جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
طراحی نمای آجری مدرن

طراحی نمای آجری مدرن + جدیدترین تصاویر خانه های آجری مدرن

آنچه در این مقاله می خوانید

اگر تصاویر متنوع تری از نمای آجری مدرن مشاهده کرده و بیشتر با آن آشنا شوید، طراحی نمای ساختمان خود را با هیچ متریال دیگری به جز آجر انجام نخواهید داد.

سایت آجر آنلاین به عنوان معتبر ترین مرکز فروش اینترنتی آجر در سراسر ایران، مقاله جامعی در خصوص طراحی نما آجری مدرن برای شما تهیه کرده است که با مطالعه آن، اطلاعات جامعی در این خصوص بدست آورده و جدیدترین تصاویر از پروژه های طراحی نمای مدرن آجری را مشاهده خواهید کرد؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جهت اطلاع از قیمت انواع آجر نما، دکمه زیر را لمس کنید:

 

تصاویری از طراحی نمای مدرن آجری

نمای آجری مدرن
نمای آجری مدرن
نمای مدرن آجری، زیبا و فریبنده
نمای آجری مدرن
نمای مدرن آجری
نمای آجری مدرن

نمای آجری مدرن در طراحی نما داخلی و خارجی چه کاربردهایی دارد؟

شما می توانید در طراحی داخلی خانه و ساختمان خود و همچنین در طراحی نمای خارجی از انواع آجر نما از جمله آجر نما انگلیسی، شاموتی، نسوز، سنتی، دکوراتیو و… استفاده کنید. مطمئن باشید که با طراحی نمای آجری، ساختمان شما یکی از جدید ترین، خاص ترین و شیک ترین نماها خواهد شد.

پیشنهاد ما برای داشتن یک نمای ساختمان آجری مدرن استفاده از آجر انگلیسی یا سمیرم است. آجر سمیرم که یکی از انواع آجر نما نسوز است در طیف رنگی قرمز روشن تا قرمز تیره مانند جیگری و… می باشد. از آنجایی که در ابعاد مختلفی هم تولید می شود دست شما برای هر نوع طراحی مدرن آجری باز است.


مشاهده قیمت آجر نسوز انگلیسی به تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه زیر:


البته طراحی نمایی زیبا و منحصر به فرد تنها به متریال آن بستگی ندارد، بلکه حضور معماری کار بلد، متخصص و با سلیقه نیز بسیار مهم است. در ادامه تصاویری از جدید ترین نماهای آجری مدرن را برای شما گردآوری کرده ایم؛ امیدواریم که برای شما الهام بخش باشد و بتوانید ایده های جذاب تر دیگری به شهرتان اضافه کنید.

از چه آجرهایی می توان در طراحی نما آجری مدرن استفاده کرد؟

نمای مدرن آجری را با انواع آجرهای نما می توان طراحی کرد. هر کدام از این متریال ها، ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. انواع آجرنما برای داشتن یک نمای آجری مدرن را در لیست زیر برای شما آورده ایم:

  • آجر نسوز (شاموتی و انگلیسی)
  • آجر قزاقی یا سنتی
  • آجر دکوراتیو با هلندی
  • آجر شیل

نمای آجری مدرن با آجر نما نسوز

آجر نسوز مدرن ترین نوع آجر نما محسوب می شود که تمام مراحل ساخت و تولید آن به طور کامل در کارخانه صورت می گیرد. این آجر دارای متنوع ترین رنگ ها بوده و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد، علاوه بر طراحی نمای آجری مدرن برای ساختمان، ساخت شومینه نیز با آن بسیار متداول است.

طراحی زیباترین نماهای آجری مدرن


جهت مشاهده به روز ترین قیمت آجر نسوز و انواع پروژه های اجرایی با این آجر، کلیک کنید:


نمای ساختمان آجری مدرن با آجر دکوراتیو

معروف ترین آجر در طراحی داخلی آجر دکوراتیو می باشد. شما می توانید از این آجر جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، اتاق کودک، پذیرایی، شومینه، تی وی وال و… استفاده نمایید. البته آجر دکوراتیو در طراحی نما نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما در دکوراسیون داخلی استقبال بیشتری از آن می شود.

آجر سنتی

آجر سنتی همچنان پس از گذشت سال های سال به شیوه دستی و در کوره های آجر پزی تولید می شود. این آجر جذابیت خاص خود را دارد. گمان نکنید که چون نام آن آجر سنتی می باشد به این معنا است که از آن در طراحی نمای آجری مدرن استفاده نمی شود. بالعکس اتفاقا آجر نما سنتی برای طراحی نمای مدرن آجری بسیار مناسب است.

نمای ترکیبی آجر با دیگر متریال ها

آجر شیل برای خانه های آجری مدرن

آجر شیل یکی از انواع آجر نما می باشد که به دلیل سطح صاف و یکدست و منظمی که دارد جلوه ویژه ای را در نمای ساختمان ایجاد می کند. این آجر در دو ابعاد ۲٫۵×۷×۳۳ و ۴×۲۰×۲۰ تولید می شود.

بدون شک می توان گفت که آجر نما شیل به دلیل بافتی که دارد برای خانه های آجری مدرن بسیار مناسب می باشد. از آنجایی که قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند بهترین انتخاب شما برای نما آجری مدرن است.

 

بیشتر بدانید: طراحی نمای آجری ساختمان ویلایی

 

ترکیب نمای آجری مدرن با دیگر متریال ها

شما می توانید نمای مدرن آجری را هم در طراحی داخلی و هم در طراحی نما به صورت تماما آجر و یا ترکیب با دیگر متریال ها مثل سرامیک، چوب، سنگ و… به کار ببرید؛ اما جهت ترکیب آجر با دیگر مصالح باید دقت بسیاری به خرج دهید؛ زیرا شلوغ کاری نما با متریال های مختلف اصلا جالب نیست و برای جلوگیری از بروز همچون مشکلی، این کار باید حتما با نظر متخصص با تجربه صورت گیرد. 

آجر نما شاموتی که از انواع آجر نسوز می باشد از جمله محبوب ترین آجرها برای طراحی نمای ساختمان است. برای داشتن یک نمای آجری مدرن با سایر متریال ها، آجر نما شاموتی بهترین گزینه برای ترکیب شدن می باشد.

اگر قصد خرید آجر شاموتی برای داشتن یک نمای مدرن آجری دارید و یا می خواهید قیمت آجر شاموتی را برای خود برآورد کنید، کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به قیمت آجر شاموتی در تاریخ روز و ثبت خرید با کلیک روی دکمه:


ترکیب متریال های مختلف تنها برای نمای خارجی نیست، بلکه در طراحی نمای داخلی نیز اگر این کار به درستی انجام شود زیبایی بسیاری به وجود خواهد آورد.

همان طور که در خصوص نما ساختمان گفتیم، برای طراحی نمای آجری مدرن در داخل ساختمان با متریال های دیگر، باید دقت فراوان به خرج داده و به زیبایی مصالح مختلف را با هم ترکیب کنیم.

هم در طراحی دکوراسیون و هم در طراحی نما ساختمان، ترکیب نمای مدرن آجری با با سایر مصالح از طراحی نما آجری تنها جلوه بیشتری دارد؛ به ویژه برای دکوراسیون داخلی. در واقع اگر قرار باشد دیوارهای داخل منزل تماما با آجر طراحی شود، ظاهر نامناسب و اذیت کننده ای به وجود می آورد.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم، امیدواریم توانسته باشیم در خصوص طراحی نمای آجری مدرن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار داده باشیم. طراحی نما و دکوراسیون و همچنین مصالح مورد استفاده در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. پس با دیگر صفحات سایت آجر آنلاین نیز همراه بوده و نمونه پروژه های آجری بیشتری را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!