سنتی با آجر در طراحی و دکوراسیون حمام

مزایای استفاده از دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی شاید کمی عجیب به نظر آید و تصور بسیاری از افراد این باشد که در محیط مرطوب سرویس بهداشتی استفاده از آجر نادرست است. اما امروزه با وجود آجرهای باکیفیت و مقاوم همچون آجر دکوراتیو دیگر نگران این موضوع نباشید و از این مصالح مقرون به صرفه برای داشتن سرویس بهداشتی حمام آجری زیبا و متفاوت استفاده کنید. از مزیت هایی که می توان از حمام با دیوارهای آجری گفت موارد زیر می باشد:

  • دوام و عمر دیوار آجری در سرویس بهداشتی بسیار بیشتر از سایر مصالح همچون چوب می باشد؛
  • دیوار آجری دکوراتیو در حمام مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد؛
  • آجر دکوراتیو تنوع بالای رنگ و طرح بسیاری جهت طراحی سرویس بهداشتی دارد.

جمع بندی طراحی دیوار آجری

تصاویر و مطالبی که در این صفحه برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و نمای حمام آجری تهیه کرده ایم قطعا می تواند ایده های بسیار خوبی به کاربران دهد.

ایده پردازی و خلاقیت هیچ حد و مرزی ندارد و شما کاربران عزیز می توانید در حوزه دکوراسیون و با استفاده از آجر، زیبا ترین تصورات ذهنی خود را به واقعیت برسانید؛ همچنین مجله سایت آجر آنلاین (فروشگاه اینترنتی آجر و آجر نما در سراسر ایران) می تواند بهترین مرجع برای شما جهت آشنایی بیشتر با طراحی دکوراسیون آجری باشد.

پرسشهای پر تکرار از طراحی دیوار آجری در نمای داخلی حمام!

بهترین آجر برای طراحی حمام با دیوارهای آجری چیست؟

✅ آجر دکوراتیو بهترین آجر از نظر تنوع در رنگ و طرح برای طراحی بی نظیر دکوراسیون داخلی در سرویس بهداشتی می باشد.

استفاده از دیوار آجری در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد؟

✅ ۱_دیوار آجری دوام و عمر بالایی نسبت به سایر مصالح دارند. ۲_ مقرون به صرفه است. ۳_ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. ۴_ شوره نمی زند. ۵_ تنوع بالایی در رنگ و طراحی دارد.

آجر دکوراتیو باکیفیت برای سرویس بهداشتی و حمام را ازکجا بخریم؟

✅ آجر آنلاین معتبرترین سایت فروش آجر دکوراتیو در سراسر ایران می باشد که می توانید با کیفیت ترین آجر دکوراتیو در رنگ دلخواه خود را خرید نمایید.

نمای حمام آجری از جدیدترین طراحی های دکوراسیون داخلی است که طرفداران بسیاری دارد. شاید در تصور شما طراحی دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی جالب نخواهد بود و به دلیل بافت آجر گزینه مناسبی هم برای این امر نباشد. اما تا انتهای این مقاله قرار است تمام تصورات شما عوض شود و با جدیدترین نمای بیرونی سرویس بهداشتی و داخل آن آشنا شوید.

جدیدترین تصاویر از نما حمام آجری

دیوار آجری در سرویس بهداشتی
طراحی دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی
دیوار آجری در سرویس بهداشتی
طراحی دیوار سرویس بهداشتی با آجر
حمام آجری
حمام آجری دکوراتیو طوسی
دیواری آجری در سرویس بهداشتی
نما سرویس بهداشتی با آجر
نمای حمام آجری طوسی
نمای داخل حمام با آجر خاکستری
نما حمام آجری دکوراتیو
طراحی دیوار آجری در حمام 

در این مقاله از سایت آجر آنلاین می توانید با طراحی های مدرن سرویس بهداشتی و حمام با دیوار آجری آشنا شده و ایده های جدیدی را در این خصوص دریافت کنید.

نمای سرویس بهداشتی و حمام آجری 🎥

شاید تصورتان از طراحی دیوار آجری در حمام چیز جالبی نباشد و با خود فکر کنید که نمای حمام آجری زشت شود. علاوه بر آن شوره زدن آجر نیز باعث می شود تا اکثر ما از آجر برای سرویس بهداشتی امتناع کنیم. اما در این ویدئو کاملا به شما نشون خواهد داد که نمای آجری در حمام و سرویس بهداشتی با کمی خلاقیت چقدر جذاب می شود.

بعضی افراد علاقه دارند طراحی حمام خانه خود را به سبک مدرن، ساده و شیک انجام دهند؛ عده ای دیگر نیز به دنبال افزودن بافت های گرم و نرم به حمام و دستشویی خود هستند، دستشویی و حمام با دیوار آجری دکوراتیو برای سلیقه هر دو گروه به خصوص افراد در گروه دوم بسیار مناسب است.

روش های بسیاری برای به کار گیری دیوار آجری در حمام و دستشویی وجود دارد، بعضی ممکن است دوست داشته باشند تمام دیوارهای حمام و دستشویی را با نمای آجری پر کنند و برخی به صورت برجسته تنها این کار را برای یک دیوار خاص مناسب و جذاب می دانند.

خوب است بدانید که برای جذاب شدن حمام آجری خود، قسمتی از سرویس بهداشتی را که برجسته تر و تو چشم تر از سایر قسمت ها می باشد، از آجر دکوراتیو استفاده نمایید.

سرویس بهداشتی با دیوار آجری
طراحی دیوار آجری در حمام و دیوار سرویس بهداشتی با آجر، نمای زیبا و منحصر به فردی ایجاد می کند

در ادامه متن و با بررسی ایده های مختلف دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی می توانید انتخاب کنید که چه سبکی از طراحی دستشویی و حمام آجری نظر شما را بیشتر به خود جلب می کند.

همچنین با کلیک روی دکمه زیر می توانید با کاربرد آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شده و ایده های زیادی برای استفاده از آجر نما دکوراتیو در نمای داخلی خود بگیرید.

۸ ایده نمای حمام آجری و سرویس بهداشتی

در ادامه می توانید ایده های جدید طراحی دکوراسیون داخلی دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام را به همراه جدیدترین عکس های آن مشاهده و بررسی نمایید.

۱_ کابین شیشه ای و دیوار آجر دکوراتیو، تلفیقی از طرح مدرن و کلاسیک

دیوار آجری و کابین شیشه ای در حمام
طراحی دیوار آجری در حمام به همراه کابین شیشه ای

استفاده همزمان از دیوار با آجر آنتیک و یک کابین دوش شیشه ای می تواند ترکیبی از نمای مدرن و طبیعی را در حمام آجری شما به وجود آورد. به خصوص زمانی که از آجر نما دکوراتیو و یا آجر نمای داخلی با رنگ روشن در طراحی حمام خود استفاده کنید.

آجر دکوراتیو دارای رنگ های متنوع بسیاری است که به دلخواه و سلیقه ی خود می توانید برای نمای حمام آجری از آن استفاده کنید. از آنجایی که این آجر نوعی آجر مصنوعی است در مکان های مرطوب مثل سرویس بهداشتی شوره نمیزند. برای مشاهده رنگ ها و قیمت آجر دکوراتیو نما در تاریخ روز و درب کارخانه در آجر آنلاین کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به لیست قیمت آجر دکوراتیو در تاریخ روز و نمونه پروژه ها تنها با کلیک روی دکمه


۲_ حمام آجری با نورپردازی های متعدد

دیوار آجری در سرویس بهداشتی با نورپردازی
تصویر دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام با نور پردازی

یکی از موارد مهم در اصول طراحی دکوراسیون، نورپردازی محیط است. شما می توانید در کنار دیوارهای آجری بسیار زیبایی که در حمام و دستشویی خود استفاده می کنید از لامپ های مختلف نیز بهره مند شوید.

نورپردازی شما می تواند به سبک کلاسیک و به صورت دیوار کوب باشد و یا آویز داشته و آن را در محیط های مدرن استفاده کنید.

دیوار آجری و لامپ های آویز در سرویس بهداشتی
نما سرویس بهداشتی با نور پردازی در دکوراسیون داخلی آن بسیار جذاب است

آجر نما نه تنها در سرویس بهداشتی بلکه در سایر قسمت های ساختمان نیز کاربرد زیادی دارد. برای اینکه بهتر بدانید استفاده از آجر نما در کجای ساختمان نمای بهتری دارد کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و با انواع کاربرد آجرنما آشنا شوید.


جامع ترین کاربرد انواع آجر نما در نمای داخلی و خارجی ساختمان تنها با کلیک روی دکمه


۳_ ترکیب آجر قرمز با وسایل سفید در حمام

سرویس بهداشتی با دیوار آجری قرمز
نمای داخل حمام کوچک ایرانی با دیوار آجری قرمز و وان سفید

در صورتی که تمایل به خلق فضایی به شدت خاص و متناقض دارید، می توانید وان حمام، توالت فرنگی و سایر وسایل مورد نیاز را به رنگ سفید خریداری کرده و از آجر قرمز در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید؛ حمام آجری با رنگ قرمز می تواند ذهن میهمان شما را هنگام استفاده از آن ها به طور کامل درگیر کند.

۴_ نمای حمام آجری به سبک کلاسیک

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و رنگ مشکی
دیوار آجری در حمام با رنگ مشکی + ساخت وان با اجر

شما می توانید سرویس بهداشتی و حمامی خاص و با سلیقه خود را داشته باشید. بسیاری از افراد عاشق رنگ مشکی هستند، از این رو می توانند حمام خود را با دیوار آجری، وان و متریال مشکی طراحی کنند.

گرچه این طرح مردانه و خشک به نظر می رسد اما تمام سلیقه ها زیبا هستند و زیبا تر از همه این ها خلاقیت ما انسان ها است. هنگام ساخت حمام آجری مشکی حتما سعی کنید هارمونی رنگی را مدنظر قرار دهید.

انواع تکسچر آجر دکوراتیو برای دیوار آجری
انواع رنگ های آجر دکواتیو برای دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

۵_ طراحی حمام با دیوار آجری سفید در اتاق خواب

دیوار آجری و وان حمام در اتاق خواب
نمای داخلی حمام با دیوار آجری در اتاق خواب بسیار جذاب است

بسیاری از شما در خانه های خود اتاق مستری دارید که حمام و دستشویی دارد. اما چنانچه اتاق شما بزرگ است می توانید وان حمام را رو به روی تخت خوابتان قرار دهید. البته حواس خود را جمع کنید که برای جذاب تر شدن و مشخص شدن بخش حمام از سایر قسمت های اتاق، از دیوار آجری سفید در اطراف وان و کابین استفاده کنید.

دیوار آجری سفید در اطراف وان برای داشتن نمایی همچون عکس جذابیت خاصی را به اتاق می بخشد و از آنجایی که رنگ سفید به راحتی با همه رنگ ها ست می شود، محدودیتی در دکوراسیون اتاق خواب خود نیز ندارید.

آجر سفید انواع گوناگونی دارد که در آجر آنلاین می توانید با کیفیت ترین آن ها را به قیمت درب کارخانه و تاریخ روز خریداری نمایید. برای مشاهده انواع آجر نما سفید روی لینک کلیک کنید.

۶_ تجهیزات سنتی و نمای داخلی حمام با آجر

دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی
طراحی دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی و سبک سنتی

چنانچه به دکورها و نماهای سنتی علاقه مند هستید، می توانید وسایل حمام و سایر تجهیزات مانند شیرآلات را به سبک سنتی تهیه کرده و نمای حمام آجری خود را با آجر نمای دکوراتیو پوشش دهید. سرویس بهداشتی و حمام با دیوار آجری در نمای سنتی، دکوراسیونی منحصر به فرد در خانه شما ایجاد خواهند کرد.

۷_ حمام آجری با شومینه

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و شومینه
دکوراسیون حمام و دستشویی با دیوار آجری و شومینه جذاب تر می شود

در صورتی که دستشویی و حمام بزرگی دارید، می توانید از دیوار آجری در حمام به همراه شومینه در آن استفاده کنید. این طرح هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم فضای گرم و دلنشینی در خانه شما به وجود می آورد.

کاربرد انواع آجر به قدری گسترده می باشد که می توانید از آن در هر نقطه ای از ساختمان چه نمای داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. برای اینکه بهتر این مطلب را درک کنید کافیست روی لینک کلیک کنید.

۸_ معماری حمامهای سنتی، الگویی مناسب در طراحی دکوراسیون حمام آجری

از مهم ترین مهارت های حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی خلاقیت در کنار توانایی الگو گرفتن است. متریال آجر از دیر باز و گذشته های دور در طراحی حمام های عمومی و حمامهای قدیمی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو معماران می توانند از آن الگوهای بسیاری در طراحی های خود بگیرند.

آجر در حمامهای سنتی
الگو گرفتن از حمامهای سنتی با آجر در طراحی و دکوراسیون حمام

مزایای استفاده از دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی شاید کمی عجیب به نظر آید و تصور بسیاری از افراد این باشد که در محیط مرطوب سرویس بهداشتی استفاده از آجر نادرست است. اما امروزه با وجود آجرهای باکیفیت و مقاوم همچون آجر دکوراتیو دیگر نگران این موضوع نباشید و از این مصالح مقرون به صرفه برای داشتن سرویس بهداشتی حمام آجری زیبا و متفاوت استفاده کنید. از مزیت هایی که می توان از حمام با دیوارهای آجری گفت موارد زیر می باشد:

  • دوام و عمر دیوار آجری در سرویس بهداشتی بسیار بیشتر از سایر مصالح همچون چوب می باشد؛
  • دیوار آجری دکوراتیو در حمام مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد؛
  • آجر دکوراتیو تنوع بالای رنگ و طرح بسیاری جهت طراحی سرویس بهداشتی دارد.

جمع بندی طراحی دیوار آجری

تصاویر و مطالبی که در این صفحه برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و نمای حمام آجری تهیه کرده ایم قطعا می تواند ایده های بسیار خوبی به کاربران دهد.

ایده پردازی و خلاقیت هیچ حد و مرزی ندارد و شما کاربران عزیز می توانید در حوزه دکوراسیون و با استفاده از آجر، زیبا ترین تصورات ذهنی خود را به واقعیت برسانید؛ همچنین مجله سایت آجر آنلاین (فروشگاه اینترنتی آجر و آجر نما در سراسر ایران) می تواند بهترین مرجع برای شما جهت آشنایی بیشتر با طراحی دکوراسیون آجری باشد.

پرسشهای پر تکرار از طراحی دیوار آجری در نمای داخلی حمام!

بهترین آجر برای طراحی حمام با دیوارهای آجری چیست؟

✅ آجر دکوراتیو بهترین آجر از نظر تنوع در رنگ و طرح برای طراحی بی نظیر دکوراسیون داخلی در سرویس بهداشتی می باشد.

استفاده از دیوار آجری در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد؟

✅ ۱_دیوار آجری دوام و عمر بالایی نسبت به سایر مصالح دارند. ۲_ مقرون به صرفه است. ۳_ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. ۴_ شوره نمی زند. ۵_ تنوع بالایی در رنگ و طراحی دارد.

آجر دکوراتیو باکیفیت برای سرویس بهداشتی و حمام را ازکجا بخریم؟

✅ آجر آنلاین معتبرترین سایت فروش آجر دکوراتیو در سراسر ایران می باشد که می توانید با کیفیت ترین آجر دکوراتیو در رنگ دلخواه خود را خرید نمایید.

نمای حمام آجری از جدیدترین طراحی های دکوراسیون داخلی است که طرفداران بسیاری دارد. شاید در تصور شما طراحی دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی جالب نخواهد بود و به دلیل بافت آجر گزینه مناسبی هم برای این امر نباشد. اما تا انتهای این مقاله قرار است تمام تصورات شما عوض شود و با جدیدترین نمای بیرونی سرویس بهداشتی و داخل آن آشنا شوید.

جدیدترین تصاویر از نما حمام آجری

دیوار آجری در سرویس بهداشتی
طراحی دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی
دیوار آجری در سرویس بهداشتی
طراحی دیوار سرویس بهداشتی با آجر
حمام آجری
حمام آجری دکوراتیو طوسی
دیواری آجری در سرویس بهداشتی
نما سرویس بهداشتی با آجر
نمای حمام آجری طوسی
نمای داخل حمام با آجر خاکستری
نما حمام آجری دکوراتیو
طراحی دیوار آجری در حمام 

در این مقاله از سایت آجر آنلاین می توانید با طراحی های مدرن سرویس بهداشتی و حمام با دیوار آجری آشنا شده و ایده های جدیدی را در این خصوص دریافت کنید.

نمای سرویس بهداشتی و حمام آجری 🎥

شاید تصورتان از طراحی دیوار آجری در حمام چیز جالبی نباشد و با خود فکر کنید که نمای حمام آجری زشت شود. علاوه بر آن شوره زدن آجر نیز باعث می شود تا اکثر ما از آجر برای سرویس بهداشتی امتناع کنیم. اما در این ویدئو کاملا به شما نشون خواهد داد که نمای آجری در حمام و سرویس بهداشتی با کمی خلاقیت چقدر جذاب می شود.

بعضی افراد علاقه دارند طراحی حمام خانه خود را به سبک مدرن، ساده و شیک انجام دهند؛ عده ای دیگر نیز به دنبال افزودن بافت های گرم و نرم به حمام و دستشویی خود هستند، دستشویی و حمام با دیوار آجری دکوراتیو برای سلیقه هر دو گروه به خصوص افراد در گروه دوم بسیار مناسب است.

روش های بسیاری برای به کار گیری دیوار آجری در حمام و دستشویی وجود دارد، بعضی ممکن است دوست داشته باشند تمام دیوارهای حمام و دستشویی را با نمای آجری پر کنند و برخی به صورت برجسته تنها این کار را برای یک دیوار خاص مناسب و جذاب می دانند.

خوب است بدانید که برای جذاب شدن حمام آجری خود، قسمتی از سرویس بهداشتی را که برجسته تر و تو چشم تر از سایر قسمت ها می باشد، از آجر دکوراتیو استفاده نمایید.

سرویس بهداشتی با دیوار آجری
طراحی دیوار آجری در حمام و دیوار سرویس بهداشتی با آجر، نمای زیبا و منحصر به فردی ایجاد می کند

در ادامه متن و با بررسی ایده های مختلف دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی می توانید انتخاب کنید که چه سبکی از طراحی دستشویی و حمام آجری نظر شما را بیشتر به خود جلب می کند.

همچنین با کلیک روی دکمه زیر می توانید با کاربرد آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شده و ایده های زیادی برای استفاده از آجر نما دکوراتیو در نمای داخلی خود بگیرید.

۸ ایده نمای حمام آجری و سرویس بهداشتی

در ادامه می توانید ایده های جدید طراحی دکوراسیون داخلی دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام را به همراه جدیدترین عکس های آن مشاهده و بررسی نمایید.

۱_ کابین شیشه ای و دیوار آجر دکوراتیو، تلفیقی از طرح مدرن و کلاسیک

دیوار آجری و کابین شیشه ای در حمام
طراحی دیوار آجری در حمام به همراه کابین شیشه ای

استفاده همزمان از دیوار با آجر آنتیک و یک کابین دوش شیشه ای می تواند ترکیبی از نمای مدرن و طبیعی را در حمام آجری شما به وجود آورد. به خصوص زمانی که از آجر نما دکوراتیو و یا آجر نمای داخلی با رنگ روشن در طراحی حمام خود استفاده کنید.

آجر دکوراتیو دارای رنگ های متنوع بسیاری است که به دلخواه و سلیقه ی خود می توانید برای نمای حمام آجری از آن استفاده کنید. از آنجایی که این آجر نوعی آجر مصنوعی است در مکان های مرطوب مثل سرویس بهداشتی شوره نمیزند. برای مشاهده رنگ ها و قیمت آجر دکوراتیو نما در تاریخ روز و درب کارخانه در آجر آنلاین کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به لیست قیمت آجر دکوراتیو در تاریخ روز و نمونه پروژه ها تنها با کلیک روی دکمه


۲_ حمام آجری با نورپردازی های متعدد

دیوار آجری در سرویس بهداشتی با نورپردازی
تصویر دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام با نور پردازی

یکی از موارد مهم در اصول طراحی دکوراسیون، نورپردازی محیط است. شما می توانید در کنار دیوارهای آجری بسیار زیبایی که در حمام و دستشویی خود استفاده می کنید از لامپ های مختلف نیز بهره مند شوید.

نورپردازی شما می تواند به سبک کلاسیک و به صورت دیوار کوب باشد و یا آویز داشته و آن را در محیط های مدرن استفاده کنید.

دیوار آجری و لامپ های آویز در سرویس بهداشتی
نما سرویس بهداشتی با نور پردازی در دکوراسیون داخلی آن بسیار جذاب است

آجر نما نه تنها در سرویس بهداشتی بلکه در سایر قسمت های ساختمان نیز کاربرد زیادی دارد. برای اینکه بهتر بدانید استفاده از آجر نما در کجای ساختمان نمای بهتری دارد کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و با انواع کاربرد آجرنما آشنا شوید.


جامع ترین کاربرد انواع آجر نما در نمای داخلی و خارجی ساختمان تنها با کلیک روی دکمه


۳_ ترکیب آجر قرمز با وسایل سفید در حمام

سرویس بهداشتی با دیوار آجری قرمز
نمای داخل حمام کوچک ایرانی با دیوار آجری قرمز و وان سفید

در صورتی که تمایل به خلق فضایی به شدت خاص و متناقض دارید، می توانید وان حمام، توالت فرنگی و سایر وسایل مورد نیاز را به رنگ سفید خریداری کرده و از آجر قرمز در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید؛ حمام آجری با رنگ قرمز می تواند ذهن میهمان شما را هنگام استفاده از آن ها به طور کامل درگیر کند.

۴_ نمای حمام آجری به سبک کلاسیک

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و رنگ مشکی
دیوار آجری در حمام با رنگ مشکی + ساخت وان با اجر

شما می توانید سرویس بهداشتی و حمامی خاص و با سلیقه خود را داشته باشید. بسیاری از افراد عاشق رنگ مشکی هستند، از این رو می توانند حمام خود را با دیوار آجری، وان و متریال مشکی طراحی کنند.

گرچه این طرح مردانه و خشک به نظر می رسد اما تمام سلیقه ها زیبا هستند و زیبا تر از همه این ها خلاقیت ما انسان ها است. هنگام ساخت حمام آجری مشکی حتما سعی کنید هارمونی رنگی را مدنظر قرار دهید.

انواع تکسچر آجر دکوراتیو برای دیوار آجری
انواع رنگ های آجر دکواتیو برای دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

۵_ طراحی حمام با دیوار آجری سفید در اتاق خواب

دیوار آجری و وان حمام در اتاق خواب
نمای داخلی حمام با دیوار آجری در اتاق خواب بسیار جذاب است

بسیاری از شما در خانه های خود اتاق مستری دارید که حمام و دستشویی دارد. اما چنانچه اتاق شما بزرگ است می توانید وان حمام را رو به روی تخت خوابتان قرار دهید. البته حواس خود را جمع کنید که برای جذاب تر شدن و مشخص شدن بخش حمام از سایر قسمت های اتاق، از دیوار آجری سفید در اطراف وان و کابین استفاده کنید.

دیوار آجری سفید در اطراف وان برای داشتن نمایی همچون عکس جذابیت خاصی را به اتاق می بخشد و از آنجایی که رنگ سفید به راحتی با همه رنگ ها ست می شود، محدودیتی در دکوراسیون اتاق خواب خود نیز ندارید.

آجر سفید انواع گوناگونی دارد که در آجر آنلاین می توانید با کیفیت ترین آن ها را به قیمت درب کارخانه و تاریخ روز خریداری نمایید. برای مشاهده انواع آجر نما سفید روی لینک کلیک کنید.

۶_ تجهیزات سنتی و نمای داخلی حمام با آجر

دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی
طراحی دیوار آجری در حمام با تجهیزات قدیمی و سبک سنتی

چنانچه به دکورها و نماهای سنتی علاقه مند هستید، می توانید وسایل حمام و سایر تجهیزات مانند شیرآلات را به سبک سنتی تهیه کرده و نمای حمام آجری خود را با آجر نمای دکوراتیو پوشش دهید. سرویس بهداشتی و حمام با دیوار آجری در نمای سنتی، دکوراسیونی منحصر به فرد در خانه شما ایجاد خواهند کرد.

۷_ حمام آجری با شومینه

سرویس بهداشتی با دیوار آجری و شومینه
دکوراسیون حمام و دستشویی با دیوار آجری و شومینه جذاب تر می شود

در صورتی که دستشویی و حمام بزرگی دارید، می توانید از دیوار آجری در حمام به همراه شومینه در آن استفاده کنید. این طرح هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم فضای گرم و دلنشینی در خانه شما به وجود می آورد.

کاربرد انواع آجر به قدری گسترده می باشد که می توانید از آن در هر نقطه ای از ساختمان چه نمای داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. برای اینکه بهتر این مطلب را درک کنید کافیست روی لینک کلیک کنید.

۸_ معماری حمامهای سنتی، الگویی مناسب در طراحی دکوراسیون حمام آجری

از مهم ترین مهارت های حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی خلاقیت در کنار توانایی الگو گرفتن است. متریال آجر از دیر باز و گذشته های دور در طراحی حمام های عمومی و حمامهای قدیمی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو معماران می توانند از آن الگوهای بسیاری در طراحی های خود بگیرند.

آجر در حمامهای سنتی
الگو گرفتن از حمامهای سنتی با آجر در طراحی و دکوراسیون حمام

مزایای استفاده از دیوار آجری در سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از دیوار آجری در حمام و سرویس بهداشتی شاید کمی عجیب به نظر آید و تصور بسیاری از افراد این باشد که در محیط مرطوب سرویس بهداشتی استفاده از آجر نادرست است. اما امروزه با وجود آجرهای باکیفیت و مقاوم همچون آجر دکوراتیو دیگر نگران این موضوع نباشید و از این مصالح مقرون به صرفه برای داشتن سرویس بهداشتی حمام آجری زیبا و متفاوت استفاده کنید. از مزیت هایی که می توان از حمام با دیوارهای آجری گفت موارد زیر می باشد:

  • دوام و عمر دیوار آجری در سرویس بهداشتی بسیار بیشتر از سایر مصالح همچون چوب می باشد؛
  • دیوار آجری دکوراتیو در حمام مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد؛
  • آجر دکوراتیو تنوع بالای رنگ و طرح بسیاری جهت طراحی سرویس بهداشتی دارد.

جمع بندی طراحی دیوار آجری

تصاویر و مطالبی که در این صفحه برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و نمای حمام آجری تهیه کرده ایم قطعا می تواند ایده های بسیار خوبی به کاربران دهد.

ایده پردازی و خلاقیت هیچ حد و مرزی ندارد و شما کاربران عزیز می توانید در حوزه دکوراسیون و با استفاده از آجر، زیبا ترین تصورات ذهنی خود را به واقعیت برسانید؛ همچنین مجله سایت آجر آنلاین (فروشگاه اینترنتی آجر و آجر نما در سراسر ایران) می تواند بهترین مرجع برای شما جهت آشنایی بیشتر با طراحی دکوراسیون آجری باشد.

پرسشهای پر تکرار از طراحی دیوار آجری در نمای داخلی حمام!

بهترین آجر برای طراحی حمام با دیوارهای آجری چیست؟

✅ آجر دکوراتیو بهترین آجر از نظر تنوع در رنگ و طرح برای طراحی بی نظیر دکوراسیون داخلی در سرویس بهداشتی می باشد.

استفاده از دیوار آجری در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد؟

✅ ۱_دیوار آجری دوام و عمر بالایی نسبت به سایر مصالح دارند. ۲_ مقرون به صرفه است. ۳_ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. ۴_ شوره نمی زند. ۵_ تنوع بالایی در رنگ و طراحی دارد.

آجر دکوراتیو باکیفیت برای سرویس بهداشتی و حمام را ازکجا بخریم؟

✅ آجر آنلاین معتبرترین سایت فروش آجر دکوراتیو در سراسر ایران می باشد که می توانید با کیفیت ترین آجر دکوراتیو در رنگ دلخواه خود را خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!