جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری

۵ ایده جذاب برای طراحی نما اتاق خواب با آجر

آنچه در این مقاله می خوانید

در این مقاله قصد داریم دکوراسیون نما اتاق خواب با دیوار آجری را مورد بررسی قرار دهیم. اتاق خواب از جمله مکان هایی در منزل است که دکوراسیون آن برای اعضای خانواده به ویژه خانم ها بسیار اهمیت دارد. استفاده از آجر نما این روزها جهت دیزاین اتاق خواب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

از این رو پیشنهاد می کنیم تا این مقاله از سایت آجر آنلاین (سایت خرید اینترنتی آجر و آجر نما در سراسر ایران) را به دقت مطالعه کرده تا پس از کسب راهنمایی کامل در خصوص طراحی دیوار آجری در دکوراسیون نمای اتاق خواب بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

جهت خرید آجر برای طراحی اتاق خواب با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید:

طراحی نما اتاق خواب با آجر 🎥


در این ویدئو با جدیدترین ایده های دیوار آجری برای اتاق خواب به خصوص نمای پشت تخت خواب با آجر اشنا خواهید شد. بنابراین پیشنهاد می شود که این ویدئوی ۵۲ ثانیه ای را از دست ندهید.


نما اتاق خواب با آجر می تواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. در واقع افراد چه سلیقه کلاسیک داشته باشند و چه مدرن می توانند از این طرح برای دکوراسیون اتاق خود استفاده نمایند.

آجر دکوراتیو که به آجر تزئینی داخلی یا آجر نما داخلی نیز شهرت دارد از معروف ترین آجرهایی است که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود.


دسترسی به قیمت آجر نما دکوراتیو در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه:


دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری
دکوراسیون داخلی اتاق خواب با دیوار آجری، خلق محیطی متفاوت

شما می توانید با آجری کردن یکی از دیوارهای اتاق خود علاوه بر اینکه حال و هوای متفاوتی در آن ایجاد می کنید، به محیط گرما و جذابیت نیز ببخشید.

ایجاد این نمای چشمگیر در فضای اتاق شما باعث می شود فرد با سلیقه، اهل ذوق و خلاقی در نگاه اطرافیان به شمار بیایید که نسبت به محیط و دکوراسیون منزل خود بی تفاوت نیست.

با مشاهده تصاویر این صفحه می توانید نمونه کارهای بسیاری را در زمینه نمای اتاق خواب با آجر را مشاهده کرده و از بین آن ها طرحی را که به اتاق شما بیشتر می آید و به سلیقه شما نزدیک تر است انتخاب کنید.

 

طراحی اتاق خواب با دیوار آجری
اتاق خواب با دیوار آجری، طراحی نمایی منحصر به فرد در خانه شما
نمای اتاق خواب با آجر دکوراتیو
دیوار آجری دکوراتیو در اتاق خواب

۱_ نما اتاق خواب با شومینه آجری

یکی از  رنگ های اجرهایی که میتوانید در اتاق خواب استفاده کنید و زیبایی بسیاری را به فضای اتاق میدهد اجر طوسی است که میتوانید اطلاعات دقیق تر در مورد این رنگ از اجر را با کلیک بر روی دکمه زیر مشاهده نمایید

دسترسی به قیمت آجر خاکستری در تاریخ روز و درب کارخانه تنها با کلیک روی دکمه

اتاق خواب با شومینه آجری
شومینه آجری در اتاق خواب، ایجاد فضایی منحصر به فرد

در صورتی که اتاق خواب بزرگی دارید و مایل به گذاشتن شومینه در آن هستید می توانید دیوار پشت شومینه یا بدنه شومینه را با آجر طراحی کنید. این کار زیبایی خاصی به اتاق شما می دهد و فضای آن را طبیعی تر می کند.

۲_ دیوار آجری در اتاق خواب با طراحی طاقچه

برای تزئین اتاق خود می توانید بر روی دیوار آجری آن طاقچه بسازید. به خصوص اگر این بخش اتاق خواب شومینه نیز داشته باشد، طرح جذابی به وجود می آید.

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی با آجر نما و یا طراحی داخلی منزل، اداره و… با آجر در سال های اخیر بسیار مورد توجه معماران داخلی و کاربران قرار گرفته است. بنابراین اگر قصد استفاده از آجر نما را در دکوراسیون داخلی دارید حتما روی لینک کلیک کنید و نمونه های متنوع زیادی را از آجر نما در دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید.

۳_ نمای اتاق خواب آجری با تابلوهای متنوع

 

اتاق خواب با دیوار آجری و قاب عکس
دیوار آجری برجسته و قاب عکس ها روی آن

 

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند روی یک دیوار قاب عکس های فراوانی کنار هم آویزان کنند به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک دیوار اتاق خود را با آجر، نما کرده و حالت برجسته به آن بدهید؛ در ادامه می توانید چندین قاب عکس نیز کنار هم روی آن نصب کنید. این کار نمای اتاق خواب شما را به شدت خاص می کند.

 

دیوار آجری برای اتاق خواب
دیوار آجری در دکوراسیون اتاق خواب

۴_ ایجاد طرح آجری روی دیوار اتاق خواب

 

استفاده از تصاویر روی دیوار آجری
خلق تصاویر متعدد روی دیوار با آجر

 

با کشیدن تصاویر خاص روی دیوار اتاق خواب آجری می توانید دکوراسیون اتاق خود را بسیار منحصر به فرد کنید؛ البته این طرح بیشتر برای دکوراسیون اتاق دخترانه با دیوار آجری و یا حتی بچگانه می تواند جذاب باشد. به هر حال طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجری دست شما را در این مورد کاملا باز می گذارد. علاوه بر این حتی می توانید قاب عکس های متنوعی را هم به آن آویزان کنید که قطعا محیط اتاق را جذاب تر می کند.

 

تصویر نقشه جهان روی دیوار با آجر
طراحی آجر روی دیوار و ایجاد نقشه جهان

 

۵_ رنگ کردن دیوار آجری در اتاق خواب

 

اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو سفید
طراحی اتاق خواب با دیوار آجری سفید
دیوار آجر رنگی در اتاق خواب
اتاق خواب با دیوار آجری می تواند رنگ های متعددی داشته باشد

 

با وجود اینکه دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید در طراحی اتاق خواب بسیار پر کاربرد است، اما بعضی افراد ترجیح می دهند رنگ دیوار آجری اتاق با سایر عناصر محیط تضاد یا هماهنگی داشته باشد. با توجه به این موضوع، این افراد می توانند دیوار آجری در اتاق خواب شان را رنگ کنند. استفاده از ترکیب رنگی مناسب و به وجود آوردن محیطی با رنگ های متعادل و دلنشین قطعا در این کار بسیار اهمیت دارد.

 

طراحی دیوار آجری
نقاشی روی دیوار آجری و ایجاد فضای خاص و دلنشین با ترکیب رنگ های مختلف

 

همچنین در صورتی که اهل هنر هستید می توانید با نقاشی روی دیوار آجری اتاقی منحصر به فرد و خاص به وجود آورید. با این کار دست شما برای طراحی نمای اتاق خواب در طرح دلخواه خود باز است.

 

نقاشی روی دیوار آجری
نقاشی روی آجر با زیباترین طرح ها
عکس دیوار آجری با طرح طبیعت
نقاشی دیوار آجری با طرح طبیعت

مزایا و معایب طراحی نما اتاق خواب با آجر

مزایای طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجری

 

مزایای نمای دیوار آجری اتاق خواب

مزایای اتاق خواب با دیوار آجری
  • تنوع طرح و اندازه آجر: آجر تزئینی که برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود، دارای طرح های متنوعی است، از این رو این کار می تواند دست شما را برای طرح های متفاوت و خلاقانه باز گذارد.
  • نقاشی بر روی آجر: اگر اتاق خواب با نمای دیوار آجری دارید، می توانید با سلیقه خود بر روی آن نقاشی کرده و به اتاق جان و روحی تازه دهید.

 

معایب طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجری

معایب طراحی آجر روی دیوار
معایت اتاق خواب با دیوار آجری را مدنظر قرار دهید
  • جذب رطوبت و ایجاد حشره: همان طور که می دانید آجر می تواند رطوبت را جذب کند و آن را در خود نگه دارد. آجر خیس ممکن است باعث ایجاد قارچ و کپک و در نهایت باعث به وجود آمدن سوسک و حشرات موذی شود. از این رو عایق سازی پشت آجر باید به درستی انجام شود.
  • آجر گرما و سرما را نگه نمی دارد: با توجه به این مورد که آجر عایق گرما و سرما نیست، چنانچه نمای آجری خانه یا اتاق شما زیاد باشد، برای حفظ گرما و سرما در آن ممکن است دچار مشکل شوید، اما اگر تنها یک دیوار، آجری باشد مشکلی پیش نمی آید.

جمع بندی:

در صورتی که مایل هستید اتاق خواب با دیوار آجر نما داشته باشید، می توانید این آجر را از سایت آجر آنلاین سفارش داده و با قیمتی مناسب آن را درب پروژه تحویل بگیرید. پیدا کردن بهترین و نزدیک ترین کارخانه آجر سازی به شما و سایر هماهنگی ها تماما توسط مدیران فروش سایت ما انجام می شود.

کاربرد آجر نما تنها به اتاق خواب خلاصه نمی شود، شما می توانید از آجر نمای داخلی در پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون، حمام، دستشویی و… نیز استفاده کنید؛ از این رو کاربرد آجر نمای داخلی بسیار گسترده می باشد.

سوالات پر تکرار در نمای اتاق خواب آجری

طراحی نما اتاق خواب با دیوار آجری چه مزایایی دارد؟

✔ طراحی آجر روی دیوار اتاق خواب منجر می شود شما بتوانید هر زمان که خواستید دیوار اتاق خواب خود را رنگ آمیزی کنید. علاوه بر این یکی از قابلیت های آجر این است که به راحتی با سایر المان های ساختمانی هماهنگی می شود؛ از این رو می تواند دست شما را در طراحی کاملا باز گذارد.

❓ با وجود اینکه آجر عایق خوبی برای گرما و سرما نیست، می توان طراحی دیوار آجری در اتاق خواب را انجام داد؟

✔ بله. اگر می خواهید در این زمینه به مشکل نخورید تنها یکی از دیوارهای اتاق خواب خود را با آجر کاور کنید. در این صورت هرگز به مشکل گرمایش و سرمایش بر نخواهید خورد.

❓ استفاده از چه نوع آجری برای طراحی نمای دیوار اتاق خواب مناسب است؟

✔ برای طراحی نمای اتاق خواب آجری خود می توانید از آجر تزئینی داخلی استفاده نمایید. همچنین استفاده از طرح های رستیک می تواند باعث زیبا سازی دکوراسیون شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه آجر رایگان میخوای؟
شمارتو وارد کن
ما باهات تماس می گیریم!